Írok, mert hátha jelezve lesz a fejlesztőknek. A problémámat kétszer jeleztem, kétszer jött ki a szerelő. Természetesen nem tudta megoldani, mert szoftveres a probléma és ami felháborít, hogy legutóbb azt a választ kaptam, hogy a probléma nálam van, mely a következő: Az utólsó frissítés után a beállítások/android beállítások/Tv beállítások/képernyő/képernyőfelbontás menüből lemaradt, illetve csak egy pillanatra tűnik fel a szinmélység beállítása, a szintér beállítása és a HDR policy. Sajnos a tv-m nem full hd-s, így a szintér beállítást át kellene váltanom RGB-re. Mivel ezt nem tudom megtenni a tv-m egy idő után türkisz höld árnyalatot kap. (A szerelőtől tudom, hogy már másnál is előfordul) A régi Sony tv kiválóan teljesít nem szeretném még lecserélni. Kérném a segítséget.
Kérdés
Imike2007
Sziasztok!
Írok, mert hátha jelezve lesz a fejlesztőknek. A problémámat kétszer jeleztem, kétszer jött ki a szerelő. Természetesen nem tudta megoldani, mert szoftveres a probléma és ami felháborít, hogy legutóbb azt a választ kaptam, hogy a probléma nálam van, mely a következő: Az utólsó frissítés után a beállítások/android beállítások/Tv beállítások/képernyő/képernyőfelbontás menüből lemaradt, illetve csak egy pillanatra tűnik fel a szinmélység beállítása, a szintér beállítása és a HDR policy. Sajnos a tv-m nem full hd-s, így a szintér beállítást át kellene váltanom RGB-re. Mivel ezt nem tudom megtenni a tv-m egy idő után türkisz höld árnyalatot kap. (A szerelőtől tudom, hogy már másnál is előfordul) A régi Sony tv kiválóan teljesít nem szeretném még lecserélni. Kérném a segítséget.
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
1 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.