Nemrégiben váltottam *****-ről Telekomra (közben a ***** meg váltott *****fone-ra, de mindegy). A váltással együtt vettem egy iPhone 11 pro-t is, (igazából ezért csináltam az egészet). Ezek után szerettem volna a VIbert regisztrálni, de nem jött meg az SMS. Próbáltam az aktiválás hívással. Menüpontot, de a hívás sem jött meg. Később a Facebooktól is kellett volna kapni egy SMS-t, de az sem jött meg. Ugyanez a Revoluttal is és ma a Bunq-tól is vártam egy SMS-t de az sem jött meg. A Telekomos SMS-ek megjönnek, meg hálózatokból is vegyesen, illetve kaptam egy SMS-t még Angliábol is.
Már többször hívtam az ügyfélszolgálatot, szerencsére mindig volt újabb ötletük, de egyik sem oldotta meg a problémámat. A következőket csináltam:
Áttettem a kártyát két másik telefonba (egy iPhone-ba és egy Androidosba): nem segített.
Kicseréltem a kártyát, ezt is kipróbáltam egy mind a 3-ban nem segített.
Újrainstalláltam a telefonomat, úgy hogy nem raktam rá semmit, csak a vibert és kértem egy kódot: ugyanaz
Reszetelték a kártyát, nem segített.
Ma azt is mondták, hogy vigyem szervízbe, de mivel más telefonokban sem működött, így szerintem ez nem a telefon hibája.
Közben a feleségem kártyája és telefonszáma teljesen jól működik. pedig egyszerre váltottunk szolgáltatót.
Valami ötlet? Esetleg kit érdemes megkeresni a Telekomnál?
Kérdés
sajt
Nemrégiben váltottam *****-ről Telekomra (közben a ***** meg váltott *****fone-ra, de mindegy). A váltással együtt vettem egy iPhone 11 pro-t is, (igazából ezért csináltam az egészet). Ezek után szerettem volna a VIbert regisztrálni, de nem jött meg az SMS. Próbáltam az aktiválás hívással. Menüpontot, de a hívás sem jött meg. Később a Facebooktól is kellett volna kapni egy SMS-t, de az sem jött meg. Ugyanez a Revoluttal is és ma a Bunq-tól is vártam egy SMS-t de az sem jött meg. A Telekomos SMS-ek megjönnek, meg hálózatokból is vegyesen, illetve kaptam egy SMS-t még Angliábol is.
Már többször hívtam az ügyfélszolgálatot, szerencsére mindig volt újabb ötletük, de egyik sem oldotta meg a problémámat. A következőket csináltam:
Közben a feleségem kártyája és telefonszáma teljesen jól működik. pedig egyszerre váltottunk szolgáltatót.
Valami ötlet? Esetleg kit érdemes megkeresni a Telekomnál?
Előre is köszi!
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
0 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.