Törölt_tag4139 Posztolva ekkor: 2015. augusztus 3. Jelentés Megosztás Posztolva ekkor: 2015. augusztus 3. Számlázásal kapcsolatban szeretném megkérdezn,hogy sok telefonos ügyfélszolgálati és négy levél érdeklödésemre csak elnézés kérés érkezet 2014.11.01-ota vagyis 10 honapja nemkapok T-HOM számlát amely 175000 ezer forint tar- tozást jelent.Nem értem,hogy hogyan lehet egy ügyfelet igy eladositani.Az viszont boszant,hogy különféle reklámokat hirdetnek,hogy legyen a TELEKOM ügyfele mire ha egy T-HOM szálát 10 honapja vagyis kitudja meddig nem tudnak ki állitani. Várom válaszukat köszönettel. FERENC 42 Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Törölt_tag1702 Posztolva: 2015. augusztus 4. Jelentés Megosztás Posztolva: 2015. augusztus 4. Tisztelt ferenc42!Ha a telefonos ügyfélszolgálattal nem sikerült dűlőre jutni, akkor mindenképp érdemes befáradni a személyes ügyfélszolgálatra. Nem Ön az egyetlen ügyfél sajnos, aki nem kap számlát. A Telekom szolgáltatásainak minőségéről megoszlanak a vélemények, van, aki a szerződéskötés óta nem járt T-Pontban, van, aki hetente jár valamilyen problémával. Ebbe ennél jobban nem is mennék bele, de azt érdemes szem előtt tartani, hogy a Telekom az egyedüli integrált vállalat, mely átfedi az otthoni- és mobilszolgáltatásokat. A vállalat is folyamatosan fejlődik, reméljük a hibák száma redukálódni fog idővel. Remélem tudtam Önnek segíteni, további szép napot!Üdv:Laci Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Törölt_tag4139 Posztolva: 2015. augusztus 4. Szerző Jelentés Megosztás Posztolva: 2015. augusztus 4. Tisztelt Laci! Köszönöm szépen a válaszát de sajnos nem nyugtatott meg.A kinem fizetett számlák öszege havonta nö és én nem-szeretnék eladosodni ugyanis egy 73-éves nyugdijas vagyok és azt az öszeget kell be osztanom amit kapok. Tisztelettel Ferenc 42 Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
Törölt_tag4139
Számlázásal kapcsolatban szeretném megkérdezn,hogy sok telefonos ügyfélszolgálati és négy levél érdeklödésemre
csak elnézés kérés érkezet 2014.11.01-ota vagyis 10 honapja nemkapok T-HOM számlát amely 175000 ezer forint tar-
tozást jelent.Nem értem,hogy hogyan lehet egy ügyfelet igy eladositani.Az viszont boszant,hogy különféle reklámokat
hirdetnek,hogy legyen a TELEKOM ügyfele mire ha egy T-HOM szálát 10 honapja vagyis kitudja meddig nem tudnak
ki állitani. Várom válaszukat köszönettel. FERENC 42
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
2 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.