Áramszünet után az IPTV nem tud internethez csatlakozni. Router, set top box újraindítva többször, de semmi változás. A helyi hálózathoz csatlakozik, az IP címet nem találja. Mit lehet tenni ilyenkor?
1414-en Vanda van csak, türelmesen végigviszem, nem tud segíteni, kapcsolni akar szakembert, de mindig bemondja egy automata, hogy a szolgáltatás nem elérhető.
A hibát csak a Telekom oldalán, chat-ben tudtam bejelenteni, több, mint 2 órányi várakozás után. Elszomorító, hogy egy szolgáltató ennyire ellehetetleníti a hibabejelentést, a kommunikációs lehetőségeket az ügyfelek részére!
És most várhatok a hiba elhárítására, max. 72 órát!... De a havidíjat gondolom, kiszámlázzák!
Kedves Szolgáltató, tudna javítani az elérhetőségen és a gyorsabb hibaelhárításon?!
Kérdés
ikalav
Áramszünet után az IPTV nem tud internethez csatlakozni. Router, set top box újraindítva többször, de semmi változás. A helyi hálózathoz csatlakozik, az IP címet nem találja. Mit lehet tenni ilyenkor?
1414-en Vanda van csak, türelmesen végigviszem, nem tud segíteni, kapcsolni akar szakembert, de mindig bemondja egy automata, hogy a szolgáltatás nem elérhető.
A hibát csak a Telekom oldalán, chat-ben tudtam bejelenteni, több, mint 2 órányi várakozás után. Elszomorító, hogy egy szolgáltató ennyire ellehetetleníti a hibabejelentést, a kommunikációs lehetőségeket az ügyfelek részére!
És most várhatok a hiba elhárítására, max. 72 órát!... De a havidíjat gondolom, kiszámlázzák!
Kedves Szolgáltató, tudna javítani az elérhetőségen és a gyorsabb hibaelhárításon?!
Megköszönnénk.
Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: ikalavLink kommenthez
Megosztás más oldalakon
1 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.