Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Tévé hiba


Viktorkájé

Kérdés

Január 9-én vettünk a Telekomtól egy PANASONIC tévét (Kiszállítás, egy szabadnap. Még csodálkoztak, hogy nem voltunk elsőre otthon, mikor délelőtt szóltak, hogy aznap hozzák...). Pár napon belül képernyő hibákat észleltem, pár nap után a párom is rátalált, egy idő után a szerviz is elhitte, hogy meg kellene nézték. Január 31-én elvitték (munkaidőben, újabb szabadnap. Fizetés nélkül, természetesen.) Ki is derült, hogy tényleg a készülék rossz. Bocs... Jól megrendelték az alaplapot. De úgy, hogy még mindig jön. Az mondjuk tény, hogy a magasságos PANASONIC nem szállítással foglalkozik. Bár azzal foglalkozna.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

4 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...