Legutóbbi Bejegyzések

témák mutatása

Ez a folyam magától frissül   

  1. Tegnap
  2. Igen de vissza kapod csak valami oknál fogva megakasztja a rendelést. Nekem azt mondták, hogy Tovább ment holnap reggel futok velük egy kört hogy holnap kilehet hozni a készüléket
  3. Szia. Én is előfizetés ujitásával vásároltam. Tudtom szerint ezek a közösségi oldalak internet csomag nagyságtól függően járnak az előfizetéshez. Most ez a kedvezmény van az internet előfizetőknek.
  4. Szia nekem ma tovább ment úgy, hogy állítólag az akadályozta, hogy korlátlan facebook instagram és stb volt a csomagban igaz én előfizetést újítottam, törölték és tényleg továbbment..
  5. Sziasztok. Én is ugyan ezen a napon vásároltam készüléket és ugyan ebben a cipőben járok. Szállitásra vár. Igaz a rendszer vissza igazolta,hogy egy-két napon belül meg kapom. Hétvége után vagy is legkésőbb kedden. Ma szerda van de még mindig szállitásra vár. Magyarázat sok a rendelés és a kiszllitást nem győzi a futár szolgálat. Azt a vezetőt aki ezzel nem tud számolni én biztos nem alkalmaznám. Ez a hétvége napokkal előre megvolt hirdetve. De nem az első eset amikor a telekom nem tartja be az igéreteket. A számla kiegyenlitését viszont tudja figyelni és a késésért külön dijakat felszámolni.
  6. Helló. Már elengedtem ezt a projektet. Az sem zavar, ha nem tudják függetleníteni. A telefon egy dobozban várja a sorsát, mit egy letűnt, dicső kor emléke. A 30 napból még 5 van hátra. Kíváncsi vagyok mit tudnak válaszolni. Hajrá, Telekom!
  7. Akkor szerencséd van, mert engem alapból elutasított az Erste, hogy minek adtam ki a kártya hátlapján lévő 3 jegyű kódomat. Arról nem is szólva, h. amikor rögtön jeleztem a bank felé az illetéktelen terhelést, akkor mondták, hogy már másnál is volt ugyanez az eset épp azzal az angliai üzlettel, ahonnan a csalók vásároltak.
  8. Engem biztosítottak az OTP ben ha illetéktelen terhelés történik a bankszámlámon azt vissza tudják adni ha időben jelzem. Ez kivételt jelenthet?
  9. Sajnos, én jól bedőltem a csalóknak: történt ugyanis, pár napja számhordozással jöttem át a Telekomhoz. Rossz előfizetést csinált a hülgy, ezért másnap bementem módosíttatni a szerződést, mondták, hogy 1 napi kötbér majd leszámlázásra kerül. Ezért nem volt nekem feltűnő az 1.315.- ft-ról szóló email. Ott követtem el a hibát, hogy megadtam a bankkártya titkos 3 jegyű kódot is. Le is emeltek hirtelen 94 ezer ft-ot 3 vásárlással. Az utolsó 31 ezer ft-ot már nem tudták leemelni, mert azt sikerült megakadályoznom a letiltással. Azt mondta a bankom, hogy mivel időben letiltattam a kártyát, és még cak zárolva van a 3 összeg, ezért nem fogják leemelni. Ennek ellenére 5 nappal később mégis a bank megterhelte a számlámat. Most kaptam egy levelet tőlük, hogy nem is kapom vissza a pénzemet. Vigyázzatok nagyon!
  10. Sziasztok 2017.11.20-én egyik előfizetésemet szerettem volna meghosszabbítani, azóta a Státusza "Szállítása vár" Felhívtam az ügyfél szolgálatot ahány diszpécserrel beszéltem annyifélét mondtak. Jár így más is vagy ez csak egyedi este.. A Legutóbbi közlemény javítják de, hogy mit, azt nem mondták törölni nem engedik. mert az új rendelés is így járna.. Viszont az is érdekes, hogy egypárnak megy egy párnak nem akkor most hol a hiba Telekom?
  11. Most otttartok hogy hétfön rendeltel egy s8+ ot amit a mai nap meg is kaptam a tv-t már lassan 3 hete rendeltel és még mindig teljesités alatt komolyan mondom nem értem a telekomot
  12. MT a azonosító se kötelező, emiatt szerintem igen jó így is.
  13. Az én MT azonosítommal kérhetek kupont pl. a feleségem kártyájával is és be is válthatom? Mind a kettőt tartozékra használnám fel.
  14. Utolsó hét
  15. Köszönöm mindenkinek a válaszokat. 1. Tényleg rossz helyre másoltam egy csomó, de tényleg sok képet, videót, csak ezt az intézőn láttam, ki is pucoltam. Át raktam külső tárra. A gép tényleg régi, gyűjtök egy újra!!
  16. @Péter123 Egy mobil kapcsolatnál nem csak a "jelerősség" számít, hanem a például cella terheltsége más felhasználók aktivitása által. Ebből kifolyólag adódhat ilyen helyzet, hogy jobb térerő mellett sem tudsz elérni olyan sebességet, mint kisebb jelerősség mellett egy másik helyen lévő felhasználó.
