Legutóbbi Bejegyzések

témák mutatása

Ez a folyam magától frissül   

  1. Az elmúlt órában
  2. Sziasztok, Adott egy x-box one s konzol és egy KAON CG 3000 viszont nem működik a tömbrésztvevős játék. (Upnp és terodo probléma) Szerelő és t-home mesterek is voltak kint próbálták megcsinálni de nem sikerül! Minden variációt kipróbáltunk egyik se segített. Konzol tuti jó más objektumban ki lett próbálva ugyan úgy t-home szolgáltatónál. Esetleg a routeren valami extra beállítás, frissítés minden ötlet érdekel. Nagyon megköszönném ha tudna valaki segíteni! Köszi Botond
  3. Ma
  4. Köszönjük szépen a türelmedet, meg is érkezett válasz! Somogyvár településen várhatóan az év végéig készül el optikai hálózatunk. Sajnos pontosabb időponttal még nem tudunk szolgálni, de bízunk abban, hogy hamarosan elérhetőek lesznek Nálad is szupergyors ajánlataink! Türelmedet ezúton is köszönjük! ^Kitti
  5. Szia! Kérdésed ügyében felvettük illetékes műszaki kollégáinkkal a kapcsolatot. Kis türelmedet kérjük a válaszadásig. Köszönjük szépen! ^Kitti
  6. Tisztelt Telekom! Éredeklődök, hogy Somogyvár településen a jelenlegi "rezes" internethálózat mikor kerül fejlesztésre, mikor valósul meg optikai hálózat. Jelenleg maximum 20 Mb/s az internetsebesség, amelyet biztosítani tudnak. Ez 2021-ben eléggé kevésnek bizonyul. Remélem a közteljövőben lesz valami változás pozitív irányba. A jelenlegi internetsebesség miatt se tudom igénybe venni IP tv szolgáltatásukat, a mai napig SAT-os megoldást használok. Várom mielőbbi válaszukat, amelyet előre is nagyon szépen köszönök!
  7. Szia! Az időszaki díjas mobilnet opciót leggyorsabban a 1777-es szám felhívásával a Mobilinternet menüben tudod kikapcsolni. Javasoljuk, hogy a lemondás előtt forgalmazd el az 1 GB-ot, mivel az aktiválásnál már levontuk egyenlegedből a díját. ^Kitti
  8. Nem tudom kikapcsolni havi díjas domino 1 gb netem. Feltöltőkártyás vagyok.
  9. Elküldtem...
  10. Szia! Éppen most ellenőriztük vissza, hogy elküldted-e nekünk az MT azonosítódat, de még nem kaptuk meg Tőled ezt az adatot, ezért kérjük, küldd el részünkre privát üzenetben. Köszönjük szépen! Kitti
  11. Nem én írtam a cikket, de úgy gondolom, hogy a load balancingra gondolt. Ott megengedett, hogy két fizikai kapcsolat, két IP címmel megossza a forgalmat. A szerver operációs rendszerekben és a Linuxban ez a lehetőség alapból benne van, Win10, 7, stb rendszerekhez segédprogram kell hozzá.
  12. Sajnos én már mindent. A modem, a "gamer" router semmit sem javít. Valahol a szolgáltató modem-router kombója ketyeg, tökéletes játékélménnyel. Persze nem telekomos. Egyetlen megoldás létezik, a szolgáltató kijavítja a hibát (pontosabban kikerüli). Sokat ne várj a vpn-től se. De mindenképpen kipróbálhatót válasz, ha nem jön be ne fizess feleslegesen. A nordvpn nálam nem jött be, igaz ez nem kifejezetten a játékokra találták ki valóban. Az expressvpn-en gondolkoztam, de az meg túl van a tűréshatáromon, ennyit nem fizetek azért mert a szolgáltatóm nem képes segíteni a 20 éves ügyfelen. Ismételten megkérdezem, hogy halad az ügyem, ügyünk kedves telekom? Az is fura hogy tőlem senki nem kért mt azonosítót, miért is? Ez több mint érdekes, és elgondolkoztató mire számíthatok...
  13. Szia! Kérjük, írd meg nekünk privát üzenetben az MT azonosítódat és azt, hogy pontosan melyik szerveren/játéknál tapasztalod a problémát, mérési adatokkal együtt. Köszönjük szépen! ^Kitti
  14. Szia. Kaonban a UPnP kapcsold ki így: Hozzáférés - NAT - Port forwarding menüpontban törölj mindent. Hozzáférés - NAT - DMZ Host ide írd be azt az IP címet amit a Kaon adott a routerednek és kattints az alkalmaz gombra. Ha ez megvan akkor a port forwardingot a routeredben kell elvégezni. MT-t tegnap az az csütörtökig fogadtam, mert minden héten pénteken reggel adom le az illetékesnek a frissítést kérők listáját, elküldheted de csak jövő hét pénteken fogsz sorra kerülni.
  15. Hátha valakinek segít. Van megoldás a problémára. A Telekom újabb, gigabites, vagy kétgigás kapcsolatát használó optikai végpontjain kell eszközcserét kérni, lásd: HE.NET IPv6 tunnel IPv4 Hálózaton - cikk alja. Azt nem tudom, hogy alacsonyabb sebességnél adnak-e ki ilyen eszközt, nekem ugyanez volt a problémám és ez megoldotta.
  16. Tegnap
  17. Szia, esetleg tudnál segíteni.... meg lehet még adni Az MT azonosítót az új szoftver érdekelne, ill szeretném a routerem rá kötni a netre, múltkor próbáltam de valahogy nem adta le a megfelelő sebességet, pedig a router alkalmas-rá, a főgondom mint sok másnál szeretnék Open nat type-ot
