Legutóbbi Bejegyzések
témák mutatása. az utolsó 365 365 napja napban posztolva
Ez a folyam magától frissül
- Today
-
Hello. A mai nap a Telekom alkalmazás küldött egy értesítést, hogy nyertem egy T Phone-t, miután rákattintottam el is indult az alkalmazás. Bejelentkezés után kaptam egy üzenetet alkalmazáson belül, hogy valamilyen adatokat erősítsek meg, mentem is tovább de volt valami hiba és visszalépett a kezdőre, alkalmazáson belül nem találok erről semmit. Mi ilyenkor a teendő? Köszönöm előre is a válaszokat!
- Tegnap
-
Hello, PH fórumos megoldás nem működött? Igazság szerint ott már a vége felé belekavarodtam, hogy legyen a Router Ap módban és ezt meg ezt ki kellene kapcsolni és DMZ és manuális ip cím beállítás és társai... Ezért is gondoltam, hogy itt a telekomos fórumon is felteszem a kérdést Természetesen működött, de néha mintha ledobna pár másodpercre a net ezért is akartam biztosra menni, hogy nem én állítottam be rosszul valamit. Amúgy is az a típus vagyok, aki többfelől érdeklődik Köszönöm a részletes válaszod így most már világos. Be is állítottam mindent úgy ahogy javasoltál. PPOE mindenhol beállítva (routeren és ont-on is). IPTV-k az ont-hoz csatlakoztatva és a ppoe pt bepipálva. So far so good. Speedtest up és download 941mb/s. Minden eszközöm csatlakozik a nethez. Szóval működik tökéletesen. ha azt szeretnéd, hogy az IPTV boxok is lássanak minden más hálózati eszközt Na erre nincs szükségem. Köszönöm mégegyszer a válaszod! 👏
-
Szia Sorcerer86! Kérdésed továbbítottuk műszaki kollégáinknak. Kis türelmed kérjük, amint válaszolnak, megírjuk az információt. ^Kata
-
Szia RRoland! Folyamatosan azon dolgozunk, hogy Gigaerős hálózatunk a lehető legtöbb ügyfelünk számára elérhető legyen. Honlapunkon, ide kattintva: pontos címed megadása után tájékozódhatsz a várható fejlesztésekről, illetve választhatsz az aktuálisan elérhető szolgáltatások közül. Ha jelenleg nem találsz megfelelő ajánlatot, ugyanitt iratkozz fel hírlevelünkre, és értesítünk, amikor megrendelhetővé válnak leggyorsabb csomagjaink. A feltüntetett adatok megegyeznek az ügyfélszolgálatainkon rendelkezésre álló információkkal. Amennyiben kérdésed merülne fel a későbbiekben, keress minket bizalommal itt, vagy akár privát üzenetben is! ^Kata
-
Üdv! Néhány hete használom a smart boxos megoldásukat TV nézésre. Szerettem volna a korábban megszokott Teletext szolgáltatás révén olvasni a híreket, mivel édesanyám hallás károsult. Pl. M1 csatornán hiába kapcsolom be, rövid időn belül, vagy csatorna váltáskor kikapcsol ez a funkció. Rendkívül idegesítő és a kisegítő lehetőség között hiába van bekapcsolva ez a funkció, egyszerűen használhatatlan így számára a szolgáltatás. Milyen megoldást terveznek erre?
-
Üdv, PH fórumos megoldás nem működött? PPPoE passthrough használata az optimális beállítás, ezesetben NINCS dupla NAT. Az igaz, hogy így csatlakozik a router és az ONT is, de 2 párhuzamos PPPoE session engedélyezett, szóval publikus IP-t kap a routered és az ONT is (nyilván különbözőt). Annyi, hogy az IPTV box-oknak közvetlenül az ONT-re kötve kell lenniük és mivel azok a ONT hálózatát használják, nem fogják látni a többi eszközödet, amik a routeredre csatlakoznak. A dupla NAT pont hogy akkor lenne, ha a Router módban hagynád a routered, de kikapcsolnád az ONT-on a PPPoE passthrough-t, ekkor a Routered nem kapna publikus IP-t, hanem az ONT-től kapna egy belső IP-t. A Dynamic IP-re állítás és a DHCP kikapcsolás egyáltalán nem javasolt, mert attól még hogy DHCP ki van kapcsolva a routeren, a dupla NAT nem fog megszűnni, csak éppen az eszközök nem fognak IP-t kapni. Butaságot mondott a szerelő. Van erre egy dedikált mód a legtöbb routerben, ha "AP - access point" módba állítod, ekkor nincs dupla NAT, viszont a router feladatokat az ONT végzi a teljes hálózaton, a routered csak "tovább szórja" azt a netet, elérési pontként funkcionálva. Ez a javasolt beállítás, ha azt szeretnéd, hogy az IPTV boxok is lássanak minden más hálózati eszközt. Ha ez nem lényeg, akkor a PPPoE passthrough, amit az elején írtam.
