Legutóbbi Bejegyzések

témák mutatása

Ez a folyam magától frissül   

  1. Tegnap
  2. Szerintem ez egy NAT-olt IP tartomány
  3. Értem. Nem ismerem a kamera típust, de szerintem itt valahol mégiscsak az upload irány nem túl sok neki, főleg, ha élőkép mellett még felhőbe is szinkronizál képeket, ha meg videókat is, akkor pláne nem túl sok.
  4. Aha, értem és köszönöm. Majd talán holnap kipróbálom.
  5. A takarólemez alatt van a csatlakozó, amit a jobb alsó sarokban lévő pöcökkel tudsz leszedni. Viszont ezt a fedelet gyárilag egy csavarral kellene rögzíteni. Ezek szerint ez a csavar nálad be van csavarva jelenleg. Ez egy pici csavar, ami a takarólemezt fogja amit fényképeztél is. Elvileg a pöcök fölött van a csavar, azt a fekete bumszlit szed le, az alatt kellene találnod. Ha sikerült leszedni akkor egy zöld csatlakozót találsz alatta, amit a négyzetes részénél megfogva ki tudod húzni. Viszont azt javaslom hogy a csati kihúzása előtt tekerd ki a kábelt modemből és utána húzd ki. Mivel nem jó hogy ha a csati végi érintkezik valamivel, mert bepiszkolja.
  6. Tegnap kaptam egy FGA2233 MAG modemet a Telekomtól egy futárral, hogy azzal csaréljem ki a meglévő Sagemcom modemet. Normálisan ez nem lenne probléma magamnak megcsinálni, de nem jöttem rá hogyan húzzam ki az optikai kábelt az öreg modemből mert annak csatlakozója le van takarva egy lemezzel. Azt a lemezt meg nem tudom hogyan eltávolítani. A csatolt kép mutatja a a lemeztakarót, aminek jobb felső sarka közelében bújik be a fehér optikai kábel a lemez alá. Sejtem, hogy a lemez jobb alsó sarkában lévő lyuk a nyitás kulcsa, de minden próbálkozásom abban a lyukban egy vékony csavarhúzóval sikertelen volt. Volt már valaki sikeres ezzel és ki tudna segíteni egy tanáccsal? Köszönöm.
  7. Szia kojan! Egy címen egy előfizetési csomagot tudunk biztosítani. Abban az esetben, ha külön lakcímen szerepel a másik lakás (például: 1/A, 1/B, vagy Fsz 1. ajtó, 1. emelet 1. ajtó) akkor van lehetőségünk bekötni oda is a szolgáltatást. ^Timi
  8. Szia Zoltán! Kérjük, hogy privát üzenetben írd meg az MT ügyfélazonosítódat, a mobilszámodat és a problémát, hogy továbbíthassuk a műszaki csoportunknak. Együttműködésedet köszönjük! ^Timi
  9. Szia A Xiaomi-n alapból nincs, esetleg ha openwrt van rajta, akkor meg lehet csinálni. A tűzfalban masquerade szabályt kellene (ha lehet) beállítani, ami routing nélkül továbbítja a boxok felől érkező csomagokat és visszafelé is.
  10. Utolsó hét
  11. Köszönöm, közben megoldódott,a DLink Mash hálózat volt a bűnös, szerencsére összeomlott este az egész,hibásak az eszközök. Most a Telekomos modemről működik a Go.
  12. Szia! Kattints Telekom szakértő nevére és akkor tudsz neki privát üzenetet írni,úgy hogy üzenet küldése gombra kattintasz, amit csak ő lát mások nem.
  13. Nem tudom, mi az a privát üzenet nálatok. MT azonosítóm: MT000000000000 Megköszönném, ha tudnátok segíteni és nem kellene azzal az ***** gépnővel beszélgetni a telefonszámotokon, aki nem ért semmit. Üdv.: Ernő
  14. Sziasztok, 4 év után újabb helyszín, ugyanez a probléma. Most kötötték be a múlt héten. 2 android smart box. Az egyiken szuper jó a foci. A másik boxon meg mintha egy-egy képkocka kimaradna. Megy az adás, de mintha rajta lenne egy lassítás. Nekem nagyon zavarja a szemem. Nem értek hozzá, csak próbálok tippelni. Olyan, mintha a frame/secundum érték nem lenne jól beállítva. A hang és a kép nem csúszik, de mégis darabos. Vagy nincs elég sávszélesség, és ezért lesz darabos. Az előző helyen az oldotta meg, hogy átváltottam egy nagyobb internet csomagra. Itt most NET 500 van. Ezzel nem lehet probléma.
  15. Sziasztok! Több generációs családi házban lakom. Rendelkezem Telekom internet, tv, telefon előfizetéssel. A másik lakásban lakó testvérem szeretne Telekom előfizetést önállóan. Milyen lehetőségei vannak.
