Ide írok, mert sorra fogynak el a kapcsolatfelvételi lehetőségek. Az e-mailre nem válaszolnak, a chatet már az appból sem érem el, a telefonos üsz. által felvett hibajegyet megoldás és értesítés nélkül lezárják, a Telekom üzletben nem tudnak ilyen típusú hibát felvenni.
A történet vázlatosan:
Július közepe: Telekom üzletben 1 mobil és 3 vezetékes szolgáltatás átíratása a nevemre (korábban is egy néven volt, Magenta1-gyel). Ügyintéző megemlíti, hogy kell 1 nap, mire minden rendszerben frissülnek az adatok.
3 nap múlva így néz ki a Telekom fiókom: A mobil még az előző előfizető nevén, így a Magenta1 sem aktív. Nekem létrehoztak egy MT azonosítót, de csak a net és a vezetékes telefon van a nevemen, az IPTV nem. Ezt jelzem a Telekomnak, ők azt mondják, hogy őnáluk már minden ok (a Magenta1 is), nálam is megjavul majd.
A következő 2 hétben már sokadszorra hívom őket. Most is azt mondják, hogy minden rendben, csak várjak. Most mégis kapok egy SMS-t, hogy a Magenta1 aktív lett. A Telekom fiókban megjelenik a Magenta1 box (a mobil nincs benne), nem került a nevemre újabb szolgáltatás.
Pár nap múlva megkapom a számlákat (mobil és vezetékes külön). A mobil számla az én nevemre jött ugyan, de a Telekom fiók még mindig a korábbi előfizetőt mutatja. A Magenta1 kedvezményt csak az átírás előttre és az aktivációról értesítő SMS utánra kapom meg időarányosan (vezetékesre és mobilra ugyanúgy). Megreklamálom a számlákat (itt párhuzamosan kezdetét veszi egy 1,5 hónapos oda-vissza) és rákérdezek, hogy miért jöttek külön a számlák. A válasz az, hogy a tört hónapot így számlázzák, de következő hónapban már majd egyben kapom.
Augusztusban is gyakran felkeresem a Telekom ügyfélszolgálatot. Az általános hozzáállás az, hogy nem is értik, hogy nekem miért fontos, hogy a Telekom fiókban a helyes adatok jelenjenek meg. Ennek ellenére pár alkalommal belépnek a Telekom fiókomba, és elismerik, hogy nincs minden a helyén, de szerintük ez csak UI hiba. Az ilyenkor felvett hibákat csendben megoldás nélkül lezárják.
Megjön a következő havi számla (számlák). (A korábbi korrekciót még nem sikerült teljesen beépíteni.) Felhívom az ügyfélszolgálatot, hogy miért nem egyben kapom a számlákat. Ő megpróbálja összevonni, nem tudja, vesz fel hibajegyet (amibe beleírja, hogy a Telekom fiók még mindig *****ségeket mutat). A hibát lezárják, a telekom.hu-n semmi nem változik, újabb számlát még nem kaptam.
Megpróbálkozom az ugyfelszolgalat@telekom.hu -val, mindent screenshotokkal dokumentálva. Kapok egy automata email-t ami részletezi a többi kapcsolatfelvételi lehetőséget, de egy szóval nem említi, hogy a levelem automatikusan a kukában landol. A biztonság kedvéért válaszolok, hogy az e-mail nekem nagyon is megfelel. Ugyanazt az automata választ kapom csak.
Megpróbálom a chatet. (Valamiért csak az appból érem el.) Előrelépés! Az IPTV-t most már az én MT-m alatt látom.
A mobil előfizetést még mindig a Magenta1 boxon kívül mutatja a telekom.hu és az app is. Időközben megszűnt a telekom.hu-nak a "Beállítások>Kapcsolt előfizetések" menüpontja, ahol eddig az előző előfizető nevét mutatta a mobilhoz.
Felkeresném a chatet, de már egy hete nem találom az appban, a telekom.hu-n meg még mindig nem.
Amit szeretnék elérni:
Egyben kapjam a vezetékes és a mobil számlákat. Ez ugye elvileg már sínen van, de még nem volt alkalmam meggyőződni róla.
A mobil előfizetés kerüljön be a Magenta1 boxba, a telekom.hu-n és az appban egyaránt.
Valaki nézzen utána, hogy mi ment félre az átíráskor és biztosítson, hogy azokban a rendszerekben is javításra kerültek a helytelenül replikálódott adatok amikre én nem látok rá a telekom.hu-n vagy a számlákon keresztül.
Edit: Az igaz, hogy átíráskor törlődnek a @t-online.hu-s postafiókok? Lehetséges megtudni, hogy mik voltak a címek és azokkal új (üres) fiókokat létrehozni?
Csatoltam képeket a telekom.hu-ról. A sárga én vagyok, a piros az előző előfizető.
Kérdés
sipsza
Sziasztok!
Ide írok, mert sorra fogynak el a kapcsolatfelvételi lehetőségek. Az e-mailre nem válaszolnak, a chatet már az appból sem érem el, a telefonos üsz. által felvett hibajegyet megoldás és értesítés nélkül lezárják, a Telekom üzletben nem tudnak ilyen típusú hibát felvenni.
A történet vázlatosan:
Felkeresném a chatet, de már egy hete nem találom az appban, a telekom.hu-n meg még mindig nem.
Amit szeretnék elérni:
Edit: Az igaz, hogy átíráskor törlődnek a @t-online.hu-s postafiókok? Lehetséges megtudni, hogy mik voltak a címek és azokkal új (üres) fiókokat létrehozni?
Csatoltam képeket a telekom.hu-ról. A sárga én vagyok, a piros az előző előfizető.
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
0 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.