efi99

Tag
  • Tartalmak

    14
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

efi99 a fórumon

  • Rang
    Tudományos tag
  1. Üdv. Modemcsere volt a fentire. Az mennyire normális dolog, hogy nagyobb fájl hosszabb ideig tartó letöltésekor kizárólag azzal foglalkozik és minden más, beleértve a böngészőt is, úgy érzékeli, hogy nincs net (időtúllépés) ? Ez a korábbival nem volt, ment párhuzamosan minden.
  2. Sejtettem, hogy van valami árukapcsolás. Egyenleget ingyen lekérdezni így már borzasztó körülményes, csak a *111# ussd kóddal belépve a menükbe lehet.
  3. Üdv. A telekom app szinkronizálásához kell mindenképp élő mobil internet csomag is, vagy - tekintve, hogy az adatforgalma amúgy sem számítana bele - elég, ha be van kapcsolva a telón a mobilinternet adatátvitel?
  4. Na, hétfőn megszűnt valóban, azért ez csúnya húzás volt. Azért lássuk be, hiába nem csökkenti az adategyenleget, ha az app kérdezi le mobilneten keresztül, ez eleve feltételez egy net szolgáltatást, ami pénz. És aztán, ha a többi app is felfedezi, hogy hohó van itt internet wifi nélkül is, akkor azok is szüttyögnek a háttérben és elkezdik felzabálni a keretet. Aztán akkor lehet tűzfal appal kínlódni, hgy letiltsuk mindet a Telekom appon kívül. Duplán érthetetlen a partizánakció annak fényében, hogy a *111#-ből indulva végül is lekérdezhető (még?!) egy fél perc alatt, de miért kell szívatni a jó népet, hogy átvergődjön ott még 3-4 almenün.
  5. Üdv. Az USSD önkiszolgáló menüben (*111#) a választott menü azonosító számjegyeket el lehet valahogy küldeni egy menetben is? Tehát, ha mondjuk mindig 1 - 1 - 1 - 2 vel lépkedek a menürendszer mélyére, akkor lehet azt automatizálni, hogy egyből az jelenjen meg, ahova ez a sor jut. A *-ot, mint elválasztót ajánlották máshol ( *111*1*1*1*2# ) , de ez nem működik.
  6. Ez jön.
  7. Szerintem az Android verzióját figyelik, mert a Telekom alkalmazáshoz 5+ kell. Mondjuk kérdés, hogy a régebbi telefonoknak akkor nem marad semmi, vagy azokon menni fog?
  8. Milyen telefonnal kérted le?
  9. Ha Dominosok vagytok, nyomjatok egy *102#-et, aztán jön az sms. Amióta más a szövege - tehát, amióta bent ez az új info is a megszűnésről - azóta rendben egyszer jön mindig, úgyhogy az már sosem fog kiderülni, hogy nálam volt-e a hiba, vagy az sms-ekben.
  10. Jött sms-ben ma.
  11. Mire úgy néz ki megoldódna, erre megszüntetik az ussd kódos lekérdezés lehetőségét 18-án. Ezt most miért ?
  12. Nem lett vége. Le lettem azzal pattintva, hogy karbantartanak valamit. Nyilván az én vonalamat csak, az éterben. Nem oldódott meg, a helyzet változatlan. A blokkolás feloldása után tök csönd, aztán ahogy küldöm az első lekérdezést fél percenként potyog az sms. A 6. körül meguntam és visszablokkoltam.
  13. Nem, a kézi lekérdezés az app nélküli sima *102#-re vonatkozik, valamint a Telekom ussd menüjéből indítottra. Az app kb fél éve fent van, eddig jól működött (frissíteni nem fogom, mert a GDPR miatt az sms-ek mozgását már nem figyelheti az új verzió, így kimenő sms után nem tudnám már automatikusan lekérni vele). A 1777-re minden más sms-t "visszajelent" a telefon, azok nem jönnek duplán. Komolyan már kezdem azt hinni, hogy büntiben vagyok, mert fél év alatt elment kb 3000 ussd lekérés, ugyebár tök ingyen, de az elektronpályákat mégiscsak koptatva, ezért minden ilyen után jön az ajánlat, hogy ugyanmár, van más lehetőség is. Ti egyáltalán kap(ta)tok ilyen promóciós sms-t, akár csak 1-et is ?
  14. Tiszteletem! 2 napja minden ussd kódos Domino egyenleg lekérés után (*102# vagy *111#-tel kezdve) folyamatosan, egymás után jön 8-10 alkalommal legalább ugyanaz az sms a 1777-ről, ami a Telekom app egyenleg lekérdezés funkcióját promotálja. Csak a szám blokkolásával lehet úrrá lenni rajta, a blokkolást feloldva az első lekérdezés után kezdődik elölről, addig viszont semmi. Más feladó sms-ével, valamint a 1777-ről érkező más sms-ekkel sincs probléma. (Az egyenleg lekérdezéshez használok hónapok óta egy applikációt, ami ezt automatikusan megteszi minden kimenő hívás és kimenő sms után és folyamatosan mutatja widget-ben, de a kézi lekérdezéssel is ugyanígy gond van). Mondjuk már az elsőt sem tudom mi váltotta ki péntek hajnalban 5:48-kor, mert akkor viszont nem volt lekérés. Tapasznyalta valaki? Ötlet? Bejelentettem telefonon, de nem sikerült megoldani.