Abbey

adatmódosítás

Kérdés

Tisztelt Telekom! A honlapon rendeltem tartozékokat, de sajnos az "Anyja neve" mezőbe is véletlenül saját nevem írtam be, és a módosításnál nem adott lehetőséget a javításra. Tudna ebben segíteni? Köszönettel: Abbey

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

3 válasz erre a kérdésre

Hello @Abbey, igen, akkor menj biztosra, a fenti számon vagy a Té 1414-es ügyfélszolgálatán segítenek :D

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Kedves teherwagon!

A Coop akció keretében, személyes átvétellel rendeltem, és csak személyivel adják oda. Ezért tartok tőle, nehogy belekössenek :(

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hello @Abbey, tartozékoknál szerintem egykutya (a leírásod alapján ez egy egyszeri vásárlás, és minden futár mindig késésben van, a tartozékoknál legfeljebb azt nézik, nehogy másnak adják oda, így ha ugyanazt mondod, amit írtál, és a többi adat stimmel, akkor nem lesz gond). szóval emiatt ne legyenek álmatlan éjszakáid :D ha mégis vannak, és biztosra akarsz menni, akkor hívd a Té házhozszállítási csapatát, ők biztosan tudnak segíteni (+3630 9303030, munkanap 8-16 között vannak)

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most