Ugrás a tartalomhoz

Telekom alkalmazás belépési hiba


glozerz

Ajánlott posztok

Kedves Mindenki!
 
Sajnos egyetlen készülékemről (Samsung A12 vagy Samsung TAB A6) sem tudok belépni a Telekom fiókomba (készülék Beállítások menüben az Alkalmazás adatainak+gyorsítótár törlése után sem, újraindítás után sem, Telekom alkalmazás újratelepítés után sem), azonosítás és telefonszámos (4 jegyű kóddal) vagy email címmel próbálva a csatolt kép szerinti üzenetet 
kapom minden esetben kb. 1 hete már!
 
Köszönöm a segítséget!
üdv., Zoltán
image.thumb.jpeg.92e87d6f27c44bb0bcb9b6d6742bdc76.jpeg
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válasz erre a témára...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...