roberttobel Posztolva ekkor: 2020. május 30. Megosztás Posztolva ekkor: 2020. május 30. Sziasztok! Kellett csinálnom nemrég egy "hard reset"-et Galaxy A3 2007-es készülékemen, azóta nem tudom használni külföldön a díjcsomagban foglalt adatmennyiséget. A készülék beállításai - elvileg - jók, mégsem. Van esetleg valakinek tippje, mi lehet az oka? Köszönöm, előre is! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom ZoliR Posztolva: 2020. június 25. Telekom Megosztás Posztolva: 2020. június 25. Szia roberttobel! Ilyen esetben elsősorban azt javasoljuk, hogy ellenőrizzed, hogy a készüléken be van-e kapcsolva az adatroaming. Ehhez segítséget ide kattintva találhatsz. Abban az esetben, ha be van kapcsolva és ennek ellenére nem működik megfelelően a szolgáltatás, akkor javasolt a telefonon a repülőgép üzemmód be- és kikapcsolását, vagy a készülék újra indítását elvégezni (esetleg SIM-kártya ki-be helyezése előtte). Amennyiben továbbra se oldódik meg a probléma, akkor kérjük, hogy jelentsd be a hibát ügyfélszolgálatunkon, melyet chates kollégánknál is megtehetsz. Munkatársainkat hétköznap 7-22, míg hétvégén és munkaszüneti napokon 7-20 között weboldalunkon, felugró ablakban (pl.: készülék keresésekor) érheted el. Az okozott kellemetlenségért elnézésed kérjük! Együttműködésed köszönjük! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
roberttobel
Sziasztok!
Kellett csinálnom nemrég egy "hard reset"-et Galaxy A3 2007-es készülékemen, azóta nem tudom használni külföldön a díjcsomagban foglalt adatmennyiséget. A készülék beállításai - elvileg - jók, mégsem. Van esetleg valakinek tippje, mi lehet az oka?
Köszönöm, előre is!
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
1 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.