Deni

Telekom alkalmazás

Kérdés

Sziasztok.

A kérdésem az lenne, hogy sűrűn fordul elő az alkalmazás "nem frissítése"???

Mert teszem fel van egy táblagépem, meg egy okostelefonom. Mind a kettő ugye külön csomag/szám, telefonon lévő app nem mutat nagy hiányoságot a számlabefizetésel kapcsolatosan, de viszont a táblagépem elég sok napot mutat. Persze, nyilván 160nap lejárat, már biztos fel lennék függesztve.

Természetesen három féle számlát fizetek egybe összesen. Azért csak fel teszem a kérdést, ilyenkor mi a teendő, hogy az alkalmazás felzárkozon a valós idejű számlához?

Előre is köszönöm,  ha eltudnak látni hasznos infóval.

További szép napot. 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

0 válasz erre a kérdésre

Még nincsenek válaszok erre a kérdésre

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most