Az utóbbi időben folyamatosan csak rosszabb, és rosszab a helyzet a Drakensang Online játékban (Hozzáteszem, már hetek óta mondva van hogy foglaloznak a problémával, eközben használhatatlan az egész és semmi változás), szeretném megosztani veletek a tapasztalataimat, hátha más is találkozott hasonló problémával. A játék teljesen játszhatatlanná válik délután 4-6 óra körül, egészen este 11-ig, néha akár éjfélig is. Ezekben az órákban a pingem folyamatosan 180 ms körül van, és nagyon magas a csomagvesztés (PL), ami miatt élvezhetetlen a játék.
Az alábbiak alapján egyértelműen a Telekom szerverével van a probléma:
Problémás szerver:
IP: 80.157.204.37 (Telekom német szerver, ahol nagyon magas a csomagvesztés)
A játék fő EU-s szervere:
IP: 47.245.156.81
A legkomolyabb az egészben az, hogy a játékosok 90%-a az európai közösségből származik, és minden nap látom, ahogy 4 óra körül a Discordon panaszkodnak, hogy nem tudnak játszani, és szidják a játékot. Rengeteg másik Telekom-felhasználó is ugyanebben a hibában szenved, azzal a különbséggel, hogy ők nem feltétlenül tudják, hogy valójában a Telekommal van a probléma, ami nagyon elszomorító. Komolyan, egy ilyen súlyos problémát tényleg ennyire figyelmen kívül hagy a német Telekom?
Kérdés
Prism
Sziasztok,
Az utóbbi időben folyamatosan csak rosszabb, és rosszab a helyzet a Drakensang Online játékban (Hozzáteszem, már hetek óta mondva van hogy foglaloznak a problémával, eközben használhatatlan az egész és semmi változás), szeretném megosztani veletek a tapasztalataimat, hátha más is találkozott hasonló problémával. A játék teljesen játszhatatlanná válik délután 4-6 óra körül, egészen este 11-ig, néha akár éjfélig is. Ezekben az órákban a pingem folyamatosan 180 ms körül van, és nagyon magas a csomagvesztés (PL), ami miatt élvezhetetlen a játék.
Az alábbiak alapján egyértelműen a Telekom szerverével van a probléma:
Problémás szerver:
IP: 80.157.204.37 (Telekom német szerver, ahol nagyon magas a csomagvesztés)
A játék fő EU-s szervere:
IP: 47.245.156.81
A legkomolyabb az egészben az, hogy a játékosok 90%-a az európai közösségből származik, és minden nap látom, ahogy 4 óra körül a Discordon panaszkodnak, hogy nem tudnak játszani, és szidják a játékot. Rengeteg másik Telekom-felhasználó is ugyanebben a hibában szenved, azzal a különbséggel, hogy ők nem feltétlenül tudják, hogy valójában a Telekommal van a probléma, ami nagyon elszomorító. Komolyan, egy ilyen súlyos problémát tényleg ennyire figyelmen kívül hagy a német Telekom?
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
1 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.