Március 31-én megérkezett a megrendelt Macbook Air. A nagy öröm csak rövid ideig tartott, mert hamar kiderült, hogy ez a gép nem működik.
Ahogyan ilyenkor ezt kell bejelentettük a Telekomnak, ahonnan azt az információt kaptuk, a "szuper" szerviztől, hogy pénteken, április 3-án délelőtt jönnek és kicserélik.
Ma április 10. van! Már sokat telefonáltunk, ki is derült, hogy az utolsó ilyen gépet kaptuk meg, és most a Telekom nem igazán tzdja, hogy mitévő legyen.
Tehát itt egy rossz gép, amit ugye a törvények értelmében azonnal ki kell cserélni, de ez nem tud megvalósulni.
Ami igazán bosszant, hogy, ha nem telefonálok, ennyit sem tudok, mert maguktól eszükbe sem jutott a tele KOMMUNIKÁCIÓS (?) cégnél, hogy megkeressenek és tájékoztassanak.
Kérdés
Spc777
Március 31-én megérkezett a megrendelt Macbook Air.
A nagy öröm csak rövid ideig tartott, mert hamar kiderült, hogy ez a gép nem működik.
Ahogyan ilyenkor ezt kell bejelentettük a Telekomnak, ahonnan azt az információt kaptuk, a "szuper" szerviztől, hogy pénteken, április 3-án délelőtt jönnek és kicserélik.
Ma április 10. van!
Már sokat telefonáltunk, ki is derült, hogy az utolsó ilyen gépet kaptuk meg, és most a Telekom nem igazán tzdja, hogy mitévő legyen.
Tehát itt egy rossz gép, amit ugye a törvények értelmében azonnal ki kell cserélni, de ez nem tud megvalósulni.
Ami igazán bosszant, hogy, ha nem telefonálok, ennyit sem tudok, mert maguktól eszükbe sem jutott a tele KOMMUNIKÁCIÓS (?) cégnél, hogy megkeressenek és tájékoztassanak.
Most akkor a 72 óra nem három nap? :)
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
1 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.