Sounder

Tag
  • Tartalmak

    4
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Sounder a fórumon

  • Rang
    Tudóspalánta
  1. Új Telekom ügyfél vagyok, s a világért sem tudom kiokoskodni hogyan tudnám lehallgatni a hangpóstámba esetleg érkezett üzeneteket. Voltam már más mobil cégek ügyfele is, ahol ez sokkal egyszerübb volt. Úgy érzem a magyar Telekom bonyolultabbá teszi ezt mint kellene.
  2. Hát az itt csatolt kép mást mutat, ha PC-rõl kérem. Gondolom azt érted vezetékes alatt (ethernet). Az utolsó 4 számjegyet itt befeketítettem nyilvánvaló okok miatt. Utólag jöttem rá, hogy a 36-os országkódot nem kellett volna beírnom, de anélkül is ugyanaz volt az eredmény.
  3. Amikor Magyarországon vagyok, akkor az appot használom az ottani SIM-mel. Más SIM-mel az nem megy. Szóval nem tudom mirõl beszélsz itt. PC-rõl meg bejutni épp amiatt az egyszeri kód miatt nem tudok, mert azt a magyar SIMhez tartozó telefonszámra küldik.
  4. Az SMS visszaigazolás nem praktikus az olyanoknál, akik külföldi tartózkodás alatt próbálkoznak betekinteni a fiókjukba egyeztetés végett egy PC-rõl mert ott olcsóbb, helyi SIM kártyát használnak. Ilyen esetekre számolva, jó lenne, ha a visszaigazolás csak emailes lenne, s SMS pedig csak opció. Jelenleg csak feltölteni tudom a Domino kártyámat egy PC-rõl SMS visszaigazolás nélkül (OTP kártya segítségével), de belenézni a fiókomba nem tudok. Jó lenne ha ezt a szituációt egy kicsit rugalmasabban kezelné a Telekom, mert az SMS nem egy olyan határok nélküli kommunikációs médium, mint az email.