anonymus Posztolva ekkor: 2014. november 19. Megosztás Posztolva ekkor: 2014. november 19. Belehetne rakni egy listát vagy nem tudom mit láblécbe hogy kik a regisztált felhasználók mennyi regisztált vagy csak látogató van az oldalon. Regisztált felhasználók listája hasznos lenne pl hogy egyszerübben lehessen pm-et írni. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Vendég Posztolva: 2014. november 19. Megosztás Posztolva: 2014. november 19. Szia anonymus! Köszönjük a javaslatod, ilyen funkciót nem terveztünk, helyette ajánljuk az ismerősök listája funkciót, bemásolom a leírását a Súgóból. Szép napot! István Mi az ismerősök listája, és hogyan vehetek fel rá másokat? Az ismerősök listája segítségével saját kis közösséget hozhatsz létre a közösségen belül.Az adatvédelmi beállításoktól függően az ismerősök listáján szereplő személyek láthatják életrajzod és személyes adataid, valamint azt, hogy éppen elérhető vagy-e. Privát üzenetek küldésekor ismerőseid kiválaszthatod a listából felhasználónevük beírása helyett. Személyek felvétele az ismerősök listájára:Jelentkezz be a közösségbe.Kattints egy ismerősöd felhasználónevére a felhasználónév adatai lap megjelenítéséhez.A Kapcsolatfelvétel területen kattints az Ismerős hozzáadása elemre. Ennyi az egész! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
anonymus Posztolva: 2014. november 19. Szerző Megosztás Posztolva: 2014. november 19. Hol van ez a fül lehetőség ahol meg tudom nézni őket ? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Telekom Törölt_tag6 Posztolva: 2014. november 20. Telekom Megosztás Posztolva: 2014. november 20. A profil oldaladra kattintva bal oldalon elérhető az Ismerőseim dobozban, illetve az Üzenetek menüben is van egy Ismerősök fül. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Törölt_tag1727 Posztolva: 2014. november 20. Megosztás Posztolva: 2014. november 20. Szia István! Szeretném megkérdezni, hogy van e valami átfogó tervetek a moderációval kapcsolatba?Mit is értek ez alatt: A fórumba csak egyszer lehessen regisztrálni. Az IP cím szűrés kevés, ugyanis a dinamikus ip miatt ennek nincs értelme, mert a már egyszer kitiltott felhasználók folyamatosan visszaregisztrálnak, úgy ahogy a "beszélgessün" fórumban is történt. Tehát ez ellen tesztek e valamit, hogy ne történhessenek olyan dolgok mint a "Beszélgessünk" fórumba?Ezen kívül, Telekomos szakamai vezetés várható e, az itt felmerülő kérdések továbbítva lesznek e az illetékesek felé? Értem ez alaat azt hogy az itt felmerült problémákra kapunk e szakértői válaszokat, illetve az itt jelzett hibák, észrevételek elemezve lesznek e, így javítva a szolgáltatásokat? Válaszodat köszönöm. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
anonymus Posztolva: 2014. november 22. Szerző Megosztás Posztolva: 2014. november 22. Ha elolvasod az alap adatait a fórumnak az itt jelen lévő Telekom dolgozók saját önerőböl vannak itt véleményük nem tükrözi a T álláspontját Hivatalos bejelentéseket itt nem tesznek valami ilyesmi van az üdvözlő szövegben. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Törölt_tag1727 Posztolva: 2014. november 23. Megosztás Posztolva: 2014. november 23. Ha elolvasod az alap adatait a fórumnak az itt jelen lévő Telekom dolgozók saját önerőböl vannak itt véleményük nem tükrözi a T álláspontját Hivatalos bejelentéseket itt nem tesznek valami ilyesmi van az üdvözlő szövegben.Igen, de hogyha felmerül valami probléma arra jó lenne ha önerőből, vélemény nélkül rendes választ adnának nem csak annyit mint a régi fórumon hogy küldj e mailt...ahoz hogy szakszerű, kielégítő érdemi válaszokat kapjunk ahoz az adott területtel kapcsolatba nem árt ha ért a dolgokhoz a válaszadó.Például: Nem emgy az x y csatorna.Válasz :Kérlek ellenőrízd, a készüléket, a befizetéseidet, a kártyát a kábeleket.Ha rendben jelezz vissza és keresünk más megoldást.Akár más felhasználók is adthatnak tanácsot...Szóval valamiféle fórum vezetésre szükség van.