Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Folyton lefagy az új beltéri, smartbox


Szakács Zoltán

Kérdés

Tisztelt Telekom! 

Amióta megvannak az új beltéri egységek, azóta napi szinten lefagy többször is, akadozik az adás.  Élvezhetetlen a tévézés. Próbáltam többször is áramtalanítani, de van hogy az se segít. Önök hívtak telefonon hogy cseréljük le régi beltérinket újra, sokkal szebb, új dizájn stb..  Idáig megbántuk ezt a döntés. Ha lehetne visszacserélnénk a régi beltéri boxokat.  Azokon nem voltak ilyen problémák.  Igazából élvezni szeretnénk azt a szolgáltatást amiért fizetünk is.  Másnál is előfordul ez a probléma? Van rá megoldás? 

Köszönöm előre is!

Szakács Zoltán

 

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

0 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

Még nincsenek válaszok erre a kérdésre

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...