Üdv. Lassan 1 hónapja kell veszekedni a Telekommal hogy csináljanak valamit az Internetszolgáltatással. Szerződésben foglalt minimum sebességet sem kapom meg. Ez a hiba általában mindig minden nap 18 óra után vagy hétvégén tapasztalom. Többször jelentettem már ezt a Telekomnak de semmi változást nem tapsztalok. Persze az smst mindig megkapom hogy kijavították a hibát de persze ez nem történik meg mert a hiba ugyan úgy fennáll... Fogalmam sincs már hova forduljak ezzel kapcsolatban mert a Telekom képtelen megérteni hogy nem nálam van a hiba. De a havi számlát persze fizessem....A számítógépen folyamatosan karbantartott és frissített Eredeti licenselt Windows 10 van. Ha így halad tovább fogok ez ügyben lépni a fogyasztóvédelemhez mert elviselhetetlen már az amit a Telekom megenged magának...
Kérdés
Gábor034
Üdv. Lassan 1 hónapja kell veszekedni a Telekommal hogy csináljanak valamit az Internetszolgáltatással. Szerződésben foglalt minimum sebességet sem kapom meg. Ez a hiba általában mindig minden nap 18 óra után vagy hétvégén tapasztalom. Többször jelentettem már ezt a Telekomnak de semmi változást nem tapsztalok. Persze az smst mindig megkapom hogy kijavították a hibát de persze ez nem történik meg mert a hiba ugyan úgy fennáll... Fogalmam sincs már hova forduljak ezzel kapcsolatban mert a Telekom képtelen megérteni hogy nem nálam van a hiba. De a havi számlát persze fizessem....A számítógépen folyamatosan karbantartott és frissített Eredeti licenselt Windows 10 van. Ha így halad tovább fogok ez ügyben lépni a fogyasztóvédelemhez mert elviselhetetlen már az amit a Telekom megenged magának...
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
0 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.