-
Sziasztok! Pár hónapja váltottam szolgáltatót/Telekomot/előtte *****fonos voltam. a háztetőn vannak napelemek amiknek a működését a fusion solar mobil applikációval tudtam ellenőrizni. Amitóta telekomos lettem azóta nem tudom csatlakoztatni az invertert a hálózatra.Már megcsináltam mindent amit tudtam,akik telepítették a napelemes redszert Ők is küldtek egy leírást hogy hogyan csatlakozzak a hálózatra ,de nem sikerült.Azt tapasztaltam hogy az inverter pár másodpercre csatlakozik a wifi re de aztán ledobja. Aki esetleg járt hasonlóan kérném hogy segítsen! Köszönöm előre is!
-
Jó Reggelt kívánok! Nos a múlt héten hivatalosan is telekomos lettem. (1000-es net és iptv ) A következőben kérném a segítséget. Előtte digis voltam és az ont bridge módba volt kapcsolva és a saját router-em osztotta a netet, wi-fin és lan-on keresztül is. A mostani szerelő annyit mondott, hogy kapcsoljam ki a routeremben a dhcp szervert és a ppoe-t állítsam át dinamikus ip-re. S így nem kell bridge mód. Ez meg is történt. Viszont amit tapasztaltam, az az, hogy a gépem ami szintén lan kábellel van összekötve a routerrel azon volt net, viszont a tv-n (szintén lan) és vezeték nélküli hálózaton nem(fel se csatlakoztak rá a készülékek, pedig látták). Amint visszakapcsoltam a dhcp szervert a router-ben, akkor rögtön felcsatlakozott minden. Gondolkodtam és olvastam, hogy van a ppoe passtrough lehetőség(meg van a felhasználó név és jelszó is), de viszont ahogy olvastam ott az a gond, hogy duplán nat-ol ha jól értelmeztem, mert így csatlakozik a telekomos ont is és a routerem is. Hogy kellene ezeket a dolgokat a proper módon beállítani, hogy a routerem ossza szét a netet? Még annyi kérdésem lenne hogy ha szeretnék gyári visszaállítást csinálni az Ont-on akkor lehet belőle bajom vagy arra az állapotra áll vissza ami beüzemeléskor volt?pl megmarad a ppoe username és password? Köszönöm előre is a választ.
- Utolsó hét
-
sikerült a mount azóta?
-
Szép napot! Szeretnék érdeklődni hogy Hajdú Bihar megye Létavértes városban mikortól várható az optika hálózat ? Mert itt még a Koax kábeles rendszer van.
-
Szia! Privát üzenetet a főoldalon jobb oldalt felül található boríték ikonra kattintva írhatsz nekünk! Szép napot! ^Szilvi
-
jó hír, FAT32-re formázott partíciójú meghajtót felismerte és a DLNA service-en keresztül a TV le is tudta játszani a meghajtóra másolt filmet. amit nem ismert fel, az NTFS-el volt formázva
-
Tegnap beszereltek egy új kábelmodem/router-t a lakásba. Bedugtam a filmeket tartalmazó külső meghajtót a hátlapon lévő USB csatlakozóba. A webes adminisztrációs felületen a kezdő oldalon ez van az USB-re: "There are no connected devices" Mit kell tennem, hogy lássa a meghajtót?
