Legutóbbi Bejegyzések
témák mutatása. az utolsó 365 365 napja napban posztolva
Ez a folyam magától frissül
- Az elmúlt órában
-
Sziasztok! Most ma be lett aktiválva a gyereknek a Mobil S előfizetésse. Ami ugye tartalmaz 50 percet bárhová. Azt az alkalmazásban hol látom,hogy hány perce van még az 50-ből? Illetve most felhívta az egyik nagyszülőt. Látom,hogy beszélt egy percet. Ez most gondolom ilyenkor az 50 percrből kerül/került levonásra?
- Today
-
De az a félelmem hogy nem fog megjavulni és a szervizben leveszik róla az üvegfóliát és oda lesz hetekig a készülék és nem tudok addig se használni. Reméltem hogy egy szoftver frissítés ezt rendbe tudja tenni esetlegesen.
-
Rendben, megpróbálom.
-
Tphone 2 Pro frissítés
topic válaszolt Telekom szakértő István1996 bejegyzésére, itt: Közösségi témák
Kedves István! Köszönjük a türelmedet! Meg is érkezett illetékes kollégáinktól a válasz, ami szerint a készüléket meg kell vizsgálni szervizben. Kérjük, hogy add le a hozzád legközelebbi Telekom üzletben, melynek elérhetőségével kapcsolatban ide kattintva tájékozódhatsz. Megértésedet és együttműködésedet köszönjük! ^Zoltán -
Cloudflare - Magyar Telekom nemzetközi peering
question válaszolt KristofT alienhun11 bejegyzésére, itt: Hálózat
Amugy nem oldja meg, mi is ajánlottuk a discord szerverünkön nagyon-nagyon sokáig, de peak időben ezzel is problémák vannak, másrészt az egész Cloudflare IP tartománya rengeteg szolgáltatásnál tiltva van, pl nem lehet vele belépni CoD-ba és egyéb dolgok. Ez nem reklám, de jelenleg a legjobb megoldás a Telekom problémára az FXtelekom(.org), akármennyire is próbálják minden helyen amennyire csak lehet, elrejteni ennek a szolgáltatásnak a létezését. Gondolok itt a Facebook csoportra és a fórumra. Én vagyok a fejlesztője ennek a dolognak és garantálni tudom, hogy hatásos, mivel dinamikusan routeoljuk a forgalmat az összes szerverünk között így akár 150ms-ről 10ms-re tudjuk csökkenteni a válaszidőket a cloudflare esetén. Más szolgáltatások ennyire drasztikus változást nem mutatnak, de a tesztek alapján minden nemzetközi szolgáltatóhoz 8-20ms-t tudunk nyerni, belföldön pedig MINDEN BIX tag-hoz 2ms a válaszidő a szolgáltatásunkról. (Ellenben az MT-vel...) Ez a kép szerintem magáért beszél, mint látható az FX-BP1-es szerverünkhöz átlagban 18ms a válaszidő. Az ausztriai szerverünk pedig fej-fej mellett halad a premium CloudFlare-el. Az ausztriai popunk-nak hála a Counter Strike 2 Vienna szerverekhez gyakorlatilag 1ms a válaszidőnk és a dinamikus routing-nak hála a magyar szerverről körülbelül 8-10ms. Hamarosan bővítjük a sok felhasználó miatt a magyar szerverünket és már erősen gondolkozunk egy Német és egy Szerbiai pop-ban is. UI: Már vannak felhasználóink akik a másik legnagyobb konkurens internetszolgáltatónál vannak, és arról számoltak be, hogy igen csak sokat segít ez a dolog, ott is. (Nagy részben azért, mert kikerüljük az Arelion-t.) Üzenném még így utólag személyesen is, hogy hajrá MT és DTAG! Egyszer biztos sikerül valami normális hálózatot alkotni(külföldön is). -
Tphone 2 Pro frissítés
topic válaszolt Telekom szakértő István1996 bejegyzésére, itt: Közösségi témák
Kedves István! Köszönjük a visszajelzésedet, melyet továbbítottunk illetékes kollégáinknak, amint választ kapunk tájékoztatunk róla! Addig is türelmedet kérjük! Megértésedet köszönjük! ^Zoltán - Tegnap
-
Mindegyik app-ban tapasztalom a jelenséget illetve a telefon csörögni sem tud ilyenkor. Se értesítés se csengőhangot nem tud leadni. Semmilyen médiatartalmat nem tud ilyenkor lejátszani illetve a videók amikor próbálnak indulni villogva próbálkoznak majd el feketedik a videó és nem indul el.
