Ugrás a tartalomhoz

Regisztált felhasználók, oldalon lévők


anonymus

Ajánlott posztok

Szia anonymus!

 

Köszönjük a javaslatod, ilyen funkciót nem terveztünk, helyette ajánljuk az ismerősök listája funkciót, bemásolom a leírását a Súgóból.

 

Szép napot!

 

István

 

Mi az ismerősök listája, és hogyan vehetek fel rá másokat?

 

Az ismerősök listája segítségével saját kis közösséget hozhatsz létre a közösségen belül.

Az adatvédelmi beállításoktól függően az ismerősök listáján szereplő személyek láthatják életrajzod és személyes adataid, valamint azt, hogy éppen elérhető vagy-e. Privát üzenetek küldésekor ismerőseid kiválaszthatod a listából felhasználónevük beírása helyett.

 

Személyek felvétele az ismerősök listájára:

  1. Jelentkezz be a közösségbe.
  2. Kattints egy ismerősöd felhasználónevére a felhasználónév adatai lap megjelenítéséhez.
  3. A Kapcsolatfelvétel területen kattints az Ismerős hozzáadása elemre.
    Ennyi az egész!
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Szia István!

 

Szeretném megkérdezni, hogy van e valami átfogó tervetek a moderációval kapcsolatba?

Mit is értek ez alatt:

 

 A fórumba csak egyszer lehessen regisztrálni. Az IP cím szűrés kevés, ugyanis a dinamikus ip miatt ennek nincs értelme, mert a már egyszer kitiltott felhasználók folyamatosan visszaregisztrálnak, úgy ahogy a "beszélgessün" fórumban is történt. Tehát ez ellen tesztek e valamit, hogy ne történhessenek olyan dolgok mint a "Beszélgessünk" fórumba?

Ezen kívül, Telekomos szakamai vezetés várható e, az itt felmerülő kérdések továbbítva lesznek e az illetékesek felé? Értem ez alaat azt hogy az itt felmerült problémákra kapunk e szakértői válaszokat, illetve az itt jelzett hibák, észrevételek elemezve lesznek e, így javítva a szolgáltatásokat?

 

Válaszodat köszönöm.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

 

Ha elolvasod az alap adatait a fórumnak az itt jelen lévő Telekom dolgozók saját önerőböl vannak itt véleményük nem tükrözi a T álláspontját Hivatalos bejelentéseket itt nem tesznek valami ilyesmi van az üdvözlő szövegben.


Igen, de hogyha felmerül valami probléma arra jó lenne ha önerőből, vélemény nélkül rendes választ adnának nem csak annyit mint a régi fórumon hogy küldj e mailt...ahoz hogy szakszerű, kielégítő érdemi válaszokat kapjunk ahoz az adott területtel kapcsolatba nem árt ha ért a dolgokhoz a válaszadó.

Például: Nem emgy az x y csatorna.

Válasz :Kérlek ellenőrízd, a készüléket, a befizetéseidet, a kártyát a kábeleket.Ha rendben jelezz vissza és keresünk más megoldást.Akár más felhasználók is adthatnak tanácsot...

Szóval valamiféle fórum vezetésre szükség van.így elkerülhetők a találgatások, az egymásnak adott "okos" tanácsok, hisz hozzáértő ember vezetésével történik a tanácsadás, sőt Ő talán illetékes kolegának is tudja továbbítani esetenként a visszajelzést, problémát.

 

Nem ártana a szolgáltatásokon belül vevőegység típusokra szétszedegetni a torikokat.Például ADB5800s, intek stb stb így lehetne tudni, követni melyik vevőegységgel mik a problémák, ezeket elemzve talán a globális hibák javítása is könnyebb lenne.az eredményekről illetve a hiba kijavításának idejéről tájékoztatni a tisztelt fórumozókat.Persze nem hivatalos hanem tájékoztató jelleggel.

Perzse ehez folyamatosan követni kell a fórumot, foglalkozni vele, a nem témába illő hozzászólások folyamatos törlése is szükségeltetik, hisz a sok maszlag között elveszik az információ.

