Legutóbbi Bejegyzések

témák mutatása

Ez a folyam magától frissül   

  1. Ma
  2. Tisztelt @Telekom szakértő! Érdeklődni szeretnék, hogy Akasztó településre mikor terveznek fejlesztést, mivel csak az elavult réz hálózat van még jelenleg, ami a település több pontján is 10 mbit alatti sebességet eredményez, ami messze van az EU-s vállalástól. Konkrét cím: 6221 Akasztó, Jászberényi utca 18. de bármilyen településbeli címet írhatnék.
  3. Kedves Levente! Köszönöm, a probléma időközben megoldódott. Ide írom hátha segít másoknak: A modem cserével a TV internet problémái megoldottak, de a játékok hibái nem. Külföldi fórumon írták, hogy ritkán, de előfordul az hogy a Rainbow Six Siege meghajtó problémából adódó hibát is 'Poor internet connection' hibaüzenetként jelez. Az én esetemben is ez történt, az SSD meghajtóm gyári hibás volt és szépen lassan tönkre ment fél év alatt. Másik meghajtóra áttelepítve a játékok hiba nélkül futottak.
  4. Szia @NagyDani! Megkaptuk privát üzenetedet is, kérdésedre ott küldtük meg válaszunkat. ^Levente
  5. Szia @Dpeti86! Köszönjük a türelmet! A műszaki kollégák visszajelzése alapján a címen várhatóan 2021 év közepére készül el a hálózat fejlesztés. ^Levente Szia @grobi007! Kérjük, privát üzenetben írd meg nekünk a pontos címet, ahol használnád a szolgáltatást és kérünk visszajelzést a területileg illetékes műszaki kollégáktól. ^Levente
  6. Szia @Angelika000! A SIM-kártyát a készülékbe helyezve a *121# kódot tárcsázva lekérdezheted a SIM-kártya telefonszámát. ^Levente
  7. Üdv. Tudna valaki segíteni abban, hogy van egy Telekomos Sagem F@ST 5655v2 routerem és szeretném a hatótávoságát növelni mivel az emeleten már nem lehet érzékelni semmilyen jelet. Esetleg antenna nem csatlakoztatható erre az eszközre? Köszönöm!
  8. Hello @Angelika000, hívd fel róla a *121# GSM kódot (mintha egy telefonszám lenne), és kiköpi a számot
  9. Szia @Franky542! Kérjük, ha még nem tetted volna, indítsd újra a modemet. Ezt követően, ha nincs egyéb hiba a háttérben, helyre fog állni a szolgáltatás megfelelő működése. Ha a modem újraindítása nem hozott eredményt kérjük, privát üzenetben az alábbi adatokat írd meg nekünk: - előfizető neve, - MT-ügyfél-azonosító, - kapcsolattartó neve, telefonszáma, és továbbítjuk az esetet műszaki csoportunknak. ^Levente
  10. Szia @grobi007! Kérjük, privát üzenetben írd meg nekünk a pontos címet, ahol használnád a szolgáltatást és kérünk visszajelzést a területileg illetékes műszaki kollégáktól. ^Levente
  11. Szia @kokopo! Javasoljuk, hogy vedd fel a kapcsolatot Mobiltudós kollégáinkkal, akik segítségedre lehetnek a készülék beállításában. Kollégáinkat ide kattintva érheted el online chaten, Facebookon vagy telefonos visszahívást is kérhetsz. ^Levente
  12. Szia @Luciferi! A műsorújságot érintő központi hibáról nincs tudomásunk. Kérjük, ha ismételten hibát tapasztalsz a megjelenő programok kapcsán, itt privát üzenetben jelezd felénk, megadva a csatorna és műsor nevét, akár képernyőképet, fényképet csatolva és kivizsgáljuk a hibát. ^Levente
  13. Szia @Mullerf! Kértünk visszajelzést illetékes műszaki kollégáktól. Amint kapunk választ, itt értesítünk. Szíves türelmedet kérjük. ^Levente
  14. Szia @Vikytria! Kérjük, privát üzenetben írd meg nekünk az alábbi adatokat és továbbítjuk a hibát műszaki csoportunk felé: - kapcsolattartó neve, elérhetőségi telefonszám, ahol műszaki kollégáink szükség esetén kereshetnek - IP cím, domain név – ha rendelkezésre áll, írd meg saját IP címedet és azt az IP címet amire kapcsolódni próbálsz - milyen alkalmazással / rendszerrel tapasztalod a hibát (például Twitch , Xbox, PlayStation, játék esetén annak neve League of Legend, Counter-Strike, stb.) - a használt portok - válaszidők - pontosan mit tapasztalsz - milyen gyakorisággal tapasztalod a hibát (állandóan / rendszeresen visszatérő / véletlenszerű / időszakhoz köthető) - mikor tapasztalod a hibát (pontos dátum, óra:perc) - trace route eredmény, amennyiben rendelkezésedre áll ^Levente
  15. Tegnap
  16. Sziasztok. Vett a tesóm egy telefont az euronicsba és kaptunk hozzá egy 30as dominó fix kártyát. Viszont ide adta nekem hogy aktiváljam de ő a telefont eladta a dobozzal együtt és a telefonszamot nem tudom.. a dobozon volt a kártya nálam van de nincs rajta telefonszám.. Puk kód vagy pin kód által nem lehet megkeresni telefonszamot?
