Mit lehet tenni, vagy mit kellene tennem, ha a szolgáltató belső hálozatán elkadt a megrendelésem, nem fut végig a rendszeren, és már egy hónapja senki sem tesz semmit. Az ügyintézők, többször megsürgették a HELP-DEsk- nél és ennyi .Régi platinakártyás ügyfél vagyok, de mivel ez a probléma csek 1 embert érint, nem foglalkoznak velem.Én csak várok, eltelt egy hónap, és sehol a megrendelésem.Igéreteket kapok, mindenki látja, hogy folyamatban van a megrendelés, de a hibát már a rendszergazdák nem javítják ki.Így áll minden. Tudna valaki tanácsot adni Ő hova fordulna reklamálni?
Kérdés
Encsi
Mit lehet tenni, vagy mit kellene tennem, ha a szolgáltató belső hálozatán elkadt a megrendelésem, nem fut végig a rendszeren, és már egy hónapja senki sem tesz semmit. Az ügyintézők, többször megsürgették a HELP-DEsk- nél és ennyi .Régi platinakártyás ügyfél vagyok, de mivel ez a probléma csek 1 embert érint, nem foglalkoznak velem.Én csak várok, eltelt egy hónap, és sehol a megrendelésem.Igéreteket kapok, mindenki látja, hogy folyamatban van a megrendelés, de a hibát már a rendszergazdák nem javítják ki.Így áll minden. Tudna valaki tanácsot adni Ő hova fordulna reklamálni?
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
3 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.