 

..és ez a gondolat tovább vihető lenne a többi topikra is és akkor tényleg teljesülne az "együtt veled" szlogen.

 

Csatornakérések, hibajelzések a már jól működő szolgálltatások még jobbá tételében is nagyon sokat segítene egy ilyesmi jellegű fórum.Belefér a házigazda moderátor álltal írányított építő jellegű viták, gondolatok megosztása is...ez lenne a "gondolatbörze" és a szlogen összekapcsolása...és így lenne értelme a fórumnak.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Maga a fórum motor nem ad lehetődget ennél hogy ennél jobban szét lehessen szedni hogy 

 Telekom Gondolatbörze  / szolgáltatások,akciók/ műholdas tv és azon belül is még 4-5 topic a mostani állapotnál  nem lehet jobban széttagolni  de legyen ez a leg kisebb baj amíg orrba szájba minimális gondolkodás nélkül topicot nyitogat mindenki! Többi kérdésedre most inkább nem válaszolnék.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Maga a fórum motor nem ad lehetődget ennél hogy ennél jobban szét lehessen szedni hogy 

 Telekom Gondolatbörze  / szolgáltatások,akciók/ műholdas tv és azon belül is még 4-5 topic a mostani állapotnál  nem lehet jobban széttagolni  de legyen ez a leg kisebb baj amíg orrba szájba minimális gondolkodás nélkül topicot nyitogat mindenki! Többi kérdésedre most inkább nem válaszolnék.

Az "orba szájba topiknyítás" meggátolható, ha a moderátor a feleslegeseket törli, és áthelyezi a kérdésnek megfelelő topikba....

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Sziasztok, anonymus, treda, mindkettőtöknek köszönöm az izgalmas témát és a konstruktív hozzáállást!

 

Nem egyszerű szétválasztani a két témakört, az általános és a szakmai moderációval, az érdemi válaszokkal kapcsolatos kérdéseket, de szerintem megéri, így megkísérlem, és először az általános moderációval kezdem.  

 

Én nem hiszek a szankciókra épülő rendszerek sikerességében. Sokkal inkább az értelmes közösség erejében, abban, hogy mindent meg lehet, és meg is tudunk beszélni. Így alapból a közösségre bízzuk, hogy szeresse, ami számára érték és szerethető. Ugyanakkor jelezze és kivesse magából, ami számára nem megfelelő. Aztán abban sem hiszek, hogy bármi kezdődhet a visszaütéssel.  Mindennek van oka, előzménye, ami felgöngyölíthető, megbeszélhető, orvosolható. Mi ezt támogatjuk, és ehhez minden támogatást megadok, megadunk.

 

A szakmai kérdésekkel kapcsolatban pedig fontos elmondanom, hogy a Gondolatbörze a közösség tagjai közti eszmecserét támogatja, nem egy újabb ügyfélszolgálati megoldás. Ez annyit jelent, hogy a közösségnek persze a közösség többi tagjával megegyező jogú Telekom munkatárs tagjai is vannak szép - és remélem, egyre nagyobb - számban, akiknél ott lehet a tudás, amellyel megválaszolhatják az egyes kérdéseket, de a válaszokat elsősorban a közösség egészétől várjuk. Így teljesen egyedi beazonosítást, vizsgálatot, választ igénylő ügyek megoldására nem alkalmas a fórum, de ha ilyen esetekben Telekom munkatárstól érkezik a válasz, az általános, a hasonló cipőben járókat segítő módszereket, megoldásokat, tippeket tartalmaz majd.

 

Aztán az is lényeges, hogy jelen béta verzióban még folyamatosan azon dolgozunk, hogy a visszajelzéseitek és a tapasztalataink alapján jobbá, használhatóbbá, élhetőbbé tegyük a felületet. Így a türelmeteket kérem, és azt, hogy továbbra is jelezzétek, ha valami nem tiszta vagy nem oké számotokra.

 

Remélem, segített egy kicsit a válaszom, ha nem, jelezzétek, és folytassuk a beszélgetést.

 

Köszönöm még egyszer mindkettőtöknek, szép estét:


István 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válasz erre a témára...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...