  17. Kedves Telekom szakértő! Érdeklődni szeretnék, hogy lakóhelyemen, Üllőn várható a Docsis 3.1 feltöltés kiépítése, azaz az 1000/200-as csomag elérhetővé tétele? Jelenleg 1000/25-ös csomagunk van (azaz lefelé már van 1db 3.1 letöltési szál) közel 1 éve, ugyanakkor a 25mbps feltöltési sebesség nem az igazi. Úgy tudom, hogy tavaly decembertől több településen is tesztelik az 1000/200-as csomagot, többek között a szomszéd, Vecsés településen is. Válaszát előre is köszönöm
  18. Kedves Telekom szakértő! Érdeklődni szeretnék, hogy lakóhelyemen, Üllőn várható a Docsis 3.1 feltöltés kiépítése, azaz az 1000/200-as csomag elérhetővé tétele? Jelenleg 1000/25-ös csomagunk van (azaz lefelé már van 1db 3.1 letöltési szál) közel 1 éve, ugyanakkor a 25mbps feltöltési sebesség nem az igazi. Úgy tudom, hogy tavaly decembertől több településen is tesztelik az 1000/200-as csomagot, többek között a szomszéd, Vecsés településen is. Válaszát előre is köszönöm!
  19. Sziasztok. Mint az alábbi képen is látjátok elég nagy a differencia a letöltési sebesség és a feltöltési sebességem között. 4G Wifis routerről üzemel nálam az internet. Esetleg ha valaki magyarázatot tudna nekem erre adni azt nagyon megköszönném.
  20. Hello! Végigpróbáltam a procedúrát, amit javasoltál. Nem működik. Új díjcsomagra váltással nem változik a hűségidő, tehát ha lejárt a hűség, az új díjcsomaggal nem hosszabbodik meg, így kérdéses, hogy jár-e a 25 % havidíj kedvezmény. pontosabban nem kérdés, hiszen nem jár. A 30% Magenta kedvezmény jár annak, akinek a mobil előfizetés is be van vonva a Magenta 1-be, de a hűségkedvezmény nem jár. Az is igaz, számomra nem egyértelmű a kedvezmények elszámolása. Azokon a számlákon, amelyeken szerepel a 25 %-os Telekom kedvezmény, a 30 százalékos Magenta kedvezmény mindössze párszáz, maximum ezeregynéhány forint, míg azokon a számlákon, amelyeken csak a Magenta kedvezmény szerepel (a hűségidő lejárta után), valóban 30 százalék a Magenta kedvezmény mértéke. Ebből én arra következtetek, hogy nem jár mindkét kedvezmény, akár van hűség, akár nincs, hanem a hűségidő során a 30 százalékos Magenta kedvezmény mindössze 5 százaléknyi kiegészítése a hűségkedvezménynek a hűségidőn belül... a mellékelt első kép a tavaly szeptemberi számlámról készült, akkor még volt hűségidőm. Október óta nincs. Az októberi számláról készült a második kép. Az is igaz, hogy összegszerűen sehogy sem áll össze a "kombinált" kedvezmény sem 25, sem 30 százaléknak. A csal Magenta kedvezmény legalább megközelítőleg 30 százalék, noha a pontosság ott is hagy némi kívánni valót.