-
Sziasztok! Hajnalban feltöltöttem a gyerek telóját 10 ezer Ft- tal. Annak rendje és módja szerint megjött az sms, hogy aktiválható az utána járó feltöltési bónusz,de az alkalmazásban azóta sem jelenik meg. Lehet ezzel kezdeni valamit? Köszi, Alexa
-
Szia Süni! A képernyő tükrözése Telekom TV GO esetén egyelőre nem lehetséges. Köszönjük a megértésed. ^Andrea
-
Kedves komaromi! Sajnáljuk a kellemetlenséget! Telekom TV esetén fontos, hogy ne induljon kezdeményezés gyári beállítások visszaállítására, mert ezt követően nem lehet visszajelentkezni a karbantartás végéig. (Ez utóbbi kapcsán, a Tájékoztató informatikai rendszereink karbantartásáról – Telekom lakossági szolgáltatások oldalon olvashatod a részletes tájékoztatónkat). Ugyanez érvényes az esetleges áramtalanításokra is. Ha a karbantartásunk lezárását követően (03.16. reggel 8 óra után) is hasonlót tapasztalsz, kérjük, privát üzenetben írd meg az érintett MT azonosítót, és mobil elérhetőségedet. Köszönjük az együttműködésed. ^Andrea
-
Abszolút hülyének vagyunk nézve. Ilyen gyenge minőségű Android box-ot még AliExpress-en sem lehet vásárolni. 5 próbálkozásra sikerült bejutnom a menübe, mert folyton visszadobott az adásra... ami természetesen minden alkalommal 30-40 másodpercig teker, mire képet talál. Egy igazi hulladék az eszköz, komolyan fontolgatom, hogy keresek másik szolgáltatót, akinek van rendes kábeles TV-je, mert az app-okat ezen a csodán úgysem próbálnám meg használni.
-
E 105 hibakód, nincs hálózat/ethernet kapcsolat
question válaszolt Telekom szakértő kolokan bejegyzésére, itt: TV
Kedves k! A jelenlegi karbantartás mindenképp befolyásolja a hiba elhárítását is. Részleteket a Tájékoztató informatikai rendszereink karbantartásáról – Telekom lakossági szolgáltatások oldalon olvashatsz. Bízunk benne, hogy műszaki kollégáink hamar megtalálják a megoldást a zavartalan működéshez. Addig is köszönjük a türelmed! ^Andrea -
Sagemcom F@st 3896 routeren nem tudom változtatni a LAN subnet maskot
question válaszolt tuto558 Attila004 bejegyzésére, itt: Hálózat
Szia, Extra igényeket sajnos nem fognak kiszolgálni, sajnos alap funkciók javítása sem történik meg sokszor, vagy csak hónapokkal később. Másrészt pedig a szerződésben vállalt feltételeket ők teljesítik, van neted. Megoldás, ha megkéred hogy tegyék bridge módba a Sagemcom-ot, és saját routert használsz, amit úgy állítasz be, ahogy szeretnél. -
Free connections: adventures without obligations await you [URL=https://matchnow.life]Verified Women[/URL]
-
Sziasztok! Hetfo ota szenvednek a TV-vel a szerelok, mert a kep es hang beall, a Tv a targyi hibauzenetet kuldi. Az a megoldas, hogy visszamegyunk a kokorszakba es bevezetekezik megint a hazat a szerelok szerint. Miert nem lehet vezetek nelkuli atjatszassal megoldani? Mi zavarhatja ennyire a jelet egy 56 m2-es kis hazban? Eddig mukodott minden, esetleg mashol is van ilyen problema (hogy oldodott meg?) Minden egyseget kicsereltek mar... Koszonom a valaszokat. Udvozlet: k.
-
Szia bozsokiandras! Uzman válaszát megerősítjük, mely szerint a Sat TV szolgáltatásra új megrendelés nem köthető, de ahol jelenleg ezen a technológián érhető el a TV szolgáltatás, akkor továbbra is biztosítjuk. Célunk, hogy minden előfizetőnknek a legmagasabb színvonalon tudjuk a szolgáltatást biztosítani, ezért folyamatosan fejlesztjük a hálózatot. Amennyiben bármilyen változás állna be, arról minden érintett Előfizetőnket időben értesítjük. ^Gabriella
-
How to obtain password of fiber connection for setting PPPOE PT on own router
question válaszolt uzman AndyKannberg bejegyzésére, itt: Internet
In this case, please contact the customer service by calling the 1414 number and the colleuges will help you to receive your password (or set up a new one). -
How to obtain password of fiber connection for setting PPPOE PT on own router
question válaszolt SabineT AndyKannberg bejegyzésére, itt: Internet
I would also need the password for the fiber optic connection, but on the contracts I find under my Telekom account there is nowhere the password written (the username I can see on the Magenta Home Box)! Best regards, Tobolka Sabine