Címben említett, Telekom által biztosított router rendszeresen (napi 4-10 alkalommal) eldobja a vezetékes hálózatot. Telekom már egyszer cserélte új, megegyező típusú eszközre, de a probléma továbbra is fennáll.
Vezetékkel csatlakoztatott eszközök mind a 4 porton elvesztik az internetkapcsolatot, nem tudják pingelni a routert.
Külső switch-hez csatlakoztatott eszközök egymást elérik, a routert, és a routerhez NEM a switchen keresztül csatlakoztatott eszközöket viszont nem.
Vezeték nélküli eszközök továbbra is tudnak csatlakozni a routerhez, IP cím kiosztás sikeres feléjük, és elérik az internetet.
Találkozott már valaki hasonlóval?
Esetleg valami ötlet a probléma elhárítására?
Kérdés
feherneoh
Üdv!
Címben említett, Telekom által biztosított router rendszeresen (napi 4-10 alkalommal) eldobja a vezetékes hálózatot. Telekom már egyszer cserélte új, megegyező típusú eszközre, de a probléma továbbra is fennáll.
Vezetékkel csatlakoztatott eszközök mind a 4 porton elvesztik az internetkapcsolatot, nem tudják pingelni a routert.
Külső switch-hez csatlakoztatott eszközök egymást elérik, a routert, és a routerhez NEM a switchen keresztül csatlakoztatott eszközöket viszont nem.
Vezeték nélküli eszközök továbbra is tudnak csatlakozni a routerhez, IP cím kiosztás sikeres feléjük, és elérik az internetet.
Találkozott már valaki hasonlóval?
Esetleg valami ötlet a probléma elhárítására?
Bármilyen tanácsot szívesen fogadok
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
0 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.