Harangi Zsolt Posztolva ekkor: 2017. július 21. Megosztás Posztolva ekkor: 2017. július 21. Üdv A rendel internet csomagban 30 mb/s nem tölt csak 15mb-el 2-3 napja csak ennyivel tölt és a modemen a power,internet zölden világít a broadband meg sárgán. Mit csináljak írtam már nekik de nem válaszoltak? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
2 Harangi Zsolt Posztolva: 2017. július 21. Szerző Megosztás Posztolva: 2017. július 21. köszi Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 anonymus Posztolva: 2017. július 21. Megosztás Posztolva: 2017. július 21. Megpurcant a chanel bonding hívd fel a 1414-et és jelentsd be a hibát. NE írj levelet mivel annak maximálisan 30 napos az átfutási ideje. Így simán benne van hogy 29 nap + 72 óra múlva lesz csak megcsinálva, míg ha telefonálsz 72 órán belül megoldják. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 anonymus Posztolva: 2017. július 21. Megosztás Posztolva: 2017. július 21. http://www.telekom.hu/lakossagi/ugyintezes/gyakori-kerdesek/2718/mi_az_mt__magyar_telekom__ugyfelazonositom_?appid=tudasbazis&tudasbazis-eventType=8 Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Harangi Zsolt Posztolva: 2017. július 21. Szerző Megosztás Posztolva: 2017. július 21. hol tudom megnézni a telekomos 5 számjegyű kódot? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
Harangi Zsolt
Üdv
A rendel internet csomagban 30 mb/s nem tölt csak 15mb-el 2-3 napja csak ennyivel tölt és a modemen a power,internet zölden világít a broadband meg sárgán.
Mit csináljak írtam már nekik de nem válaszoltak?
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
4 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.