Ugrás a tartalomhoz

Minden aktivitás

Ez a folyam magától frissül

  1. Today
  2. Szia! A probléma abból adódhat, ha olyan útvonalon érkezik hozzánk a játék üzemeltetőjétől az adatforgalom, mely túlzsúfolt, ilyenkor azon torlódások alakulhatnak ki. Jelenlegi információnk szerint csak visszirányban van probléma, kifelé megfelelően működik, illetve Deutsche Telekom szinten is minden rendben van. A hálózatunk és a szolgáltatásunk továbbra is rendben működnek, azonban amíg a hozzánk eljutó tartalom szűkített keresztmetszeten érkezik, addig az adott játék, nem használja ki a Magyar Telekom hálózatának kapacitását, így továbbra is érzékelhető a minőségi probléma. A probléma valószínűsíthetően egy külföldön levő adatközpontban gyökeredzik, így érdemes a tapasztalt hibákat az érintett játék üzemeltetője felé jelezni. ^Dániel
  3. Varga Sándor

    t-online

    van kettő is, akkor Vanda nem tud segíteni???
  4. Kedves Klaudia! Biztosíthatunk róla, hogy illetékes kollégáink mindent elkövetnek a mielőbbi elhárítás érdekében. Feltehetően valamilyen összetettebb hiba adódott, melynek több időt vesz igénybe az elhárítása. Amint ez megtörtént munkatársaink értesíteni fognak, hogy újra tudd indítani a rendelést. Addig is köszönjük szépen a türelmedet és elnézésedet kérjük a felmerült kellemetlenségért. ^Dániel
  5. Szia! Feltehetően valamilyen műszaki hiba áll a háttérben. Amikor legközelebb szakadozást tapasztalsz, kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot IDE kattintva, ahol virtuális kollégánk Vanda segítségével bejelentheted a hibát. ^Dániel
  6. Telekom szakértő

    t-online

    Szia Sándor! Ha csak egy t-online-os e-mail címet használsz, akkor chat-es ügyfélszolgálatunkon virtuális kollégánk Vanda is be tud neked állítani egy új jelszót. ^Dániel
  7. Sajnos nem figyeltem és 22.-én rosszul írtam be az új jelszót a t-online levelezéshez. Nem láttam figyelmeztetést, hogy rövidebb, mint az elvárt !! Azóta nem tudok belépni. Csak a 1414 segít???
  8. Elmegy a net 2orankent vagy 2ora mulva jon vagy ujrainditasnal meg javul. Mitől van ez?
  9. Tegnap
  10. 3 hete rendeltem egy iphonet, az IT szakértők nem tudják megoldani a problémát mely szerint modemet kell cserélni az egyik címen viszont valójában nem is kell! Felháborító!!! Sem törölni nem lehet a rendelést!
  11. Kedves Telekom! Hasonló problémákkal küzdünk többen is. Van erre valami megoldás? Köszönöm, Dániel
  12. Sziasztok! Van egy Fast 5655 routerem a Telekomtól, és szeretnék egy USB-t csatlakoztatni hozzá a torrentek és filmek tárolására. A router beállításával kapcsolatban van egy kérdésem: Mely beállításokat kell engedélyezni a Fast 5655 routeren az USB tárhely használatához torrent letöltésekhez? Már csatlakoztattam az USB-t a routerhez, és beállítottam a mappát a torrentek letöltéséhez. Azonban a torrent kliens nem látja az USB-t. Lehetséges, hogy további beállításokra van szükség a routeren? Ha tudtok segíteni, megköszönném, ha megosztanátok, mely beállításokat kell engedélyeznem a routeren az USB tárhely használatához. A Telekom Fast 5655 rotuer admin felületén hogyan kell beállítanom a DLNA vagy mást, hogy működjön. Valaki aki hasonlóan beállította tudna segíteni?
  13. Szia Én csak olvastam amit írtál, ha tudok segítek. Nekem úgy gyorsult fel, hogy folyamatosan csesztettem őket és helyettük írtam a polgármesteri hivatalnak az engedélyeztetés miatt - mert kell nekik az optikai kiálláshoz házanként. Írj nekik és kérd meg hogy mindaddig segítsenek, amíg nincs bekötve. Am 250 Mbit-es elég - többet nem annyira tud vinni a Wi-fi. Egy 2 gigás film 3 perc alatt lejön így is. Ki se tudod használni a fentebbi csomagokat csak ha valami spéci dolgot üzemeltetsz.
  14. Kedves z_ancsa! A számoddal nagy valószínűséggel egy úgynevezett „A” szám hamisítás történt. A visszaélés lényege, hogy külföldről, általában VoIP-ról (internet alapú hanghívás) olyan hívásokat indítanak magyar telefonszámokra, amelyek során behamisítják a hívó telefonszámot. A hívott fél ezt (jelen esetben a Te számod) a hívószámot látja kijelezve a telefonján és a hívás során főként banki adatokat próbálnak megszerezni a gyanútlan ügyfelektől. Az előfizetőknek nincs közük az ilyen típusú visszaéléshez és anyagi kár sem éri őket, ugyanis a csaló hívások nem járják meg a számlázórendszereket. Ez okozza azt is, hogy a csaló hívások nem jelennek meg a híváselőzményekben. Kérjük, hogy privát üzenetben küldd el a hívószámod, hogy továbbítani tudjuk biztonsági osztályunknak, hogy elvégezhessék a szükséges lépéseket. Várjuk visszajelzésed! ^Zsani
  15. Telekom szakértő

