Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Kérdés4


Törölt_tag4139

Kérdés

 

     Számlázásal kapcsolatban szeretném megkérdezn,hogy sok telefonos ügyfélszolgálati és négy levél érdeklödésemre

     csak elnézés kérés érkezet 2014.11.01-ota vagyis 10 honapja nemkapok T-HOM számlát amely 175000 ezer forint tar-

     tozást jelent.Nem értem,hogy hogyan lehet egy ügyfelet igy eladositani.Az viszont boszant,hogy különféle reklámokat

     hirdetnek,hogy legyen a TELEKOM ügyfele mire ha egy T-HOM szálát 10 honapja vagyis kitudja meddig nem tudnak

     ki állitani. Várom válaszukat köszönettel. FERENC 42

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

2 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 1

Tisztelt ferenc42!

Ha a telefonos ügyfélszolgálattal nem sikerült dűlőre jutni, akkor mindenképp érdemes befáradni a személyes ügyfélszolgálatra. Nem Ön az egyetlen ügyfél sajnos, aki nem kap számlát.

A Telekom szolgáltatásainak minőségéről megoszlanak a vélemények, van, aki a szerződéskötés óta nem járt T-Pontban, van, aki hetente jár valamilyen problémával. Ebbe ennél jobban nem is mennék bele, de azt érdemes szem előtt tartani, hogy a Telekom az egyedüli integrált vállalat, mely átfedi az otthoni- és mobilszolgáltatásokat. A vállalat is folyamatosan fejlődik, reméljük a hibák száma redukálódni fog idővel.

 

Remélem tudtam Önnek segíteni, további szép napot!

Üdv:
Laci

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...