  21. Utolsó hét
  22. Sziasztok Halozat fejlesztes utan, le lett cserelve a regi ONT ujra, F@st 5655v2 AC-ra Ezen az uj eszkozon, hiaba allitok a szulo-i felugyeleten (idokorlatot), semmi valtozas, ugyanugy hozzafernek az eszkozok az internethez Kerdeznem, hogy a F@st 5655v2 AC kulon allitani kell meg valamit? Elore is kosz
  23. Sziasztok! Kérdésem, hogy miért nem pontosan jeleníti meg az EPG a valós programokat! Mást ír, mint ami a TV.-ben megy!
  24. teherwagon PROFESSZOR Szia! igen réz kábel van. viszont a hiba új.legalábbis tuti észre vettem volna, ha nem tudok végig nézni egy filmet. gyakran van olyan, hogy ki írja a pl. telefon netezés közbe, hogy csatlakozás a hálózathoz tv...offline vagy az eszköz nem ad internet hozzáférést 2 másodperc és minden megy tovább(csak mikor a betöltés megszakad....) mindent cseréltek, csak egy dolgot nem néz meg senki, az oszlopon a légkábelt. mi 8 éve vettük a házat az már akkor is ott volt bekötve, a házunk oldalán korrodált volt azt lecsípték, de a másik oldal ott van kitudja mióta. ha azt megnézték volna azzal kizárható lett volna a hiba és én onnan haladtam volna tovább. azért köszönöm a hozzászólást
  25. Kb. Három - négy hónapja az egész faluban, a villanypóznákra optikai kábelhálozatot szereltek fel. Mennyí idő után várható a használatba vételi lehetőség, ill a lakásokba történő bevezetés? Köszönöm!
  26. Sziasztok! Olyan problémám van hogy sem CoD warzone sem a R6S nem indul el internetproblémára hivatkozva, pedig van kapcsolatom (minden megy rendes sebességgel - netflix, letöltés stb) és a speed test sem mutat hibát, jön a 150mbps. Először csak akadozott a net, a CoD nem indult, de azután 'átterjedt' az R6Sre is ami előtte tökéletesen ment. Felvettem a kapcsolatot a Telekommal, ki is lett cserélve a modem, de a hiba továbbra is van. Tud valaki segíteni hogy mit tegyek? A modem Sagemcom F@st 3686 v2
  27. Szia István82! A kábelek típusa technológiánként eltérő, ezért a kiépítés előtt mindenképp érdemes lenne a szerelő kollégáinkkal egyeztetned. Fontos azt is tudnod, hogy összesen 3 TV-n lehetséges a szolgáltatást használni, ezért, ha már van 2 beltéri egységed, akkor a továbbiakban már csak 1 vevőegységet tudsz fentre kiépíteni. Kérjük, küldd el nekünk privát üzenetben az MT ügyfél-azonosítódat, vagy a pontos címedet, ahol a szolgáltatást használod, így ellenőrizni tudjuk, hogy elérhető-e nálad az IPTV szolgáltatás. Ezen kívül, ha megadsz nekünk egy értesítési telefonszámot is, akkor egyeztetünk a szerelő munkatársakkal, hogy vegyék fel veled a kapcsolatot, így egyeztetni tudtok a kábelezésről is. ^Gabriella
  28. Szia Tom78! Kollégáink biztosan fognak reagálni a TVGO oldalon elküldött kérdésedre, de előfordul, hogy ez picit több időt vesz igénybe. Ha gyorsabb választ szeretnél kapni, javasoljuk, hogy írd meg nekünk privát üzenetben az MT ügyfél-azonosító számodat és egy visszahívást rögzítünk a részedre. E-mail cm kiadására, vagy a korábbi regisztráció törlésére adatvédelmi okok miatt csak telefonos egyeztetés útján kerülhet sor. ^Gabriella
  1. További aktivitások betöltése