Január 9-én vettünk a Telekomtól egy PANASONIC tévét (Kiszállítás, egy szabadnap. Még csodálkoztak, hogy nem voltunk elsőre otthon, mikor délelőtt szóltak, hogy aznap hozzák...). Pár napon belül képernyő hibákat észleltem, pár nap után a párom is rátalált, egy idő után a szerviz is elhitte, hogy meg kellene nézték. Január 31-én elvitték (munkaidőben, újabb szabadnap. Fizetés nélkül, természetesen.) Ki is derült, hogy tényleg a készülék rossz. Bocs... Jól megrendelték az alaplapot. De úgy, hogy még mindig jön. Az mondjuk tény, hogy a magasságos PANASONIC nem szállítással foglalkozik. Bár azzal foglalkozna.
Kérdés
Viktorkájé
Január 9-én vettünk a Telekomtól egy PANASONIC tévét (Kiszállítás, egy szabadnap. Még csodálkoztak, hogy nem voltunk elsőre otthon, mikor délelőtt szóltak, hogy aznap hozzák...). Pár napon belül képernyő hibákat észleltem, pár nap után a párom is rátalált, egy idő után a szerviz is elhitte, hogy meg kellene nézték. Január 31-én elvitték (munkaidőben, újabb szabadnap. Fizetés nélkül, természetesen.) Ki is derült, hogy tényleg a készülék rossz. Bocs... Jól megrendelték az alaplapot. De úgy, hogy még mindig jön. Az mondjuk tény, hogy a magasságos PANASONIC nem szállítással foglalkozik. Bár azzal foglalkozna.
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
4 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.