  17. sziasztok. a gyorsító opció sebességével kapcsolatban szeretnék kérdezni. alapból 10/2 mbit jön adsl2+ on, és a gyorsítóval 26-27 mbit körüli a letöltés, a feltöltés 10 mbit - (utp-n, nem wifin). a jelerősség 50, Budapest. nem kellene valamival gyorsabbnak lennie? azt értem, hogy világosan bele van írva a szerződésbe, hogy nincs garantál sebessége a gyorsító opciónak, de itt pár hozzászólással korábbi képen látszódik, hogy valakinek 28as jelerősség mellett 2mb/s el tölt le. nekem meg 50 körüli jelerősségnél van annyi. mi ennek az oka?
  18. Én is a lemezkarbantartót javaslom első körben, annyira nem olyan rossz cucc az. Másodikként pedig egy olcsóbb usb winchestert, amit adattárolásra.később is tudsz majd használni.Harmadiknak meg a felhős adattárolókat például képek mentésére. Érdemes több helyen tartani a saját adataidat.
  19. Várakozás, amíg a szolgáltató a gyártóval egyeztet.
  20. Max valami külső adathordozóra amit usb-n ráköt, az a következő gépnél is jó lesz meg kompatibilis.
  21. Nem akarlak elkeseríteni, de a windows XP-ből kiindulva simán több mint 10 éves lehet az egész gép. A számítógépek pedig durván 5 éves időtartamra vannak tervezve. Szóval én el kezdenék gyűjteni az újra... Addig pedig lemez karbantartó. Pénzt semmi szín alatt nem éri rá költeni, bárki bármit is ígér.
  22. Ebben pont az lesz a jó, idézőjelben értve, hogy azt a belépési módot teszik körülményesebbé, ami eddig is stabilabban, és jobban működött, mint egy fiók, ahol ömlesztve szerepelnek az előfizetések, és a részletes nézetben bizonyos információk hiányoznak, vagy tévesen vannak feltüntetve.. Arról nem beszélve, hogy a telefonszámmal való belépés gyorsabb, mint Telekom fiókkal.
  23. Mi változik az online belépésben december 1-jétől? Ha Telekom fiókoddal (Facebook fiókoddal vagy e-mail címeddel) lépsz be, nem változik semmi! Viszont abban az esetben, ha hívószámmal vagy MT-azonosítóval szeretnél belépni, már csak az alábbiak szerint lesz lehetőséged megtenni: Mobil-előfizetés esetén: ha mobilinternet előfizetésedet használod, automatikusan be tudsz jelentkezni online ügyfélszolgálatunkra ha nem mobilinternet előfizetésedet használod, akkor arra a hívószámra küldjük ki az egyszer használatos jelszót, amivel be szeretnél lépni az online ügyfélszolgálatra. ha nincs nálad a mobiltelefonod, vagy nem tudsz SMS-t fogadni, a korábban megadott kapcsolattartó e-mail-címedre küldjük ki az egyszer használatos jelszót. Otthoni előfizetés esetén: ha korábban megadtál kapcsolattartó elérhetőséget, akkor arra a mobil hívószámra vagy e-mail-címre küldjük ki az egyszer használatos jelszót ha nem adtál meg kapcsolattartó elérhetőséget, az otthoni előfizetéseddel a személyes adataid megadás után is beléphetsz (az előfizető neve, anyja neve, születési hely, születési idő). Ha a személyes adataid megadása után nem tudsz belépni, javasoljuk, vedd fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot és ellenőrizd az adataidat. A fenti változás miatt fontos, hogy online ügyfélszolgálatunkon („Beállítások” menüpont, majd „Jelszócsere és biztonságos kommunikáció”) add meg vagy frissítsd a kapcsolattartó telefonszámod és e-mail címed.
  24. Megint lekértem a kódot telefonos ügyfélszolgálattól (EU-n kívülről, aranyárban...), csak azóta már eltelt több mint két hét és semmi infó. Mi a második lépés?
  25. W10:
  26. A lemezkarbantartóval akár több GB szabad hely is nyerhető, ha még soha nem használtad: (Az összes négyzetet kijelölheted.) A legnagyobb hely a saját anyagok áthelyezésével nyerhető. Egy SSD 42 GB-os részét használom rendszerlemeznek. 12 GB szabad helyem van. Windows 10 4 GB saját program 5 GB hiberfil.sys + pagefile.sys Együtt kb. 30 GB. (A 2 GB-os hiberfil.sys az FCU után került újra fel a beleegyezésem nélkül, amit majd eltűntetek.) Windows 7-nél is hasonló a helyzet, ott nincs hiberfil.sys és a szabad helyem 9 GB a 42-ből.
  27. Ha te mondod...
  1. További aktivitások betöltése