István76

Telekom TVGO jogok

Kérdés

December közepe óta, könyörgök a telekomnak, hogy segitsenek hozzáférni a telekom tvgo szolgáltatáshoz. Nos nem hajlandóak segiteni ... irtam emailt, chateltem, telefonáltam ... mindezt számtalanszor ... 3,5 hónap után döntöttem, ha nem akarja a telekom, hogy legyen tvgo hozzáférésem akkor legyen igy. Na de észrevettem, hogy az rtlmost+ szolgáltatás is elérhető, és újra felvettem a harcot, mondván ha már nem lesz tvgo akkor majd lesz rtlmost+.  Na de az sem lesz, mert a telekom fiokomba nem tudom megnézni a nekem járó rtlmost+ hozzáférési kódot, hiszen a telekomtvgo jogok menűponthoz nincs jogom ... természetesen ma is lefutottam a köröket, chat és telefon, na de minek, ugyanaz a válasz majd visszahiv egy szakértő. Ezt a visszahiv egy telekom szakértő szöveget már számtalanszor hallottam de természetesen soha nem hivott fel senki. Mert ha legalább ezt a szerencsétlen rtlmost+ hozzáférést nem a telekom tvgo menűpont alá tették volna be, akkor nagy lenne a boldogság na de igy , sem tvgo sem rtlmost+. Na de hátha ezen a forumon megszületik a megoldás ha már a 1414 telefonszám, chat és email formákban nem történik semmi az ég világán. Segitségüket előre is köszönöm. István

 

elvesztettuk_a_jelet.PNG

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Győzelem ... a tegnapi chat illetve telefonbeszélgetés illetve panasztevés meghozta a gyümölcsét ... 3,5 hónap után elháritották a hibát ...

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most