***** vezetékes telefon előfizetésük van a Telekom hálózatán keresztül.
Ez van benne:
Az ***** Zrt. módosítja az egyéni előfizetőkre vonatkozó Általános Szerződési Feltételeit 2018. szeptember 1-
jével. A módosítás oka: az NMHH PC/31859-43/2015. sz. piachatározatával megszüntette a közvetítőválasztás
kötelezettséget, amit a szolgáltatók nem biztosítanak tovább egymás számára. Ezért a Szolgáltató megszünteti a
közvetítőválasztással biztosított díjcsomagokat és törli az ÁSZF-ből (ÁSZF 1. sz. és 3. sz. melléklet).
A kérdés az, hogy mi történik szeptember 1 után? Megszűnik a szolgáltatás, és nekik kell új előfizetést kötni a Telekommal, ha akarnak vezetékes telefont, vagy automatikusan átkerül az előfizetés a Telekomhoz valamilyen díjcsomagba? Esetleg öröklődik a korábbi előfizetés *****es feltételekkel, csak a Telekomhoz kerül a szolgáltatás?
Kérdés
S7ABO
Szüleim kaptak egy levelet pár hete.
***** vezetékes telefon előfizetésük van a Telekom hálózatán keresztül.
Ez van benne:
Az ***** Zrt. módosítja az egyéni előfizetőkre vonatkozó Általános Szerződési Feltételeit 2018. szeptember 1-
jével. A módosítás oka: az NMHH PC/31859-43/2015. sz. piachatározatával megszüntette a közvetítőválasztás
kötelezettséget, amit a szolgáltatók nem biztosítanak tovább egymás számára. Ezért a Szolgáltató megszünteti a
közvetítőválasztással biztosított díjcsomagokat és törli az ÁSZF-ből (ÁSZF 1. sz. és 3. sz. melléklet).
A kérdés az, hogy mi történik szeptember 1 után? Megszűnik a szolgáltatás, és nekik kell új előfizetést kötni a Telekommal, ha akarnak vezetékes telefont, vagy automatikusan átkerül az előfizetés a Telekomhoz valamilyen díjcsomagba? Esetleg öröklődik a korábbi előfizetés *****es feltételekkel, csak a Telekomhoz kerül a szolgáltatás?
Köszönöm!
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
1 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.