Ugrás a tartalomhoz
  • 0

1 hónapja tartó folyamatos Ping, Lassú Internet


Gábor034

Kérdés

Üdv. Lassan 1 hónapja kell veszekedni a Telekommal hogy csináljanak valamit az Internetszolgáltatással. Szerződésben foglalt minimum sebességet sem kapom meg. Ez a hiba általában mindig minden nap 18 óra után vagy hétvégén tapasztalom. Többször jelentettem már ezt a Telekomnak de semmi változást nem tapsztalok. Persze az smst mindig megkapom hogy kijavították a hibát de persze ez nem történik meg mert a hiba ugyan úgy fennáll... Fogalmam sincs már hova forduljak ezzel kapcsolatban mert a Telekom képtelen megérteni hogy nem nálam van a hiba. De a havi számlát persze fizessem....A számítógépen folyamatosan karbantartott és frissített Eredeti licenselt Windows 10 van. Ha így halad tovább fogok ez ügyben lépni a fogyasztóvédelemhez mert elviselhetetlen már az amit a Telekom megenged magának...

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

0 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

Még nincsenek válaszok erre a kérdésre

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...