Szeretném leírni aTelekomügyviteleifolyamatát, amelyszerteágazó hozzá nem értésrőltesztanúságot.
1.Első alkalommal állították, hogyaz üvegszálastechnológiátafalfurásanélkül isbe tudják vezetni hozzám. Rákérdeztem akörülményekre, ésbizonygatta, hogy igen.
Kérdés
marcus
Szeretném leírni a Telekom ügyvitelei folyamatát, amely szerteágazó hozzá nem értésről tesz tanúságot.
1. Első alkalommal állították, hogy az üvegszálas technológiát a falfurása nélkül is be tudják vezetni hozzám. Rákérdeztem a körülményekre , és bizonygatta, hogy igen.
2. Csoportos szerződést kötöttünk Internetre és mobiltelefonra.
3. Újból előkerült az üvegszálás technológia bevezetése
4. A szerelő sokáig nézte a rendszert, telefonált. Végül az eredmény: ide nem lehet bevezetni szakmai okok miatt.
5. Három hónap múlva az egész megismétlődött, A szakember igazán felkészült volt.
6. Egymás után jött két hivatalos levél, hogy a szolgáltatást felfüggesztik, az előbbi okok miatt. Az egyikben a dátum 2024 május, a másikban 2024. május 6. volt. https://www.youtube.com/watch?v=b9OjtRQi-wk
7. Ezt követően KÉtSZER IS BEMENTEM, hogy
mi a teendőm.
Jó, akkor én átmegyek egy más szolgáltatóhoz. De mi lesz a hűségnyilatkozattal-kérdeztem. Az nem érvényes- mondták mind a kétszer.
8. Ezek után kezdtem intézni a szolgáltatóváltást.
9. Pár hét után jött egymás után két levél, hogy megszegtem a hűségnyilatkozatot, s fizessek 31200 Ft-ot.
10. Ezt követően már háromszor volt bent a Telekomnál.
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
1 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.