-
Xiaomi Note 14 Pro Frissítés
question válaszolt Telekom szakértő Rácz Sándor Ferenc bejegyzésére, itt: Mobiltelefonok
Kedves Sándor! Megérkezett munkatársunk válasza, ez alapján a készülékeden lévő szoftver a jelenlegi legfrissebb, várhatóan néhány héten belül érkezik majd újabb, ezt a gyártó fogja ütemezni. ^Erika -
Köszönjük türelmedet! Megérkezett illetékes területünk válasza. Tájékoztatásuk szerint a frissítést már elfogadtuk, a gyártó fogja ütemezni hamarosan. Bízunk benne, hogy nem kell már sokat várnod rá! ^Erika
-
Tphone 2 Pro frissítés
topic válaszolt Telekom szakértő István1996 bejegyzésére, itt: Közösségi témák
Kedves István! Kérjük, segíts nekünk egy pontosítással! A videók alatt a YouTube appot érted vagy más felületen tapasztalod a hibát? Amennyiben igen, kérjük, töröld és telepítsd újra az appot és ezt követően ellenőrizd, hogy történt-e változás! Kérjük, jelezz vissza nekünk, várjuk válaszod! Együttműködésedet köszönjük! ^Erika -
Xiaomi Note 14 Pro Frissítés
question válaszolt Telekom szakértő Rácz Sándor Ferenc bejegyzésére, itt: Mobiltelefonok
Kedves Sándor! Felvettük a kapcsolatot illetékes munkatársunkkal. Amint választ kapunk, jelezzük számodra, addig szíves türelmedet kérjük! ^Erika -
Szia Szuri! Sajnáljuk, hogy hibát tapasztalsz, elnézésedet kérjük a kellemetlenségért! Kérjük, ha van rá lehetőséged, ellenőrizd asztali böngészőn keresztül is a működését! Amennyiben telefonon vagy táblagépen használod, kérjük, töröld és telepítsd újra az alkalmazást és ezt követően nézd meg, hogy tapasztalsz-e változást! Kérjük, jelezz vissza nekünk mindenképp! Együttműködésedet köszönjük! ^Erika
-
Sziasztok! Dolgozunk az ügyön, azon vagyunk, hogy mielőbb bevezethessük a funkciót, de egyelőre még türelmeteket kérjük! Mindent megteszünk annak érdekében, hogy már ne kelljen sokat várnotok. ^Erika
-
Sátoraljaújhely optikai hálózat kiépítése.
question válaszolt Telekom szakértő Filó bejegyzésére, itt: Hálózat
Kedves Filó! Itt, a fórumon belül is írhatsz nekünk privát üzenetet, vagy kereshetsz bennünket a Messenger felületén keresztül is, ezen a linken: m.me/TelekomHU Várjuk üzenetedet! ^Erika -
Kedves János! Felvettük a kapcsolatot illetékes munkatársunkkal. Amint választ kapunk, jelezzük számodra, addig türelmedet kérjük! ^Erika
- Utolsó hét
-
Kedves Petra! Hová és honnan küldjék privát üzenetet? Üdv F
-
Májusban írja a Telekom, hogy “az RCS funkciót az Apple a Magyar Telekom ügyfelek számára várhatóan leghamarabb tavasszal aktiválja” most július van és még semmi. Jól elcsúsztak vele, akkor ezek szerint valami nem sikerült a Telekomnál, ezért nem aktiválta még az Apple.
