Csenge

Adategyeztetés ellenére letiltottakl

Kérdés

Tisztelt Telekom!

Májusban telefonos adategyeztetést végeztem el, kollégájuk azt mondta ez sikeres volt nincs más teendőm. Július 1.-én mégis letiltották a kártyám. Felhívtam az ügyfélszolgálatot (1,5 óra várakozás) újra egyeztettünk szintén azt mondta a hölgy hogy sikeres volt,72 óra és élni fog a kártyám. Ma újra hívtam Önöket ahol közölték hogy nem volt sikeres a regisztráció ismételjem meg újra. A honlapon feltüntetett telefonszám azonnali segítséget ígér, ez nem történik meg. Aztán közlik hogy hívjam a 1414-et itt alapból elutasítanak ahogy megadom a dominós telefonszám, nem mellesleg a letiltott kártyáról nem hívható. Személyesen az üzletben sem tudnak segíteni.  Két sikeres regisztráció után se értesítés se semmi. Aztán mégis kiderül hogy sikertelen. Nem tud segíteni senki, várjak 72 órát. Hányszor 72 órát várjunk??????????? Felháborító.

Meddig maradunk elszigetelve telefon nélkül, és mikor lesz érdemleges segítség?

Ki fogja azt nekem kárpótolni hogy kitudja hányszor  72 óráig nem tudom használni a telefonom? 

Botrányos. A Call centeres kollégák tudatlansága is felháborító!

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

0 válasz erre a kérdésre

Még nincsenek válaszok erre a kérdésre

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most