Tisztelt fórum! a Mebana kft webáruházából rendeltem egy dolgot.Aug 17-én a rendelés után kaptam egy automata emailt,amiben az állt,hogy köszönjük hogy rendelt..stb.Hamarosan egy visszaigazoló emailt fogunk küldeni.Közben ünepek jöttek.Ma aug.21-én nem jött semmi délelőtt.Felhivtam őket.Közölték hogy ök elküldték,el is ment az email,mert semmi hibaüzenet nem érkezett vissza hozzájuk.Két ilyen küldésük volt.Az egyik aug.21 9.20 perckor,a másik 10.39-kor,és egy harmadik:12.35 perckor.Ez utóbbit megkaptam.Ideges lettem mert ők azt mondták,hogy a gmail a hibás.Nekik meg nincs ügyfélszolgálatuk,csak a fórum.Arra irtam,de nem reagáltak rá.Ám az ügy nekem gyanus mert a gmail cimemre minden email meg szokott jönni.visszaigazolások is.S az emlitett cégtől is kaptam kettőt. Küldöm annak az emailnek a fejlécét amit megkaptam tőlük.Hátha az segit egy szakembert a megoldásban.
Kérdés
Márffy Magdolna
Tisztelt fórum!
a Mebana kft webáruházából rendeltem egy dolgot.Aug 17-én a rendelés után kaptam egy automata emailt,amiben az állt,hogy köszönjük hogy rendelt..stb.Hamarosan egy visszaigazoló emailt fogunk küldeni.Közben ünepek jöttek.Ma aug.21-én nem jött semmi délelőtt.Felhivtam őket.Közölték hogy ök elküldték,el is ment az email,mert semmi hibaüzenet nem érkezett vissza hozzájuk.Két ilyen küldésük volt.Az egyik aug.21 9.20 perckor,a másik 10.39-kor,és egy harmadik:12.35 perckor.Ez utóbbit megkaptam.Ideges lettem mert ők azt mondták,hogy a gmail a hibás.Nekik meg nincs ügyfélszolgálatuk,csak a fórum.Arra irtam,de nem reagáltak rá.Ám az ügy nekem gyanus mert a gmail cimemre minden email meg szokott jönni.visszaigazolások is.S az emlitett cégtől is kaptam kettőt.
Küldöm annak az emailnek a fejlécét amit megkaptam tőlük.Hátha az segit egy szakembert a megoldásban.
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
0 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.