Posztolva ekkor: September 17, 2020 Tisztelt Telekom. 09.15-én lejárt a feltöltési határidő. Van rá lehetőség, hogy még aktiválni tudjam a kártyát? Bejegyzés megosztása Link a bejegyzéshez Megosztás más oldalakon
0 Posztolva: September 17, 2020 Hello @kissgi, ha felhívod a számot, és azt hallod, hogy "a hívott szám átmenetileg ki van kapcsolva a forgalomból", akkor egy feltöltés megoldja. ha "a hívott számon előfizető nem kapcsolható" (vagy valami hasonló, erre nem emlékszem pontosan ), akkor új Domino szerződés, és megpróbálhatod visszakérni rá a hívószámot (macera, és szerintem fizetős, tehát ezt akkor érdemes, ha bitang jó vagy nagyon bejáratott a szám). ha ráhívsz, és kicseng, vagy fel is veszik, akkor veszett fejsze nyele, már más használja (ez idő- és számfüggő, egy idő után újrakiadják a számokat, ha nagyon jó a szám, és sok ideje lejárt, akkor szinte biztos, hogy kiosztották már) Bejegyzés megosztása Link a bejegyzéshez Megosztás más oldalakon
Posztolva ekkor:
Tisztelt Telekom. 09.15-én lejárt a feltöltési határidő. Van rá lehetőség, hogy még aktiválni tudjam a kártyát?
Bejegyzés megosztása
Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon