Üdvözlünk digitális világunkban! Köszönjük, hogy kapcsolatba léptél velünk. (18:30)
Ügyintézőnk hamarosan jelentkezik. (18:30)
A kapcsolat ügyintézőnkkel létrejött. A beszélgetést tegeződve folytatjuk, amennyiben ez nem megfelelő, kérjük, jelezd munkatársunknak. (18:30)
img
Szia andrás! Üdvözöllek a Telekom chaten! Vanda vagyok, a Telekom virtuális asszisztense, én fogok segíteni neked az online ügyintézésben.
Vanda, 18:30
img
Sajnos ezt nem értettem. 😟
Vanda, 18:30
img
Kérlek, írd meg néhány szóban, hogy miben segíthetek neked, vagy válassz főbb önkiszolgáló funkcióink közül!
Vanda, 18:30
Önkiszolgáló funkciók
andrás, 18:30
img
Kérlek, próbáld meg máshogy megfogalmazni, vagy válassz az alábbi lehetőségek közül!
Vanda, 18:30
Mobil ügyintézés
andrás, 18:30
img
Kérlek, válassz az alábbi lehetőségek közül!
Vanda, 18:30
Vissza
andrás, 18:30
img
Kérlek, próbáld meg máshogy megfogalmazni, vagy válassz az alábbi lehetőségek közül!
Vanda, 18:30
Hibakezelés
andrás, 18:30
img
Látom, hogy beléptél a Telekom Fiókodba. Ennek örülök, mert így gyorsabb lesz az ügyintézés.
Vanda, 18:31
img
Kérlek, válaszd ki az érintett MT azonosítót a Telekom Fiókodban regisztráltak közül, vagy válaszd a "Másik azonosító" lehetőséget!
Vanda, 18:31
img
Otthoni szolgáltatásaid:
Vanda, 18:31
Másik azonosító
andrás, 18:31
img
Kérlek, add meg az MT ügyfélazonosítód! (Csak számokat írj.)
Vanda, 18:31
nem tudom
andrás, 18:31
img
Betűt is beírtál. Az MT ügyfélazonosító nem tartalmaz betűt, 9 számjegyből áll. Megtalálod a számlád bal felső sarkában!
Vanda, 18:31
nincs számlám
andrás, 18:32
img
Betűt is beírtál. Az MT ügyfélazonosító nem tartalmaz betűt, 9 számjegyből áll. Megtalálod a számlád bal felső sarkában!
Vanda, 18:32
00000000000
andrás, 18:32
img
A megadott azonosító érvénytelen.
Vanda, 18:32
img
A megoldásban egy kollégám tud segíteni. Türelmedet kérem.
Vanda, 18:32
img
Sajnos most mindenki foglalt. Néhány perc türelmedet kérem, hamarosan jelentkezik egy kollégám!
Vanda, 18:32
img
Kérlek várj, ügyintézőnk kapcsolása folyamatban van
Vanda, 18:32
img
Sajnáljuk, kicsit tovább tart a szokásosnál
Vanda, 18:34
img
Sajnáljuk, kicsit tovább tart a szokásosnál
Vanda, 18:36
img
Sajnáljuk, kicsit tovább tart a szokásosnál
Vanda, 18:38
img
Sajnáljuk, kicsit tovább tart a szokásosnál
Vanda, 18:40
Beszélgetés átadása ügyintézőnek (18:41)
img
Üdvözöllek, K.Bálint vagyok, miben segíthetek?
K.Bálint, 18:41
img
A chat kapcsolat létrejött közöttünk, de úgy látom, egyelőre nem küldtél még üzenetet. Kérlek, írd meg kérdésedet vagy kérésedet, majd küldd el nekem, hogy segítségedre tudjak lenni. Köszönöm!
K.Bálint, 18:43
szeretnék a 305186451 -s előfizetésen netet bővíteni, jelenleg 4 gb 1752/hó és azt írja mellette a 10 gb 2793/hó
rákattintok és 3192/hó árat ír, miért változik meg az ár????
Kérdés
andrás33
Üdvözlünk digitális világunkban! Köszönjük, hogy kapcsolatba léptél velünk. (18:30)
Ügyintézőnk hamarosan jelentkezik. (18:30)
A kapcsolat ügyintézőnkkel létrejött. A beszélgetést tegeződve folytatjuk, amennyiben ez nem megfelelő, kérjük, jelezd munkatársunknak. (18:30)
Szia andrás! Üdvözöllek a Telekom chaten! Vanda vagyok, a Telekom virtuális asszisztense, én fogok segíteni neked az online ügyintézésben.
Sajnos ezt nem értettem. 😟
Kérlek, írd meg néhány szóban, hogy miben segíthetek neked, vagy válassz főbb önkiszolgáló funkcióink közül!
Önkiszolgáló funkciók
Kérlek, próbáld meg máshogy megfogalmazni, vagy válassz az alábbi lehetőségek közül!
Mobil ügyintézés
Kérlek, válassz az alábbi lehetőségek közül!
Vissza
Kérlek, próbáld meg máshogy megfogalmazni, vagy válassz az alábbi lehetőségek közül!
Hibakezelés
Látom, hogy beléptél a Telekom Fiókodba. Ennek örülök, mert így gyorsabb lesz az ügyintézés.
Kérlek, válaszd ki az érintett MT azonosítót a Telekom Fiókodban regisztráltak közül, vagy válaszd a "Másik azonosító" lehetőséget!
Otthoni szolgáltatásaid:
Másik azonosító
Kérlek, add meg az MT ügyfélazonosítód! (Csak számokat írj.)
nem tudom
Betűt is beírtál. Az MT ügyfélazonosító nem tartalmaz betűt, 9 számjegyből áll. Megtalálod a számlád bal felső sarkában!
nincs számlám
Betűt is beírtál. Az MT ügyfélazonosító nem tartalmaz betűt, 9 számjegyből áll. Megtalálod a számlád bal felső sarkában!
00000000000
A megadott azonosító érvénytelen.
A megoldásban egy kollégám tud segíteni. Türelmedet kérem.
Sajnos most mindenki foglalt. Néhány perc türelmedet kérem, hamarosan jelentkezik egy kollégám!
Kérlek várj, ügyintézőnk kapcsolása folyamatban van
Sajnáljuk, kicsit tovább tart a szokásosnál
Sajnáljuk, kicsit tovább tart a szokásosnál
Sajnáljuk, kicsit tovább tart a szokásosnál
Sajnáljuk, kicsit tovább tart a szokásosnál
Beszélgetés átadása ügyintézőnek (18:41)
Üdvözöllek, K.Bálint vagyok, miben segíthetek?
A chat kapcsolat létrejött közöttünk, de úgy látom, egyelőre nem küldtél még üzenetet. Kérlek, írd meg kérdésedet vagy kérésedet, majd küldd el nekem, hogy segítségedre tudjak lenni. Köszönöm!
szeretnék a 305186451 -s előfizetésen netet bővíteni, jelenleg 4 gb 1752/hó és azt írja mellette a 10 gb 2793/hó
rákattintok és 3192/hó árat ír, miért változik meg az ár????
vmiért duplán küld mindent
van itt baj rendesen
hahó
Egy pillanat és már is kapcsolom az illetékes kollegát.
Jelenleg az összes ügyintézőnk foglalt, egy kis türelmedet kérném addig.
Jelenleg az összes ügyintézőnk foglalt, egy kis türelmedet kérném addig.
Beszélgetés átadása ügyintézőnek (18:53)
Beszélgetés átadása ügyintézőnek (18:53)
Beszélgetés átadása ügyintézőnek (18:53)
Beszélgetés átadása ügyintézőnek (18:53)
Üdvözöllek, K.Bálint vagyok, miben segíthetek?
Üdvözöllek, K.Bálint vagyok, miben segíthetek?
úgy látom nem sikerült a továbbítás
úgy látom nem sikerült a továbbítás
kedves Bálint át akart adni egy ügyintézőnek
kedves Bálint át akart adni egy ügyintézőnek
vagy most mi van???
vagy most mi van???
Valóban nem sikerült, egy kis türelmedet kérném még! 😊
Valóban nem sikerült, egy kis türelmedet kérném még! 😊
lassan 10 perce várok ..........
lassan 10 perce várok ..........
Beszélgetés átadása ügyintézőnek (18:57)
Beszélgetés átadása ügyintézőnek (18:57)
Beszélgetés átadása ügyintézőnek (18:57)
Beszélgetés átadása ügyintézőnek (18:57)
és most meddig várjon az ember???
és most meddig várjon az ember???
Ameddig nem sikerül az átkapcsolás, mivel jelenleg az összes illetékes munkatársam foglalt.
Ameddig nem sikerül az átkapcsolás, mivel jelenleg az összes illetékes munkatársam foglalt.
15 percnél járunk
15 percnél járunk
lehet hogy nem tudom túl jól minősíteni ezt a szolgáltatást
lehet hogy nem tudom túl jól minősíteni ezt a szolgáltatást
Még egy kis türelmedet kérem.
Még egy kis türelmedet kérem.
a 20. perc után szerintem el fog fogyni a türelmem
a 20. perc után szerintem el fog fogyni a türelmem
Mivel jelenleg midnen illetékes kollegám foglalt, így addig sajnos nem tudom továbbítani neki a problémát. 😊
Mivel jelenleg midnen illetékes kollegám foglalt, így addig sajnos nem tudom továbbítani neki a problémát. 😊
IGEN???? ÉS?????
IGEN???? ÉS?????
Addig várakozni kellene türelemmel.
Addig várakozni kellene türelemmel.
na jó ebből elég
na jó ebből elég
kifotózom a beszélgetést és minden lehető fórumon közzé teszem, hogy mindenki lássa milyen segítőkészek....
kifotózom a beszélgetést és minden lehető fórumon közzé teszem, hogy mindenki lássa milyen segítőkészek....
sajnálom, hogy így sikerült
sajnálom, hogy így sikerült
Kis türelmedet kérném még, mivel minden ügyintézőnk foglalt.
Kis türelmedet kérném még, mivel minden ügyintézőnk foglalt.
kedves Bálint 25 percet vártam eddig
kedves Bálint 25 percet vártam eddig
legyen szép napja
legyen szép napja
A beszélgetés befejeződött. Köszönjük, hogy kapcsolatba léptél velünk és online megoldásainkat használod. (19:13)
A beszélgetés befejeződött. Köszönjük, hogy kapcsolatba léptél velünk és online megoldásainkat használod. (19:13)
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
1 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.