Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Előfizetői szerződés megkötésére tett igénybejelentés módosítása


Törölt_tag5313

Kérdés

Tisztelt Telecom!

ma délután pozitívan sétáltam be önökhöz mint leendő előfizető, de eléggé rossz szájízzel írom le most ezeket a sorokat. Munkatársukkal aláírtam egy előfizetői igénylőlapot, elmondtam az elvárásaimat mindenre kiterjedően. Párommal internetezni szoktunk, telefon csak azért kell, hogy legyen egy házi, tévét alig nézünk, de gondoltuk ha bővül a család még jó lehet. Ezek figyelembevételével kértem a kollégát egy csomag összeállítására. Első körben a legolcsóbb lehetőségként is egy 10 ezer feletti összeget mondott, aminél állítása szerint olcsóbb nincs. majd rögtön enyhült amint megemlítettem neki, hogy ugyanezen a címen egy másik előfizetőnek havi 7 ezer Ft küröli a számlája, ráadásul plusz egy boxot is bérel. Rögtön kikalkulálta hogy ha olyan van ezen a címen akkor olyat tud adni. A végére kijött egy 7550 Ft-os összeg, extra box nélkül, mondta hogy az előfizetéshez járó box felvevős, mondom az nekem nem kell mert említettem hogy nem tévézünk, erre a válasza az volt, hogy az már alapból benne van. Sajnos a helyszínen nem tanulmányoztam át az előfizetési igénylőt csak itthon, rögtön feltűnt hogy a vevőegység plusz 1100 Ft amit ugye kihangsúlyozva nem kértem. Ráadásul az ügyintéző úr felhívott 20 perccel távozásom után hogy egy 8000 Ft összegű előleget kell majd fizetnem a szerelőnek amit jóváírnak majd a későbbi számlán, a telefonos ügyfélszolgálatot is kérdeztem erről, azt mondták előfordulhat ilyen, rendben, semmi probléma végülis jóváírásra kerül, bár erről a szerződés aláírása előtt nem tájékoztattak.

Azt viszont döbbenetes és mélyen felháborítónak tartom, hogy megpróbáltak félrevezetni az előfizetési lehetőségeket illetően valamint kérésem ellenére olyan plusz szolgáltatást írt a kolléga az igénylőre amit előzőleg kihangsúlyozva nem kértem. Nem tudom, hogy jutalékot kaphatnak ezek után, de előfizetőket biztosan nem nyernek vele. A telefonos ügyfélszolgálat sajnos már változtatni nem tudott a dolgon mert állítólag olyan stádiumba került a megrendelés. Azt a lehetőséget ajánlották, hogy bekötés után 24 órával lemondhatom ezt a merevlemezes boxot és kicserélik egy simára. Na neee.... Holnap személyesen megpróbálom egy másik irodában módosítani az előfizetési igényre aláírt szerződést, mert ilyen feltételekkel nem tartok igényt rá, és amíg nem módosul a megrendelési igényeim szerint, addig nekem sem áll módomban a szerelőnek engedélyt adni a rendszer kiépítésre.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0

A mai napon megpróbáltam a másik ügyfélszolgálaton személyesen intézkedni, onnan átirányítottak abba az irodába ahol kötöttem a szerződést, az érintett ügyintéző nem volt bent, de megnézték a megrendelést és biztosítottak afelől hogy ez még nem minősül konkrét szereződésnek és módosítható, ezt viszont csak az teheti meg akivel a papírt aláírtam. A rengeteg intézkedés és kérdezősködés után erre jutottam, így most várok. A szolgáltatásra továbbra is igényt tartanék, mert minőségben és árban is nagyon megfelelne, éppen ezért választottam önöket, csak az ügyintézés kanyarodott rossz irányba. A tájékoztatás egyébként mai tapasztalataim alapján eléggé fejetlennek tűnik, mert ahányféle ügyintézővel beszéltem annyiféle válasz-variáció született az igénylésemre vonatkozó konkrét kérdéseimre.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...