Sounder

Tag
  • Tartalmak

    17
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Sounder a fórumon

  • Rang
    Tudományos tag
  1. Kösz. Akkor ez egyszerübb mint gondoltam.
  2. Ma megkaptam az új settop boxot amit mindjert be is kötöttem. A csere-box működik rendesen. Most már csak a régit kell visszaküldenem amit állítólag a GLS futár ingyen átvesz tőlem. Viszont nem tudom hová címezni a csomagot, mert azt a Telekom rep nem írta meg az SMS-ben.
  3. A baj az, hogy a TV kép elfoglalja az egész kivetítőt a Vissza, Home és a 3. gombbal együtt. Azok ugyanis a kivetitő alján vannak, s nem külön a káván. Pedig azok egyikére kellene rákattintanom hogy a mobilt manipulálni tudjam. Nem tudom érthető amit mondok, de nem tudim jobban elmagyarázni.
  4. Ha egyszer kiválasztottam egy TV csatorna streamelését, abból szinte lehetetlen visszamenni a műsor listára egy másik csatorna választására, vagy az appból való kimenetelre. Régebben ez könnyebb volt, vagy én nem találtam meg eddig a trükköt hogyan kell azt egyszerüen csinálni. Tud ezzel itt valaki segíteni?
  5. Kösz az ajánlatot, de eddig még csak visszaigazolást kaptam a bejelentésemről a következő igérettel: Kollégánk 3-5 munkanapon belül felveszi önnel a kapcsolatot. Abban az emailben nem találok semmi hibajegy számot. Igazán nekem nincs is szükségem egy technikus megjelenésére, csak egy új settop boxra, mert azt én is be tudom csatlakoztatni, hiszen a még működő settop boxot is áthelyeztem már párszor ideiglenesen.. Nem rakéta tudomány a dolog. Nem is tudom hogy ezeket a boxokat miért nem lehet cserélni a Telekom boltokban, mint Amerikában az ottani kábel TV cégek boltjaiban. Így aztán nem kellene napokig várni a megoldásra, miközben persze fizetnem kell midkét settop box díját. Remélem ez most privátban ment.
  6. Elromlott az egyik settop boxom egy áramkieséssel. Amikor az áram visszajött, csak annyit jelzett ki a tévén angolul, hogy CISCO Failed to initialize hard drive. Tehát mintha a merevlemez sérült volna meg benne, s nem tudja feltölteni az indító programot. A másik tévém boxja mőködik mindkét tévén, de abban nincs DVR. Bár jelentettem a dolgot a cégnek online, de ki tudja mikor kapok egy új boxot. Itt most az érdekel, hogy mással is előforult-e már hasonló meghibásodás és hogy az 1400-s hiba bejelentő szám mindíg online-ra küldi-e a hívókat. Nem valami ügyfélbaráti hozzáállás szerintem.
  7. Kösz az infót, Zoli. Most már csak azt szeretném, ha legalább néhány amerikai filmet, ill. TV sorozatot eredeti nyelven is mutatnák, s nem magyar szinkronnal.
  8. Gyakran látom a Fox+ hirdetéseket, de semmit arról hogy hogyan lehet rá feliratkozni. Engem főleg a Homeland sorozat érdekel rajta.
  9. Nem is tudom letölteni a TV GO appot a Play Store-ból, mert ugyanazt a visszautasító üzenetet kapom a Google-tól.
  10. "This item isn't available in your country." Ez az üzenet jelenik meg a TV Műsor applikációjában valahányszor próbálom indítani a TV GO-t az én LG G6-emen. Pedig ezt Budapesten próbálom, s az öcsém meg Érden simán tudja működtetni azt az ő Samsungján Érden. Korábban azt hallottam okként említeni, hogy én a telefonomat nem Magyarországon vettem. Miért lenne az így, ha egyszer az itteni Telekom SIM kártyáját használom? Ennek semmi értelme szerintem.
  11. Köszönöm a segítőkész válaszokat. A TV szoftverének felfrissítése ugyan nem oldotta meg a problémámat, de valami más igen. Ugyanis googlizva ezt a problémát eléggé gyakorinak láttam ezt a panaszt, míg végül valaki memondta mi a megoldás. Egyszerüen az, hogy a csak nyomógombnak kinéző VOL gombot kell felfelé és lefelé nyomni a hangerő változtatásához. Többen is megjegyezték hogy ez nem valami intuitív megoldás a Samsung részéről. Eddig ugyanis csak nyomogattam azt a gombot és csak azt értem el vele hogy elnémítottam a tévét vagy ujra hangosítottam. Egyébként a szoftver frissítésen kívül lehet firmware-t is frissíteni?
  12. Kösz a linket, de a regisztrációm azon akad meg, hogy nem fogadja el tőlem az ellenőrző kódot többszöri probálkozás után sem. Tudod, azoknak a "nem vagyok robot" típusu grafikus szavaknak a szöveges megfejtése jelenti ott az ellenőrző kódot. Pedig biztos vagyok hogy jól fejtettem meg azokat az ábrákat.
  13. Mivel elöfizetöje vagyok az Amazon Prime szolgáltatásnak még Amerikából, megpróbáltam itt is játszani egy filmjüket a Samsung QLED SmartTV-n. Ment is szépen a film, csak túl hangosan és a hangerőt nem lehetett szabályozni sem a TV, sem a Set top box távirányítójával. Pedig ez nem probléma TV műsorok nézéskor. A tv modellje különben Q70R, minden elképzelhető okos TV funkcióval. Mit lehet tenni, hogy a hangerő szabályozás működjön az Amazon Video nézésekor is?
  14. Új Telekom ügyfél vagyok, s a világért sem tudom kiokoskodni hogyan tudnám lehallgatni a hangpóstámba esetleg érkezett üzeneteket. Voltam már más mobil cégek ügyfele is, ahol ez sokkal egyszerübb volt. Úgy érzem a magyar Telekom bonyolultabbá teszi ezt mint kellene.
  15. Hát az itt csatolt kép mást mutat, ha PC-rõl kérem. Gondolom azt érted vezetékes alatt (ethernet). Az utolsó 4 számjegyet itt befeketítettem nyilvánvaló okok miatt. Utólag jöttem rá, hogy a 36-os országkódot nem kellett volna beírnom, de anélkül is ugyanaz volt az eredmény.