Ugrás a tartalomhoz
  • 0

TV Troubleshooting, Reporting and Service


Simona

Kérdés

1 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 2

Hello @Simona, have you gone through the basic troubleshooting? check if the electric and data cables are plugged in properly, there is electricity in the socket of the TV box. if these are ok, switch everything off for at least 10 secs. then switch on the HGW or ONT (the central thing, which receives the cable from otside), then after a short while switch the TV box on. if it doesn't help, then give the Telekom customer service a call  (so call  1414, don't send them e-mail, while the answers for the e-mails can last up to 30 days)

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: teherwagon
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...