uendre

Miért ilyen ***** az ügyintézésük?

Kérdés

Tisztelt Szolgáltató!

A múlt vasárnap elmentem a Mammutban lévő ügyfélszolgálatukra, hogy beköttessem az internetet a szüleim meglévő vezetékes telefonjára. Pontosan 60 percet álltam a 73 éves anyámmal mire az ügyintézőhöz kerültem. 

1 Miért nincs egy darab szék sem az ügyfeleknek?

2. Miért tart 1 órát mire egy ügyintéző szóba áll velem?

3. Az ügyintéző teljesen tájékozatlannak látszott. A mellette lévő kollégától kérdezte meg, hogy hogyan kell átírni a kapcsolattartó telefonszámát. Miért ültetnek olyanokat oda, akik nem értenek a saját rendszerükhöz?

4. A kapcsolattartói telefonszámank csak mobil számot lehet megadni. Miért nem jó az a vezetékes szám? Az a szám, ami ugyanazon a vezetéken van, amire az internetet kötik. 

5. Az ügyintéző azt az információt adta, hogy "a ezen a héten jiön egy kollégájuk és beköti az internetet, nekem nem kell csinálnom semmit", illetve, hogy előtte telefonálnak. Ehhez képest egy futár jött ki kedden és egyszer sem hívtak a kapcsolattartói számon. A GLS szerint azért nem hívtak, mert nekik a T-home "nem jelezte az igényt hogy fel kéne hívniuk a kapcsolattartót". Miért ilyen tájékozatlan az ügyintézőjük?

6. Miért opcionális egyáltalán a telefonhívás, ha már egyszer megadok egy kapcsolattartói számot?

7. Miután az előfizető (édesapám) nem volt otthon és a feleségénak nem adták oda a csomagot, a csomagküldő cég (akikkel Önök szerződtek, nem én!) alkalmazottja mindenféle - a kiszállítás következő időpontjára vonatkozó - információ nélkül távozott. Miért lehetséges ez? Önök szerint ez így rendben van?

Felhívtam az ügyfélszolgálatukat, hogy a fentieket megosszam Önökkel, de semmi érdemi választ, még egy "elnézést" sem kaptam a kollégájuktól. Mindössze annyit mondott, hogy "az ügyintéző rosszul tudta" és "ilyen a rendszer"... Végül pedig megadta a GLS telefonszámát, hogy én hívjam fel őket, hogy mi van a csomaggal. Mint kiderült később, jó lett volna, ha legalább a rendelésük számát is megadja, de azt nem tette.

8. Miért kell nekem közvetítenem a T-home és a GLS között? Én Önökkel szerződtem, nem a GLS-sel. Semmi közöm ahhoz, hogy Önök kit bíznak meg a kiszállítással. Ha ez nem működik megfelelően, azt nem nekem kell helyrehoznom, hanem Önöknek.

Végül a GLS megadta a futár telefonszámát. Én felhívtam a futárt és megadtam neki a szüleim vezetékes(!) számát (neki megfelelt az is) és megígértettem vele, hogy mielőtt ma kiviszi, egy órával előtte felhívja őket. Csak remélni merem, hogy lesz is otthon valaki, mert negyed kilenckor már nem volt otthon apám.

9. Miért nem lehet úgy intézni, hogy egy nappal a kiszállítás előtt felhívnak vezetékes számon, hogy ekkor-és-akkor jönnek? Miért aznap hívnak, ha hívan egyáltalán? Ha ezt a GLS nem vállalja, akkor miért szerződnek a GLS-sel?

Összességében az egész ügyintézésüket bosszantónak és időnként nevetségesnek tartom. Ilyet csak az engedhet meg magának, akinek monopóliuma van.

Üdvözlettel, Endre.

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

érdemes lenne e-mailt írni nekik, mert ezt nem fogják elolvasni.. és T-pontban pedig semmit sem szabad intézni mert mindent elcsesznek és félretájékoztatnak!

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most