  16. Tisztelt Szakertő! HBO Max tartozik a mobil előfizetésemhez, de amikor a regisztrációs kódot kérem azt írja hogy ehez a számhoz nem tartozik HBO Max előfizetés.
  17. A mellékelt utorrentes képkivágás jobb alsó sarkában is látszik, hogy kis piros ikon van, tehát nincs bejövő kapcsolat. Torrent és más fájlcserélő oldalakon is állandó passzív módban vagyok. Ellenőriztem portcheckerrel is:
  18. Kedves dangab! Sajnáljuk, ha nemmegfelelő információt kaptál! A Telekom TV GO használata Magenta 1 csomag esetén is csökkenti adatkeretedet. Abban az esetben, ha problémát tapasztalsz az Alkalmazással, kérjük, hogy próbáld meg törölni és újratelepíteni. Amennyiben ez nem segített, írd meg nekünk privát üzenetben a pontos hibaüzenetet, a készülék típusát, operációs rendszerét és annak verzióját, illetve a Telekom fiók azonostóadt, amivel belépsz a felületre. Köszönjük! ^Szilvi
  19. Szia! Az egyik az iptvhez adott Sagemcom F@ST3686AC, a másik a telekom tvhez adott Kaon CG3002. A net 250/10, ezért írtam a feltöltéshez 5 mb/s-t, mert ez a garantált. Napelemes tuya smart kamerák, tuya smart appal. Használok máshol sima ip kamerákat, ott a rögzítőt simán elérem hik-connect appal. Szóval szerintem nem a sebesség a gond. A tuya felhő alapú, biztonságos kapcsolatot épít ki a kamera és a telefon között, és ez nem akar normálisan menni a telekom routerein keresztül. Szerintem ha ugyanazon a wifin vagyok, mint a kamerák, akkor is felhőn keresztül megy a dolog, mert akkor is nehézkes a dolog.
  20. Üdv Nincs lehetőség downgrade-re
  21. Üdv A képek alapján mindent jól konfiguráltál. Miből gondolod, hogy nem nyitott a port? Ellenőrizted valamilyen online portcheckerrel?
  22. Üdv Mindegyik Telekom eszköznek van neve vagy típusszáma. Pontosan milyen fajta eszköz, milyen fajta net kapcsolaton? Mi a kamera típusa? 5mbps nem a legszerencsésebb, de alacsony felbontáson és/vagy alacsony fps-el talán menne ezen is. Nekem 10mpbs-en 640*480-as 15fps mellett mentett FTP-re és az élő betekintés is megfelelő volt.
  23. Üdv. Csomagot váltottam Mobil L+10 GB, hűséggel,erre már nincs Magentásként adathasználat nélküli TV GO ? Ügyintéző szerint még van,de veszi le a gigákat a keretemből. Másik kérdésem,ha már nincs erre lehetőség, akkor wifin miért nem indul el az app mobiltelefonon?( Frissítve van) Köszönöm.
  24. Sziasztok! Telekom optika előfizetésem van és android-os Smartbox-ot kaptunk az iptv-hez. Firmware-t frissített automatikusan a box, de a UI nagyon lassú, sokáig tölt, az előző verzió gyorsabb volt és átláthatóbb. Van rá lehetőség hogy "downgrade-eljük" és egy korábbi verzióra visszaállítsuk? Illetve tudnék csatlakozni valamilyen tesztelői programba, ahol visszajelzéseket lehet küldeni és ezeket beépítik a következő frissítésbe? Jelenleg olyan alapdolgok hiányoznak, mint pl. csatornaváltáskor a pontos idő kijelzése. Android menüjében már kerestem, hátha lehet finomhangolni ezeket a beállításokat, de nem találtam, szóval gondolom nincs rá lehetőség. Köszönöm a választ!
  25. Szep napot kivanok! Smart box taviranyitojan a hang kereses opcio nem reagal. (A TV azt irja, “nem hallom”) Ujrparositottam (ok+-) es vissza is allitottam (3+7), de sajnos ezek sem hoztak eredmenyt. Van esetleg meg valami amivel probalkozhatok, vagy akkor elromlott es csere? Koszonom, Liliana
  26. Kedves Ernő! Kérünk, privát üzenetben írd meg MT azonosítódat, hogy leellenőrizhessük a szolgáltatást. ^Andrea
  27. Üdvözlet! Segítséget szeretnék kérni, mert képtelen vagyok beállítani egy régebben teljesen jól működő nyitott portos beállítást pl torrentezéshez. Annyi változás történt, hogy új gépet vettem és ezen, ill. egy laptopon sem tudok nyitott portokat használni. Régen elég volt, ha bekapcsoltam az uPnP-t és klappolt minden ami nekem kell. Most külön portot nyitva sem. Elakadtam, help me! Mellékelek pár képet:
  1. További aktivitások betöltése