Ugrás a tartalomhoz
  • 0

E:220


elégedetlen felhasználó

Kérdés

Üdv!

Mostanában folyamatosan ez a hibaüzenet jelenik meg, ha a laptopomon szeretném használni a TV GO szolgáltatást.

"A tartalom csak összekapcsolt Telekom TV szolgáltatással lejátszható. E:220"

Egy csatornát sem tudok nézni. Viszont telefonon semmi probléma, minden csatorna megy hiba nélkül. Mégis hogy a fenébe lehetséges ez? És mit jelent egyáltalán? Hiszen előfizető vagyok a szolgáltatásra. És a telefonszámomat használom belépéshez, a telefonon és laptopon egyaránt. 

IMG_20230620_150255.jpg

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

0 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

Még nincsenek válaszok erre a kérdésre

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...