ferenc42

Kérdés4

Kérdés

 

     Számlázásal kapcsolatban szeretném megkérdezn,hogy sok telefonos ügyfélszolgálati és négy levél érdeklödésemre

     csak elnézés kérés érkezet 2014.11.01-ota vagyis 10 honapja nemkapok T-HOM számlát amely 175000 ezer forint tar-

     tozást jelent.Nem értem,hogy hogyan lehet egy ügyfelet igy eladositani.Az viszont boszant,hogy különféle reklámokat

     hirdetnek,hogy legyen a TELEKOM ügyfele mire ha egy T-HOM szálát 10 honapja vagyis kitudja meddig nem tudnak

     ki állitani. Várom válaszukat köszönettel. FERENC 42

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

2 válasz erre a kérdésre

Tisztelt Laci!

 

Köszönöm szépen a válaszát de sajnos nem nyugtatott meg.A kinem fizetett számlák öszege havonta nö és én nem-

szeretnék eladosodni ugyanis egy 73-éves nyugdijas vagyok és azt az öszeget kell be osztanom amit kapok.

    Tisztelettel Ferenc 42

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Tisztelt ferenc42!

Ha a telefonos ügyfélszolgálattal nem sikerült dűlőre jutni, akkor mindenképp érdemes befáradni a személyes ügyfélszolgálatra. Nem Ön az egyetlen ügyfél sajnos, aki nem kap számlát.

A Telekom szolgáltatásainak minőségéről megoszlanak a vélemények, van, aki a szerződéskötés óta nem járt T-Pontban, van, aki hetente jár valamilyen problémával. Ebbe ennél jobban nem is mennék bele, de azt érdemes szem előtt tartani, hogy a Telekom az egyedüli integrált vállalat, mely átfedi az otthoni- és mobilszolgáltatásokat. A vállalat is folyamatosan fejlődik, reméljük a hibák száma redukálódni fog idővel.

 

Remélem tudtam Önnek segíteni, további szép napot!

Üdv:
Laci

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most