Kollárné Kéri Ella

Hibabejelentés

Kérdés

Sajnos újra és újra leáll a szolgáltatásuk már javították ( ****  *** 68-ban). Sajnos nagyon dühítő , hogy naponta többször is le kell kapcsolni a készülékeket és újra és újra indítani.  Előzőleg a szerelő azt ígérte véglegesen rendbe hozzák sajnos nem történt meg. Kérem a végleges hibaelhárítást vagy kénytelenek leszünk új szolgáltatót keresni. Mielőbb kérem reagálásukat az ügyben.

Köszönettel: Kollárné

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: ahammer
személyes adat

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

0 válasz erre a kérdésre

Még nincsenek válaszok erre a kérdésre

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most