Nekem olyan problémám van, hogy pár hete beküldtem szervizbe a még garanciás telefonomat a Telekomon keresztül. Rá 1 hét múlva visszakaptam és még rosszabb lett, mint előtte. Javításnak csak az volt ráírva, hogy "szoftverfrissítés". Most megint beküldettem. A kérdésem az lenne, hogy járt-e már így valaki, és ha következőleg sem lesz jobb a telefonom akkor mi a teendő? Hozzáteszem, hogy havonta 3000 Ft készülék biztosítást fizetek érte. A válaszokat előre is köszönöm!
Kérdés
Törölt_tag6607
Sziasztok!
Nekem olyan problémám van, hogy pár hete beküldtem szervizbe a még garanciás telefonomat a Telekomon keresztül. Rá 1 hét múlva visszakaptam és még rosszabb lett, mint előtte. Javításnak csak az volt ráírva, hogy "szoftverfrissítés". Most megint beküldettem. A kérdésem az lenne, hogy járt-e már így valaki, és ha következőleg sem lesz jobb a telefonom akkor mi a teendő? Hozzáteszem, hogy havonta 3000 Ft készülék biztosítást fizetek érte. A válaszokat előre is köszönöm!
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
0 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.