NikonD

Sony Xperia Z3 párásodo kamera lencséje

Kérdés

Egy olyan hibával fordulnék hozzátok, hogy a fent említett típusú telefonom egy tiszta hegyi vízben vett egy fürdőt, mivel elvileg vízálló. Azóta parasodik hőmérséklet változásra a lencse, viszont minden más ugyan úgy működik, viszont ez egy elég idegesítő hiba mivel pont hogy a telefon egyik legfontosabb "szerve" nem működik rendesen, utánna olvasgattam hogy elvileg akkor jár a garancia ha az oldalsó ajtók alatti indikátor csíkok nem szinezodtek el(nem szinezodtek el). A kérdésem az lenne hogy ennek a hibának az orvoslása hogy megy, mennyi időt vesz igénybe és nem utolsó sorban milyen fejlemény várható? Javítás vagy telefon csere vagy semmi?A válaszokat előre is köszönöm
:)

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

4 válasz erre a kérdésre

Hát marad valószínűleg a Tmobil, városomhoz, Püspökladány, ez van a legközelebb és így élőembernek tudom atadni a készüléket. Remélem így is emberi időn belül visszakapom, főleg hogy munkaeszkoz.Köszönöm a választ! :-)

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Ezt sajnos nem tudhatjuk.Annyit még hozzátennék, hogy talán érdemes rögtön a gyártói szervizhez fordulni, ha van rá lehetőséged, mert ez esetben hamarabb visszakaphatod a telefonod.Üdv:Gábor

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Kedves Laciii!Igen, így már sokkal jobb a "leányzó fekvése. :) Nagyjából egy ilyen hibanal mennyi a valószínűsége hogy készülék csere valósul meg?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Kedves NikonD!

Ha igazak a garanciális feltételek, amit te is írtál, hogy nem szineződtek el az indikátorok, akkor vonatkozik rá a garancia. Ennek módja a Telekomon keresztül a következő. Személyes ügyfélszolgálaton be kell jelenteni a hibát, a készüléket átveszik. (Fontos! Adatmentés javallott, mivel a gyártói szervíz első dolga az lesz, hogy újratelepíti a szoftvert, mégha köze sincs a hibának a szoftverhez) A Telekom üzleteiben megszűnt a helyszíni szervíz szolgáltatás, a gyártók megtiltották, hogy az ügyfélszolgálaton lévő szervizes kollégák javítsák a készülékeket. Így a gyártóhoz tudjuk felküldeni a készülékeket, melyet általában 10-15 nap múlva kap vissza az ügyfél. Az elvégzett javítás a gyártótól függ. Ha javítható a hiba, akkor csak alkatrészcsere, ha pedig nem javítható, akkor készülékcsere.

A legtöbb Telekom üzletben sajnos nincsen cserekészülék, így sajnos az ügyfélnek kell gondoskodni arra a 10-15 napra póttelefonról.

Remélem tudtam neked segíteni, ha bármi kérdésed van, igyekszem válaszolni.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most