efi99

Tag
  • Tartalmak

    17
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

efi99 a fórumon

  • Rang
    Tudományos tag
  1. És megjött!
  2. Értem én, de hát azért mégis, na. Feltételezem más szolgáltatóknál is így megy, de azoknál mégis sokkal hamarabb közzéteszi utána a gyártó.
  3. Üdv. Miért megy olyan lassan a Telekomnál a Samsung telefonokra (is?) a gyártó által kiadott havi szoftverfrissítések kiküldése? Nem csak a gyártói megjelenés után telik el több hét, de már a többi magyarországi szolgáltató is rég kiadja, mire megjelenik a telekomos is. Most is pl még az augusztus 1-i biztonsági állapotú sincs kint, holott szeptember van.
  4. Üdv. Modemcsere volt a fentire. Az mennyire normális dolog, hogy nagyobb fájl hosszabb ideig tartó letöltésekor kizárólag azzal foglalkozik és minden más, beleértve a böngészőt is, úgy érzékeli, hogy nincs net (időtúllépés) ? Ez a korábbival nem volt, ment párhuzamosan minden.
  5. Sejtettem, hogy van valami árukapcsolás. Egyenleget ingyen lekérdezni így már borzasztó körülményes, csak a *111# ussd kóddal belépve a menükbe lehet.
  6. Üdv. A telekom app szinkronizálásához kell mindenképp élő mobil internet csomag is, vagy - tekintve, hogy az adatforgalma amúgy sem számítana bele - elég, ha be van kapcsolva a telón a mobilinternet adatátvitel?
  7. Na, hétfőn megszűnt valóban, azért ez csúnya húzás volt. Azért lássuk be, hiába nem csökkenti az adategyenleget, ha az app kérdezi le mobilneten keresztül, ez eleve feltételez egy net szolgáltatást, ami pénz. És aztán, ha a többi app is felfedezi, hogy hohó van itt internet wifi nélkül is, akkor azok is szüttyögnek a háttérben és elkezdik felzabálni a keretet. Aztán akkor lehet tűzfal appal kínlódni, hgy letiltsuk mindet a Telekom appon kívül. Duplán érthetetlen a partizánakció annak fényében, hogy a *111#-ből indulva végül is lekérdezhető (még?!) egy fél perc alatt, de miért kell szívatni a jó népet, hogy átvergődjön ott még 3-4 almenün.
  8. Üdv. Az USSD önkiszolgáló menüben (*111#) a választott menü azonosító számjegyeket el lehet valahogy küldeni egy menetben is? Tehát, ha mondjuk mindig 1 - 1 - 1 - 2 vel lépkedek a menürendszer mélyére, akkor lehet azt automatizálni, hogy egyből az jelenjen meg, ahova ez a sor jut. A *-ot, mint elválasztót ajánlották máshol ( *111*1*1*1*2# ) , de ez nem működik.
  9. Ez jön.
  10. Szerintem az Android verzióját figyelik, mert a Telekom alkalmazáshoz 5+ kell. Mondjuk kérdés, hogy a régebbi telefonoknak akkor nem marad semmi, vagy azokon menni fog?
  11. Milyen telefonnal kérted le?
  12. Ha Dominosok vagytok, nyomjatok egy *102#-et, aztán jön az sms. Amióta más a szövege - tehát, amióta bent ez az új info is a megszűnésről - azóta rendben egyszer jön mindig, úgyhogy az már sosem fog kiderülni, hogy nálam volt-e a hiba, vagy az sms-ekben.
  13. Jött sms-ben ma.
  14. Mire úgy néz ki megoldódna, erre megszüntetik az ussd kódos lekérdezés lehetőségét 18-án. Ezt most miért ?
  15. Nem lett vége. Le lettem azzal pattintva, hogy karbantartanak valamit. Nyilván az én vonalamat csak, az éterben. Nem oldódott meg, a helyzet változatlan. A blokkolás feloldása után tök csönd, aztán ahogy küldöm az első lekérdezést fél percenként potyog az sms. A 6. körül meguntam és visszablokkoltam.