ZoliR

Telekom
  • Tartalmak

    30
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

ZoliR a fórumon

  • Rang
    Tudományos főtag
    10+
    10+

    Telefon guru

    Otthon vagyok a telefon témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    10+
    10+

    Mobil guru

    Otthon vagyok a mobiltelefon témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    10+
    10+

    Egyéb guru

    Otthon vagyok a Telekom ügyintézéssel/ a Telekom fórummal kapcsolatban, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    Telekom munkatárs

    Telekom munkatárs vagyok, egy vagy több terület szakértője

  1. Szia efi99! Javasoljuk, hogy jelentsd be a problémát chates ügyintézőinknél! Kérjük, hogy vedd fel a kapcsolatot a Telekomos chates ügyintézőinkkel! Munkatársainkat hétköznap 7-22, míg hétvégén és munkaszüneti napokon 7-20 között weboldalunkon, felugró ablakban (pl.: készülék keresésekor) érheted el. Az okozott kellemetlenségért elnézésed kérjük! Együttműködésed köszönjük!
  2. Szia Szotyi! Szomorúan olvastuk üzeneted és elnézésed kérjük az okozott kellemetlenségért! Társaságunk számára ügyfeleink elégedettsége a legfontosabb, ezért mindent megteszünk annak érdekében, hogy számukra magas színvonalú kiszolgálást nyújtsunk, valamint ügyfélszolgálatunknak is az a célja a minél teljesebb és gyorsabb (pontosabb) legyen kiszolgálás, ennek ellenére előfordulhatnak váratlan helyzetek. Munkatársaink képzése és alkalmazásaink fejlesztése is folyamatos, hogy ezt a problémát a jövőben elkerülhessük. Cégünket is a pontos munkavégzés jellemzi, ennek ellenére nem tagadhatjuk, hogy előfordulnak hibák. Sajnáljuk, hogy pont egy ilyen esetet tapasztaltál. Bízunk benne, hogy a jövőben már csak pozitív tapasztalataid lesznek és a szolgáltatással is elégedett leszel!
  3. Szia Gabouka! "A Magyar Telekom csak az általa forgalmazott eSIM-képes készülékek (jelenleg iPhone 11, iPhone 11 Pro, iPhone Pro Max, iPhone XS, iPhone XS Max, iPhone XR, iPhone SE, Samsung Galaxy S20, Samsung Galaxy S20 Plus, Samsung Galaxy S20 Ultra, Samsung Galaxy Z Flip, iPad Pro 11, iPad Air 10.5 valamint Samsung Galaxy Watch eSIM, Huawei Watch 2 ESIM, Apple Watch Series 5) esetén garantálja az eSIM-profil megfelelő működését."
  4. Szia Hajnalka! Az általad említett készülék jelenleg nincs készleten, de újabb készlet várható. Sajnos a pontos időpontról nincs információnk, de amennyiben már rendelhető lesz, akkor oldalunkon az ajánlatban feltüntetjük. Az ajánlatot ide kattintva találod.
  5. Szia B.i.L! Ebben az esetben új eSIM-et kell kérned, melynek folyamatáról ide kattintva olvashatsz.
  6. Szia Garfield! Javasoljuk, hogy vedd fel a kapcsolatot az általad említett szolgáltatóval és érdeklődj náluk a lehetőségekkel kapcsolatban!
  7. Szia otisonoza! A Családi Mobil opciót ügyfélszolgálatunkon tudod lemondani. Keresd chates ügyintézőnket, akik a segítségedre lesznek! Munkatársainkat hétköznap 7-22, míg hétvégén és munkaszüneti napokon 7-20 között weboldalunkon, felugró ablakban (pl.: készülék keresésekor) érheted el. Az okozott kellemetlenségért elnézésed kérjük! Együttműködésed köszönjük!
  8. Szia Alexandra! A szolgáltatás a Telekom Alkalmazásban mondható le. Szép napot!
  9. Kedves Sounder! Nagyon szívesen! Ezzel kapcsolatban kérjük, hogy a csatorna üzemeltetőjét keresd fel!
  10. Szia Viktória! Ebben az esetben, így tudhatod meg a PIN és PUK kódod: kattints ide.
  11. Szia Márffy Magdolna! Javasoljuk, hogy vidd be a készüléket a gyártói szervizbe, ahol megvizsgálják a készüléket és a segítségedre lesznek. A gyártói szervizek listáját ide kattintva találod. Amennyiben a Telekomnál vásároltad a készüléket, akkor mobilfutárral történő szervizünket is igénybe veheted, amiről ide kattintva tájékozódhatsz.
  12. Szia Claudia! Abban az esetben, ha még aktuális, akkor a megoldást itt fogod megtalálni: kattints ide.
  13. Szia ianlot! Abban az esetben, ha a probléma még fennáll, akkor javasoljuk, hogy jelentsd be a problémát chates ügyintézőinknél! Kérjük, hogy vedd fel a kapcsolatot a Telekomos chates ügyintézőinkkel! Munkatársainkat hétköznap 7-22, míg hétvégén és munkaszüneti napokon 7-20 között weboldalunkon, felugró ablakban (pl.: készülék keresésekor) érheted el. Az okozott kellemetlenségért elnézésed kérjük! Együttműködésed köszönjük!
  14. Szia roberttobel! Ilyen esetben elsősorban azt javasoljuk, hogy ellenőrizzed, hogy a készüléken be van-e kapcsolva az adatroaming. Ehhez segítséget ide kattintva találhatsz. Abban az esetben, ha be van kapcsolva és ennek ellenére nem működik megfelelően a szolgáltatás, akkor javasolt a telefonon a repülőgép üzemmód be- és kikapcsolását, vagy a készülék újra indítását elvégezni (esetleg SIM-kártya ki-be helyezése előtte). Amennyiben továbbra se oldódik meg a probléma, akkor kérjük, hogy jelentsd be a hibát ügyfélszolgálatunkon, melyet chates kollégánknál is megtehetsz. Munkatársainkat hétköznap 7-22, míg hétvégén és munkaszüneti napokon 7-20 között weboldalunkon, felugró ablakban (pl.: készülék keresésekor) érheted el. Az okozott kellemetlenségért elnézésed kérjük! Együttműködésed köszönjük!
  15. Szia McKinstry! Abban az esetben, ha a probléma még fennáll, akkor javasoljuk, hogy jelentsd be a problémát chates ügyintézőinknél! Kérjük, hogy vedd fel a kapcsolatot a Telekomos chates ügyintézőinkkel! Munkatársainkat hétköznap 7-22, míg hétvégén és munkaszüneti napokon 7-20 között weboldalunkon, felugró ablakban (pl.: készülék keresésekor) érheted el. Az okozott kellemetlenségért elnézésed kérjük! Együttműködésed köszönjük!