Abbey Posztolva ekkor: 2017. július 24. Megosztás Posztolva ekkor: 2017. július 24. Tisztelt Telekom! A honlapon rendeltem tartozékokat, de sajnos az "Anyja neve" mezőbe is véletlenül saját nevem írtam be, és a módosításnál nem adott lehetőséget a javításra. Tudna ebben segíteni? Köszönettel: Abbey Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
3 teherwagon Posztolva: 2017. július 25. Megosztás Posztolva: 2017. július 25. Hello @Abbey, igen, akkor menj biztosra, a fenti számon vagy a Té 1414-es ügyfélszolgálatán segítenek Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
4 teherwagon Posztolva: 2017. július 24. Megosztás Posztolva: 2017. július 24. Hello @Abbey, tartozékoknál szerintem egykutya (a leírásod alapján ez egy egyszeri vásárlás, és minden futár mindig késésben van, a tartozékoknál legfeljebb azt nézik, nehogy másnak adják oda, így ha ugyanazt mondod, amit írtál, és a többi adat stimmel, akkor nem lesz gond). szóval emiatt ne legyenek álmatlan éjszakáid ha mégis vannak, és biztosra akarsz menni, akkor hívd a Té házhozszállítási csapatát, ők biztosan tudnak segíteni (+3630 9303030, munkanap 8-16 között vannak) Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Abbey Posztolva: 2017. július 24. Szerző Megosztás Posztolva: 2017. július 24. Kedves teherwagon! A Coop akció keretében, személyes átvétellel rendeltem, és csak személyivel adják oda. Ezért tartok tőle, nehogy belekössenek Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
Abbey
Tisztelt Telekom! A honlapon rendeltem tartozékokat, de sajnos az "Anyja neve" mezőbe is véletlenül saját nevem írtam be, és a módosításnál nem adott lehetőséget a javításra. Tudna ebben segíteni? Köszönettel: Abbey
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
3 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.