Kátai Bence

mobilnet 2 napos Ünnepi Korlátlan Net probléma

Kérdés

Maraton 3,5GB internet csomagot vásároltam hónapokkal ezelőtt és a napokban ellenőriztem, hogy 1,1GB adatmennyiség használható még fel belőle. A mai nappal aktiváltam Telekom alkalmazáson keresztül az eheti 2 napos Ünnepi Korlátlan Net 12.14. - 12.20. mobilinternet csomagot és ezen keresztül interneteztem.

Az alkalmazásban aktiválva van a korlátlan internet csomag, folyamatosan használom letöltésre. A problémám, hogy a Maraton mobilnet csomagom felhasználható adatmennyisége folyamatosan csökken (ebben a pillanatban 22MB a felhasználható). A felhasznált adatmennyiségem mindeközben jóval több, mint a Maraton csomagból jelenleg felhasznált, amikor elméletileg korlátlan csomagot használok.

Mielőtt használni kezdtem a korlátlan mobilinternetet, meggyőződtem, hogy az alkalmazásban megjelenik a csomag, időt is hagytam az aktiválás és használat kezdete között, hogy biztosan aktiválódjon a korlátlan mobilinternet. Használat közben többször ellenőriztem, hogy a Maraton csomagom felhasználható adatmennyisége nem változott, és néhány óráig ez így is volt. Körülbelül 2 óra netezés után kezdett fogyni a Maraton adatmennyiségem.

Mi okozhatja ezt? Korábban is használtam már korlátlan mobilinternet csomagokat és ilyen még soha sem fordult elő.
Van valami mód, hogy a korlátlan netezés közben a Maraton csomagból felhasznált adatmennyiséget visszakapjam? 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Kátai Bence

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

0 válasz erre a kérdésre

Még nincsenek válaszok erre a kérdésre

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most