Kérdés

Sziasztok! 

Nekem olyan problémám van, hogy pár hete beküldtem szervizbe a még garanciás telefonomat a Telekomon keresztül. Rá 1 hét múlva visszakaptam és még rosszabb lett, mint előtte. Javításnak csak az volt ráírva, hogy "szoftverfrissítés". Most megint beküldettem. A kérdésem az lenne, hogy járt-e már így valaki, és ha következőleg sem lesz jobb a telefonom akkor mi a teendő? Hozzáteszem, hogy havonta 3000 Ft készülék biztosítást fizetek érte. A válaszokat előre is köszönöm! :) 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

0 válasz erre a kérdésre

Még nincsenek válaszok erre a kérdésre

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most