regelmatig, meestal in het weekend, valt de optische modem uit en ontvangt hij geen signaal van de serviceprovider. Ik las dit over de modem met de pc. Dan komt na de foutmelding de technische en dan is het modem opnieuw opgestart en zijn er geen zichtbare problemen meer. de laatste 2 maanden is het elke week zo dat het modem een of enkele keren voor kortere of langere tijd offline is. afgelopen weekend was er een kortsluiting op zaterdag, een kortsluiting op zondagochtend tijdens formule 1, nog een kortsluiting op zondagmiddag en nu maandagochtend de hele ochtend. Ik heb in dit verband nog een oproep gedaan. Ik denk niet dat ik op zoek ben naar een structurele fout. Het modem is al 1x vervangen en ook dat hielp niet. Na zijn bezoek 2 rondes geleden heb ik op verzoek van de technicus ook de switch verwijderd die in het netwerk zat. dat hielp ook niet. Hoe kan ik dit het beste aanpakken als ik een ernstige klacht indien? Ik wil bijdragen aan een betere service en een goed stabiel netwerk, technisch zit ik goed en wil ik helpen dit probleem op te lossen.
Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Meulenberg Willem Antonius
Kérdés
Meulenberg Willem Antonius
regelmatig, meestal in het weekend, valt de optische modem uit en ontvangt hij geen signaal van de serviceprovider. Ik las dit over de modem met de pc. Dan komt na de foutmelding de technische en dan is het modem opnieuw opgestart en zijn er geen zichtbare problemen meer. de laatste 2 maanden is het elke week zo dat het modem een of enkele keren voor kortere of langere tijd offline is. afgelopen weekend was er een kortsluiting op zaterdag, een kortsluiting op zondagochtend tijdens formule 1, nog een kortsluiting op zondagmiddag en nu maandagochtend de hele ochtend. Ik heb in dit verband nog een oproep gedaan. Ik denk niet dat ik op zoek ben naar een structurele fout. Het modem is al 1x vervangen en ook dat hielp niet. Na zijn bezoek 2 rondes geleden heb ik op verzoek van de technicus ook de switch verwijderd die in het netwerk zat. dat hielp ook niet. Hoe kan ik dit het beste aanpakken als ik een ernstige klacht indien? Ik wil bijdragen aan een betere service en een goed stabiel netwerk, technisch zit ik goed en wil ik helpen dit probleem op te lossen.
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
1 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.