így elkerülhetők a találgatások, az egymásnak adott "okos" tanácsok, hisz hozzáértő ember vezetésével történik a tanácsadás, sőt Ő talán illetékes kolegának is tudja továbbítani esetenként a visszajelzést, problémát. Nem ártana a szolgáltatásokon belül vevőegység típusokra szétszedegetni a torikokat.Például ADB5800s, intek stb stb így lehetne tudni, követni melyik vevőegységgel mik a problémák, ezeket elemzve talán a globális hibák javítása is könnyebb lenne.az eredményekről illetve a hiba kijavításának idejéről tájékoztatni a tisztelt fórumozókat.Persze nem hivatalos hanem tájékoztató jelleggel.Perzse ehez folyamatosan követni kell a fórumot, foglalkozni vele, a nem témába illő hozzászólások folyamatos törlése is szükségeltetik, hisz a sok maszlag között elveszik az információ. ..és ez a gondolat tovább vihető lenne a többi topikra is és akkor tényleg teljesülne az "együtt veled" szlogen. Csatornakérések, hibajelzések a már jól működő szolgálltatások még jobbá tételében is nagyon sokat segítene egy ilyesmi jellegű fórum.Belefér a házigazda moderátor álltal írányított építő jellegű viták, gondolatok megosztása is...ez lenne a "gondolatbörze" és a szlogen összekapcsolása...és így lenne értelme a fórumnak. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
anonymus Posztolva: 2014. november 23. Szerző Megosztás Posztolva: 2014. november 23. Maga a fórum motor nem ad lehetődget ennél hogy ennél jobban szét lehessen szedni hogy Telekom Gondolatbörze / szolgáltatások,akciók/ műholdas tv és azon belül is még 4-5 topic a mostani állapotnál nem lehet jobban széttagolni de legyen ez a leg kisebb baj amíg orrba szájba minimális gondolkodás nélkül topicot nyitogat mindenki! Többi kérdésedre most inkább nem válaszolnék. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Törölt_tag1727 Posztolva: 2014. november 24. Megosztás Posztolva: 2014. november 24. Maga a fórum motor nem ad lehetődget ennél hogy ennél jobban szét lehessen szedni hogy Telekom Gondolatbörze / szolgáltatások,akciók/ műholdas tv és azon belül is még 4-5 topic a mostani állapotnál nem lehet jobban széttagolni de legyen ez a leg kisebb baj amíg orrba szájba minimális gondolkodás nélkül topicot nyitogat mindenki! Többi kérdésedre most inkább nem válaszolnék.Az "orba szájba topiknyítás" meggátolható, ha a moderátor a feleslegeseket törli, és áthelyezi a kérdésnek megfelelő topikba.... Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
anonymus Posztolva: 2014. november 24. Szerző Megosztás Posztolva: 2014. november 24. Meg tette ma ? nem Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Vendég Posztolva: 2014. november 28. Megosztás Posztolva: 2014. november 28. Sziasztok, anonymus, treda, mindkettőtöknek köszönöm az izgalmas témát és a konstruktív hozzáállást! Nem egyszerű szétválasztani a két témakört, az általános és a szakmai moderációval, az érdemi válaszokkal kapcsolatos kérdéseket, de szerintem megéri, így megkísérlem, és először az általános moderációval kezdem. Én nem hiszek a szankciókra épülő rendszerek sikerességében. Sokkal inkább az értelmes közösség erejében, abban, hogy mindent meg lehet, és meg is tudunk beszélni. Így alapból a közösségre bízzuk, hogy szeresse, ami számára érték és szerethető. Ugyanakkor jelezze és kivesse magából, ami számára nem megfelelő. Aztán abban sem hiszek, hogy bármi kezdődhet a visszaütéssel. Mindennek van oka, előzménye, ami felgöngyölíthető, megbeszélhető, orvosolható. Mi ezt támogatjuk, és ehhez minden támogatást megadok, megadunk. A szakmai kérdésekkel kapcsolatban pedig fontos elmondanom, hogy a Gondolatbörze a közösség tagjai közti eszmecserét támogatja, nem egy újabb ügyfélszolgálati megoldás. Ez annyit jelent, hogy a közösségnek persze a közösség többi tagjával megegyező jogú Telekom munkatárs tagjai is vannak szép - és remélem, egyre nagyobb - számban, akiknél ott lehet a tudás, amellyel megválaszolhatják az egyes kérdéseket, de a válaszokat elsősorban a közösség egészétől várjuk. Így teljesen egyedi beazonosítást, vizsgálatot, választ igénylő ügyek megoldására nem alkalmas a fórum, de ha ilyen esetekben Telekom munkatárstól érkezik a válasz, az általános, a hasonló cipőben járókat segítő módszereket, megoldásokat, tippeket tartalmaz majd. Aztán az is lényeges, hogy jelen béta verzióban még folyamatosan azon dolgozunk, hogy a visszajelzéseitek és a tapasztalataink alapján jobbá, használhatóbbá, élhetőbbé tegyük a felületet. Így a türelmeteket kérem, és azt, hogy továbbra is jelezzétek, ha valami nem tiszta vagy nem oké számotokra. Remélem, segített egy kicsit a válaszom, ha nem, jelezzétek, és folytassuk a beszélgetést. Köszönöm még egyszer mindkettőtöknek, szép estét:István Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.