banderas2146

Telekom mobil alkalmazás

Kérdés

Üdv.

Nekem az alkalmazásnál lenne egy olyan észrevételem tehát amit a play áruházból töltök le hogy ott az áttekintés menü alatt csak a kapcsolat kártyát dobja be, azt hogy milyen szolgáltatásom van azt nem, de ha ugyan ezt megnézem interneten beírva azon az internetes felületen belépve mobilról bead mindent!

Ez normális és majd azbelső számla után lessz látható minden a mobilalkalmazásba?

Köszönöm a választ előre is!

Üdv.

Németh András.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

0 válasz erre a kérdésre

Még nincsenek válaszok erre a kérdésre

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most