Igazából nem kérdésem van, hanem panasszal szeretnék élni új előfizetés vásárlásával kapcsolatban. Leírom mai történetem a szekszárdi T-Pontban tapasztaltakkal kapcsolatban.
Magenta 1 csomagra szerettem volna ma előfizetni 2 éves hűségidővel. Telefon, internet és TV előfizetésem már régóta az Önök szolgáltatójánál van. Mobil előfizetésemet is át szerettem volna vinni a T-Home csoporthoz. *****nál lejárt a hűségidőm, úgyhogy gondoltam váltok, számhordozással visszavittem volna szerződésemet. Korlátlan mobil előfizetést választottam, amihez rendeltem volna +2GB mobilinternet előfizetést is. Ez így összesen havi több, mint 25.000 forintos előfizetési díjat jelentett volna (HBO Pack is benne van). Már elkezdtük készíteni a T-Pontos hölggyel a szerződést, amikor a rendszerük jelezte, hogy 2013-ban 2700 ft-os számla tartozásom maradt, amit a T-Home ügyfél reklamációt követően elengedett. Sajnos a körülményekre és a reklamáció pontos okára nem emlékszem, de valószínűleg igazam lehetett, ha T-Home elengedte a tartozást (ez természetesen csak az én véleményem). Azóta számlakövetelés ezzel a 2700 ft-al kapcsolatban nem is érkezett, és természetesen a telefon, internet és TV előfizetésemet rendszeresen, gond nélkül fizetem minden hónapban.
Azonban most, hogy új előfizetést szerettem volna kötni Önöknél, a korábbi 2700 ft-os számlatartozás miatt a rendszerük azt jelezte, hogy ezt csak akkor tehetem meg, ha 6 havi számlaelőleget egy összegben befizetek, ami 60.000 ft-t jelentett volna. Természetesen itt szakítottam meg a szerződés készítését, és itt döntöttem úgy, hogy mégsem viszem vissza a mobil előfizetésemet a T-Homehoz.
Amit elképesztőnek tartok, az T-Home üzletpolitikája! Ma épp arra készültem, hogy havi több, mint 25.000 ft-os szerződést írjak alá 2 év hűségidővel az Önök cégéhez, ami a 2 éve alatt több, mint 600.000 forint (!!) bevételt jelentett volna az Önök számára. A szerződés aláírás azonban a korábbi 2700 ft.-os bizonytalan számla miatt meghiúsult, mert Önök erre hivatkozva 60.000 ft előleget követeltek! Azért hihetetlen nagyságrendi különbségek vannak: 2700 ft vs. 600.000 ft.! Hihetetlen számomra, hogy a T-Home ennyire nem foglalkozik a régi ügyfelekkel, ennyire nem számít a cégnek még egy ilyen nagyságrendű új szerződés megkötése sem! Egész egyszerűen elképesztő!
Természetesen részemről harag nincs, *****nál megkötöm az új előfizetésemet, illetve amint lejár a TV, internet és telefon hűségidőm, átviszem azt is másik szolgáltatóhoz.
Kérdés
Törölt_tag5679
Tisztelt T-Home!
Igazából nem kérdésem van, hanem panasszal szeretnék élni új előfizetés vásárlásával kapcsolatban. Leírom mai történetem a szekszárdi T-Pontban tapasztaltakkal kapcsolatban.
Magenta 1 csomagra szerettem volna ma előfizetni 2 éves hűségidővel. Telefon, internet és TV előfizetésem már régóta az Önök szolgáltatójánál van. Mobil előfizetésemet is át szerettem volna vinni a T-Home csoporthoz. *****nál lejárt a hűségidőm, úgyhogy gondoltam váltok, számhordozással visszavittem volna szerződésemet. Korlátlan mobil előfizetést választottam, amihez rendeltem volna +2GB mobilinternet előfizetést is. Ez így összesen havi több, mint 25.000 forintos előfizetési díjat jelentett volna (HBO Pack is benne van). Már elkezdtük készíteni a T-Pontos hölggyel a szerződést, amikor a rendszerük jelezte, hogy 2013-ban 2700 ft-os számla tartozásom maradt, amit a T-Home ügyfél reklamációt követően elengedett. Sajnos a körülményekre és a reklamáció pontos okára nem emlékszem, de valószínűleg igazam lehetett, ha T-Home elengedte a tartozást (ez természetesen csak az én véleményem). Azóta számlakövetelés ezzel a 2700 ft-al kapcsolatban nem is érkezett, és természetesen a telefon, internet és TV előfizetésemet rendszeresen, gond nélkül fizetem minden hónapban.
Azonban most, hogy új előfizetést szerettem volna kötni Önöknél, a korábbi 2700 ft-os számlatartozás miatt a rendszerük azt jelezte, hogy ezt csak akkor tehetem meg, ha 6 havi számlaelőleget egy összegben befizetek, ami 60.000 ft-t jelentett volna. Természetesen itt szakítottam meg a szerződés készítését, és itt döntöttem úgy, hogy mégsem viszem vissza a mobil előfizetésemet a T-Homehoz.
Amit elképesztőnek tartok, az T-Home üzletpolitikája! Ma épp arra készültem, hogy havi több, mint 25.000 ft-os szerződést írjak alá 2 év hűségidővel az Önök cégéhez, ami a 2 éve alatt több, mint 600.000 forint (!!) bevételt jelentett volna az Önök számára. A szerződés aláírás azonban a korábbi 2700 ft.-os bizonytalan számla miatt meghiúsult, mert Önök erre hivatkozva 60.000 ft előleget követeltek! Azért hihetetlen nagyságrendi különbségek vannak: 2700 ft vs. 600.000 ft.! Hihetetlen számomra, hogy a T-Home ennyire nem foglalkozik a régi ügyfelekkel, ennyire nem számít a cégnek még egy ilyen nagyságrendű új szerződés megkötése sem! Egész egyszerűen elképesztő!
Természetesen részemről harag nincs, *****nál megkötöm az új előfizetésemet, illetve amint lejár a TV, internet és telefon hűségidőm, átviszem azt is másik szolgáltatóhoz.
Kellemes Karácsony Ünnepeket:
Dr. Hepp Tamás
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
0 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.