    okos box lefagy

    Kedves Magyar Zs! Javasolni szeretnénk egy megoldást, egy gyorsítótár törlést, ami megoldásra vezethet. Ennek lépéseit bemutató videót itt tudod megtekinteni. Bízunk benne, hogy ez megoldásra fog vezetni. Együttműködésed köszönjük.. ^Zsani
  16. Kedves Zoli62! Sajnáljuk a kellemetlenséget! Illetékes csoportunk azon dolgozik, hogy minden felmerülő problémát mielőbb megoldjon. Ezen a folyamaton gyorsítani nem lehet. Kis türelmed kérjük még ez ügyben! Együttműködésed köszönjük. ^Zsani
  17. Múlt pénteken szerelték be nálam a gigabites internetet ês VoIP telefont. Minden működik tökéletesen, egyet kivêve: a rendelês még nem zárult le rendesen, az internetszolgáltatás és a VoIP telefont nem látják az ügyintézők, és én sem a Telekom fiókban. Hérőn reggel leadtam belső hibára. Ez azért kellemetlen, mert amíg nem javítjják, addig tv szolgáltatást sem lehet rendelni. Ez akár harminc nap is lehet. Még lehet gyorsítani ezt a folyamatot?
  18. Rebeka

    eSIM csere sikertelen

    Szia! Köszi a tippet, ez a model szám: 23127PN0CG A gyári ROM rajta EEA, ami kifejezetten EU-ra optimalizált, ahogy láttam. Összességében tehát nem tartom valószínűnek, hogy ez lehet a hiba, mivel Európán belül, Media Marktból vásároltuk. Egész pontosan Svájcból, ami ugyan nem EU ugyebár, de elég sok mindenben kommunikál EU-s dolgokkal. Köszi ^Reb
  19. Sziasztok! Hátha más is idetéved a guglival. Ilyenkor az a baj, hogy a domain név SPF rekordjai között nem szerepel a telekom mail szervere, amit ott tudsz orvosolni, ahol a domain névszervere van, ami várhatóan az a szolgáltató, akinél a saját domaint regisztráltad.
  20. Magyar Zs

    okos box lefagy

    Üdv Az lenne a gond hogy a legutóbbi frissítés óta a GUIDE műsorújság lefagyasztja a boxot csak áramtalanítással lehet újra inditani. Box tipusa : STB modelszám:DV8519B-AV Telekom. Köszi a segitséget
  21. Fazekas Norbert

    Föld munkák

    Tisztelt Cím! Szeretnék érdeklődni hogy meddig tartanak a fölmunkák Debrecen Diószegi út 36. szám alatt? Üdv: Fém 97 Kft
  22. uzman

    eSIM csere sikertelen

    Szia A készülék pontos típusszámát ( kellene ide beküldeni, mert lehet, hogy az a baj, hogy nem EU piacra szánt modell - így nem támogatja az EU frekvenciasávokat. Pl: 23129RA5FL A beállítások, infó menüben látszódik az is, hogy Global vagy nem Global verzió a szoftver.
  23. Vagy véletlenül tiltólistára rakta az Ön számát. Érdemes lenne más csatornán vagy hívószámról is felvenni vele a kapcsolatot.
  24. Utolsó hét
  25. Mnj

    Nincs hálózati kapcsolat. E:102

    A Tv go 11 csatorna, ATV HD, állandóan bont és Nincs hálózati kapcsolat. E:102 hibakód jelenik meg. A 990-es csatornán stabil az ATV adás, de ez nem HD.
  26. Kedves Ügyfélszolgálat! Jelezni szeretném, hogy 2024 április eleje óta érzékelem azt a problémát, hogy a telekom tv go applikációból nem tudom sem élőben, sem pedig felvételről újranézni az ATV HD csatorna ATV Híradó c. műsorát. Többféle böngészővel próbálkoztam már, ugyanez a jelenség történik. Töröltem a böngésző gyorsítótárát, előzményeit, cookie-jait, ez sem hozott megoldást. A hibát a szüleimtől kapott felhasználói fiókkal érzékelem (ők osztják meg velünk a hozzáférést, családon belül). Ennek felhasználói azonosítója:10000000000002578569 Felhasználói email cím: nemeth.istvanne59@gmail.com A hiba véleményem szerint azzal sincs összefüggésben, hogy éppen használja-e még valaki a fent megjelölt felhasználói fiókon keresztül a webes szolgáltatásokat. Kérem járjanak utána a hibának, mert nagyon frusztráló jelenség. A hibához hozzátartozik, hogy bármely más csatorna bármely más adása visszanézhető vagy megtekinthető élőben. Csak az ATV-n vannak hasonló problémák. Visszajelzésüket előre is köszönöm szépen! Tisztelettel, Németh István
  27. Telekom szakértő

    E:105 hibakód

    Kedves GeisztRoli! Kérjük, ha még nem jelezted nekünk, írd meg privát üzenetben érintett MT azonosítódat, elérhetőségi telefonszámoddal és elindítjuk a hiba mielőbbi kivizsgálását és megoldását! Köszönjük! ^Szilvi
  28. GeisztRoli

    E:105 hibakód

    Üdv! Az én problémám annyi,hogy minden funkció működik a Telekom tv-n, alkalmazások is szépen futnak, viszont tv csatornák E105 hiba...mi a gond?
  1. További aktivitások betöltése
×
×
  • Új...