-
Xiaomi Note 14 Pro Frissítés
question válaszolt Rácz Sándor Ferenc Rácz Sándor Ferenc bejegyzésére, itt: Mobiltelefonok
Szia, Már végeztem gyári visszaállítást, azért nem értem az egészet, mert kb 4 napja hoztam ki a készüléket, tehát ezek alapján csak remélni tudom hogy nem hibás készüléket kaptam, árusítanak. Ha tényleg hibás lenne a készülék kicsit furcsának találnám, mert az iphone 15 plus amit önöktöl vásároltam az sem bírt többet mint 3 hónap, és az elsö két hétben már jelentkeztek hibák. A tmx-nek pedig hiába küldöm sajnos javíttatásra, mert nem a hibaelhárítás a cél, hanem a legkisebb esztétikai hiba megkeresése, a javítás elkerülése, és a garancia, jótállás megvonása, a legkisebb sérülésekre, hajszálkarcokra hivatkozva. Jelenleg nem tudom van-e lehetöség, megnézni kideríteni, hogy az én újonnan vásárolt készülékem, miért nem kap frissítéseket? Az iphone 15 plus kapcsán pedig, jelenleg a szakértöi véleményre várunk, hogy tudjuk tovább vinni az ügyet. Üdv, Sándor -
Szia, nekem sem működik a tvgo. Bejelentkezés után újra a bejelentkezés marad semmi mást nem nyit meg vagyis nem lép be. Látszanak az adások viszont nem nyitja meg őket. Olyan mint ha be se lennék jelentkezve.
-
Számla részletzés
question válaszolt Kovács krisztina katalin Vass Áges bejegyzésére, itt: Számla, módosítás, ügyintézés
Szia -
Sátoraljaújhely optikai hálózat kiépítése.
question válaszolt Telekom szakértő Filó bejegyzésére, itt: Hálózat
Kedves Filó! Ahhoz, hogy utánajárhassunk kérdésednek, kérjük, privát üzenetben írd meg nekünk a pontos lakcímet! ^Petra -
Tphone 2 Pro frissítés
topic válaszolt Telekom szakértő István1996 bejegyzésére, itt: Közösségi témák
Kedves István1996! Köszönjük, hogy jelezted felénk észrevételedet, és elnézésedet kérjük a tapasztalt kellemetlenségért! Természetesen továbbítottuk illetékesek felé, és amint megkapjuk visszajelzésüket, tájékoztatni fogunk ezen a felületen. Addig szeretnénk türelmedet kérni! ^Petra -
Xiaomi Note 14 Pro Frissítés
question válaszolt Telekom szakértő Rácz Sándor Ferenc bejegyzésére, itt: Mobiltelefonok
Kedves Sándor Ferenc! Elsőként azt javasoljuk, hogy a készüléken végezz el egy gyári visszaállítást, és utána próbáld meg elindítani a szoftver frissítését (mobilinternet vagy Wi-Fi hálózat legyen elérhető eszközödön). Probléma esetén a gyártóval szükséges egyeztetni. Továbbá, lehetőséged van 14 napon belül visszaküldeni eszközöd, ha online rendelted, amivel kapcsolatban itt találsz bővebb információt, ha esetleg szükséges. ^Petra -
Tsutelt Szolgáltató! Érdeklődöm, hogy Sátoraljaújhelyen mikor folytatják az optikai hálózat kiépítését. Elkezdték, majd megállt a bővítés. Nagy szükség lenne rá, mivel a ( finoman szólva ) gyenge ( vacak, néha-jó-néha-nem , esik-az-eső-és-elmegy ) minősígű szolgáltatást jó lenne használhatóre cserélni. ( köszönöm, de az "év végéig elkészül" válasz nem releváns, 2022 óta ezt hallgatom ) Tehát időpont ? Üdv FT