Legutóbbi Bejegyzések

témák mutatása

Ez a folyam magától frissül   

  1. Ma
  2. Már irtam de közölték hogy náluk minden működik.Nem tudom hogy irjam meg értehtően hogy náűluk van a gond.
  3. Ez esetben ha van pár szabad perce a decathlonnak meg lehet írni a problémát, hogy tudjanak róla.
  4. Ha csak név+cím párost írtál vissza, egyéb adatot nem, akkor kb. olyan, mintha benne lennél a telefonkönyvben(mint régen) s kiszedték volna onnan az adataidat. Lehet belőle visszaélés, SPAM postai levelek, de szerintem nem valószínű. Más, értékesebb adatra utaznak.
  5. Igen.Azóta elvittem egy jo szerveizbe a laptopot és a sticket,de azt mondták hogy emailben kapott linkkel lehet valami.Nem én készülékeim a rosszak.
  6. Böngészési előzmények törlése után is fenn áll ez a probléma?
  7. Érdekesen hangzik, ha jól emlékszem régebben a szerviz és a GLS is vitte ki a TVket. Nem hinném, hogy a Telekom úgy árul valamit, hogy nem egyeztetett a szállítóval, annak kiszállíthatóságáról. Az ügyintézők sajnos nem minden esetben látják át 100%ban a helyzetet, lehet, hogy a GLSsel van szerződés, de ha ő elutasítja szerintem megbízhat mást is a Telekom. A hivatalos szállítási idő 30 nap, ami általában kevesebb, de az ilyen malőrök miatt szükség van az ilyen tág intervallumokra. Ezen az oldalon írd meg az esetet, hogy hivatalosan is foglalkozni tudjanak vele: https://www.telekom.hu/lakossagi/ugyintezes/elerhetosegek/internetes/online-uzenet
  8. Rendben, köszönöm.
  9. Rendeltünk egy ilyen típusú tvt a telekomtol. 75" Samsung. Pár nap után meg is érkezett a hosszabbításos szerződés és a többi papír emailben. Utána két hétig semmi nem történt majd hívtam őket és közölték hogy a GLS nem vállalja ekkora tv kiszállítását?! És így lehet meg sem fogom kapni a készüléket mert ők csak a GLS-sel állnak szerződésében és nem bízhatnak meg mások céget.... valaki találkozott már ilyennel?!? Elég értetlenül állunk a dolog előtt... A saját oldalunkon rendeltuk most meg kiderül hogy ki sem tudják szállítani?! Üdv Ádám
  10. Ez már nem teljesen az én asztalom, de... Kérdés milyen az a dual wanos kártya. Mert ha 2 porton tud 500-500Mbit-et fogadni. Abból tud 1gbit-et csinálni neked, akkor nyilván nem jó. De ha tud olyat hogy 1. porton fogad 1gbit-et és 2-es porton is fogad 1 gbit-et és azt összerakja. Akkor az jó neked. De ezt inkább ott kéne megkérdezned ahonnan veszed, ott nyilván ismerik az adott kártyát.
  11. Lenne még egy kérdésem. 1 gbites dual portos kártyával működik? Mert akkor nem kellene egy nagyon drága dual 10 gigás kártyát venni.
  12. Az abuse" cím az igazi, azt kerestem, köszönöm! Egyszerűen oda továbbítottam a levelet.
  13. @Tetra99 Szivesen. További kérdés esetén is várunk a fórumon.
  14. Rendben. Nagyon szépen köszönöm a segítséget.
  15. @Tetra99 Igen ott. Vagy a nat@telekom.hu email címen
  16. De akkor a 1414 en lehet kérni ennek a megszüntesét??
  17. @Tetra99 Igen. Ez sajnos NAT
  18. @Tetra99 Küldj egy képet is róla (itt a fórumban tudod csatolni) Ha tényleg NAT, akkor a 1414-en kérheted a NAT-olás megszüntetését.
  19. Igen azt irja hogy natolt
  20. @Tetra99 Felmész egy what is my ip oldalra a sok közül és megnézed mi az IP-d, rákattintasz a részletekre, ha ott a hostnamenél olyasmi szerepel hogy nat pool akkor natolva vagy.
  21. Ezt hogy tudom ellenőrizni??
  22. Kábelen van garantálva a szolgáltatás. Wifivel nem foglalkozik a T mivel csak egy ajándék.
  23. Akkor is kapok másik routert, ha sávszélesség bővítés után a jelenlegi nem hozza a 100Mbit/s. wifi-n?
  24. Én is kaptam email-ben kamu értesítőt. És válaszoltam az email-re hogy én mindent befizettem. Csak a végén a nevemet és a lakcímemet odaírtam. Ebből lehet gond, visszaélés? ***** voltam azt hittem komoly
  25. Üdv @rkristof Én 15 eszközt használok rajta hibamentesen. Szerintem többet is bírna. Javaslom reseteld le, ha továbbra is ugyan ez a helyzet, kérj cserét. Nincs lehetőség egyedi DNS beállításra ezzel a tipussal.
  1. További aktivitások betöltése