  18. Koszi, irtam is. Berci
  19. Szia! Nálam is hasonló gondok vannak, volt kint szerelő, megmért mindent, minden jó a műszer szerint (mily' meglepő)... Természetesen ő is mondta, hogy hallott ezekről a problémákról és be is írja a jelentésébe, ha van valami info jelentkezik... Magyarul van egy valós probléma ami a Telekom egyes hálózatát érinti és mivel valószínűleg nincs elég bejelentés majd egyszer talán foglalkoznak vele vagy lehet akkor se... S valóban az a szomorú, hogy a konkurens hálózatán pedig gond nélkül működik és ezért is bosszantó, mert tudod milyen a jó (ráadásul más szolgáltató nincs a házba, így duplán szívás :/)! Én már majdnem mindent megtettem, ami még van a bridge mód és saját router, valakinek ez segített a magas pingen? Utána próbálkozom lehet ezzel a VPN-el.....
  20. Délelőtti és délutáni mérések, hatalmas a különbség de a délelőtti is botrányos szerintem, de mi a délutáni méréshez kedves telekom itt vagy még?
  21. Szia Berci! Kérjük, privát üzenetben írd meg nekünk a pontos címet és utánanézünk mikor lesz elérhető az optikai hálózat. ^Zoli
  22. Akkor ez elég trehány fogalmazás: “1) A 2000Mbit/s szolgáltatás maximálisan kínált letöltési sebességének teljes kihasználása egy eszközzel is lehetséges a GE-es interfészen keresztül – amennyiben olyan eszközzel rendelkezik az Előfizető, amelybe 2 db Ethernet kábelt lehet csatlakoztatni és az eszköz képes a 2 db Ethernet porton érkező sebességet összeadva kezelni, valamint amennyiben a végfelhasználói eszköz a szükséges rendszerkövetelményeknek megfelel. “ vagyis nem igaz, szó szerinti értelmében, jó lenne megjelölni, hogy itt pontosan mire is gondolt a költő, amikor ezt leírta innen származik: https://www.telekom.hu/lakossagi/szolgaltatasok/internet/otthoni/gigaeros-net-2000-1000#1
  23. Sziasztok, Szeptember magasságában elért hozzánk az optika a Kissvábhegyre. Behúzták a házba, megkaptuk a kis dobozt is. Azóta néha felhívom az ügyfélszolgálatot, nézem a siteot, hogy mikor tudnék már végre bővíteni. Mindig azt a választ kapom, hogy még nem vették át a munkát, a bekötést vagy nem tudom pontosan mit. Azt sejtem, hogy ez mit jelent, de hogy ez tényleg ilyen sokáig tart? Nem lehet, hogy vki vhol elfelejtette, hogy ez így félbemaradt? Járt már más is így? Van ötlet, javaslat a megoldásra? Köszi, Berci
  24. Szia Nagyi! Kollégáink visszajelzése alapján értesítünk, hogy a közeljövőben sajnos nem várható fejlesztés Visegrád területén. Sajnáljuk, hogy nem adhatunk kedvezőbb választ! ^Gabriella
  25. Szia Ivett! A 2021-es telefonkönyvek terjesztésének időszakáról még nem rendelkezünk információval, de várhatóan hamarosan értesítjük ügyfeleinket a szokásos módon, vagyis az átvételre jogosító értesítőt a számlalevél fogja tartalmazni. ^Gabriella
  26. Szia! Kérdéseddel kapcsolatban egyeztetünk a munkatársainkkal, amint megkapjuk a választ, értesítünk. A türelmedet előre is köszönjük! ^Gabriella
  27. Persze, miután vizsgálgatták a nálam lévő kapcsolatot, javasolták hogy keressem fel a szolgáltatómat és jelezzem a hibát. Mivel rengeteg barátomnál jól megy a game, és azok *****, ***** előfizetéssel rendelkeznek, itt meg látszik hol ugrik a ping, ezért gondoltam hogy nem én veszem fel a kapcsolatot a németekkel, hanem a szolgáltatóm lesz olyan toleráns irányomban hogy megoldja ezt a problémát. Az világos hogy a játék üzemeltetőjét sem érdekli hogy mi van, de mivel a ping ugrás egy mindenkitől független cégnél van, gondoltam hogy ahol fizetek talán segít megoldani a problémát. De különben nem értem hogy miért fontos hogy mint mond a játék üzemeltető, megvan hol a hiba. Egy kanadai cég biztos fog foglalkozni egy német céggel, viszont itt előfizető vagyok, és az lenne a kérésem kedves magyar telekom hogy javítsd ki a hibát...
  28. Valóban jobb lenne, ha megoldanák, de még ez is egyszerűbb lehet, mint egy szolgáltatóváltás, már ha csak 1-2 játékkal van gond,de alapvetően elégedett vagy. A Nord pontosan a titkosítás miatt nem igazán megfelelő késleltetésérzékeny feladatokra, nekem az ExitLaggal vannak tapasztalataim, nem lesz jelentősen magasabb a pinged, sőt, általában ugyanannyi, akár kevesebb is, a privát vonal alacsonyabb terheltsége miatt. Nem csodaszer ez sem természetesen, viszont az ilyen egyszerű routing gondokat megoldja, és csomagvesztésed sem lesz, azért nem mindegy. Ez nem menti fel persze a Deutsche Telekomot, azt hinné az ember, hogy egy ekkora cég egy ilyen nyilvánvaló problémát egy telefonhívással elintéz, mikor nagy szolgáltatók között van gond.
  1. További aktivitások betöltése