Legutóbbi Bejegyzések

témák mutatása

Ez a folyam magától frissül   

  1. Tegnap
  2. Csak egy eszközben legyen jelen a PPPoE adat, a másikból töröld ki. Ha lejegyezted a jelszavát, akkor mindent vissza tudsz állítani gyári beállításra is, ha valami nem stimmel
  3. Technikailag működhetne bridge módban is, de van multicast képessége is az eszköznek, ami nincs bridge esetén. Nem jártam még utána a pontos okának, hogy mért erőltetik ezt ebben a formában.
  4. Sziasztok, Pár hónapja rendeltem tv előfizetést a csomagomhoz, ami addig bridge módban volt. Miután a tv box megérkezett, még vagy 2-3 hétig bridge módban maradt a router, majd egyik nap úgy döntött, hogy inkább mégse, és visszaállt router módba. A tv-nek addig se volt semmi baja, viszont akármennyire kűzdök, az egyetlen lehetőségként a tv előfizetés lemondását javasolja az ügyfélszolgálat. Ez tényleg ennyire megoldhatatlan probléma egy multicégnél a 21. században? Van bármi alapja a tiltásnak, azon kívül, hogy így kényelmesebb a telekomnak? Valamint van bármi lehetőségem a lemondáson kívül, vagy mondjam le, és kössek egy FLIP-et külön, csak a tv miatt? Sagemcom 3890v3 HGW-ről van szó. Előre is köszi a válaszokat.
  5. Üdv! Érdeklődnék 2713 Csemő-Zöldhalom település idén megkapja e esetleg az optikai inernetet?
  6. Szia, Imre! Segíts nekünk mire gondolsz pontosan? Vésztőn 2022. végére tervezzük az optikai hálózat kiépítését. Ezzel kapcsolatosan érdeklődnél? ^Szilvi
  7. Tisztelt Telekom Szakértő! Egy kérdés a Optikai hálózattal kapcsolatos ? Ha az idén év végére tűzték a Telekom Optikai hálózatának kiépítését Vésztőn? De nem tudom azt hogy mennyire befolyásolja az ütem tervet az hogy mikor kezdik el mert, apszúrt az hogy nem kapok választ arra?
  8. B62 hozzászólásához még annyit hozzátennék, hogy a "régi" boxon (Tatung STB-3112) is tapasztalható a hiba.
  9. Szia! Társaságunk tud a hibáról és javítottuk is, azonban a héten még tesztelés folyik, így előfordulhatnak még szakadozások, megállások. A végleges javításig a türelmed kérjük. Bízunk benne, hogy válaszunkkal segítségedre lehettünk! ^Zsani
  10. Köszi előre is
  11. Szia Máté! Megkaptuk a választ illetékes kollégánktól. A címeden várhatóan 2022 utolsó negyedévében lesz elérhető az optikai hálózat. Bízunk benne, hogy válaszunkkal a segítségedre lehettünk. ^Zsani
  12. port forwarding

    Igen, így kellene csinálni. Maximum ha nagyon nem megy, akkor az "adatútválasztó port" (ami a külső port) azt is 25-re kell állítani. Pl olyan esetben ha a levelező programban nem tudsz megadni egyedi portot.
  13. Utolsó hét
  14. Tisztelt Telekom! Érdeklődnék, hogy Kaposváron a Zrínyi utca, Thököly Imre utcában a közeljövőben várható e optikai hálozat kiépítése vagy IPTV? Köszönettel Árpi.
  15. Szia! Köszönöm, a privát üzenetre már megkaptam a megnyugtató választ. Jenő
  16. Szia Tamás! Az általad kifotózott oldalon a naprakész információ látható. A készülő, még át nem adott hálózatokról nem találsz információt a honlapunkon. Ha érdekel egy pontos cím, és megírod privát üzenetben, szívesen leellenőrizzük. ^Andrea
  17. Sziasztok! A településünkön nemrég szerelték az oszlopokra az optikai kábelt. Nem tudom ki a szolgáltató, de valószínű a T. Szélessáv kereső oldal szerint van is a T-nél Online ügyfélszolgálaton viszont csak a 30M-s net választható. Van valahol naprakész térkép a T-s lefedettségről? Üdv, Tamás
  18. port forwarding

    Nekem az lenne a legjobb, ha csak a Kaon routeren keresztül működne a dolog. Akkor ha jól értem, Asus router kikerül a képből és a Kanon csak megnyitom a portokat és ennek így elméletben működnie kell. Had írjak egy példát, hogy biztosan stimmeljen a dolog: a fentebb küldött képekből a Mailplus Servert 25-ös helyi porton és 54900-as adatútválasztó porton kéri a NAS. A Kaon routeren megadom a NAS fixált LAN IP címét, külső portnak megadom a NAS által megadott adatútválasztó portot (54900) és belső portnak pedig a NAS által megadott helyi portot (25). Köszönöm előre a válaszod!
  19. Sikerült közben Open-re változott a port. Nagyon köszönjük a segítséget!:)
  20. Sajnos nem ismerem az adott eszközt, de megpróbálok utánnézni, hogy lehet összehozni, hogy működjön. A port vizsgálatát nem az internet felől kellene elvégezni, hanem egy, a helyi hálózaton lévő számítógépre telepíts egy port scanner alkalmazást (pl innen) és azzal kellene megnézni, hogy az eszközön válaszol-e a port.
  21. Köszi! Maga a készülék, aminek szüksége lenne arra, hogy nyitva legyen a port egy Linxdot Helium Miner. Kifejezetten erre a célra gyártott eszköz, tehát maga az eszköz oldalán biztosan nyitva van a port, illetve nem is lehet semmi olyan vírusirtó/tűzfal rajta ami blokkolná. Az eszköz amúgy direktben ethernet kábellel van rá rádugva a routerre. Magát a port nyitvalevőségét egy a hálózaton wifivel fent levő másik számítógépről nézzük a portchecker.co weboldal segítségével. Itt azt az IP címet használjuk amit magától behoz a weboldal - ami ha jól értjük a hálózatunk publikus IP-je. Itt sajnos azt kapjuk, hogy a fenti beállítások után is Closed a 44158 port:(. Ezt alátámassza az is, hogy maga a készülék sem tud megfelelően üzemelni, "relayed" statusban van, amire az eszköz alkalmazása erre a weboldalra terel minket: https://docs.helium.com/troubleshooting/network-troubleshooting/ Esetleg nem lehet, hogy az itt szereplő NAT type compatibility lehet a probléma? Bár ettől még ki kéne nyílnia a portnak nem? Kicsit itt a képszségeink határát súroljuk már:) Köszönjük még egyszer a segítséget. (Annyi kiegészíti információ még, hogy a DMZ-t a helium miner IP címére bekapcsoltuk - ez probléma lehet?)
  22. Szia A leírtakon túl azt mindenképpen ellenőrizni kell, hogy a szerver alkalmazást futtató számítógépen valóban nyitott-e a kívánt port (az otthoni hálózat egy másik számítógépéről egy port check alkalmazással lehet ellenőrizni), valamint, hogy fut-e az adott porton kommunikáló alkalmazás. Windows tűzfal, különböző security programok előszeretettel blokkolják a bejövő forgalmat, még helyi hálózaton is.
  23. Sziasztok! Ugyan ezt a problémát próbáljuk megoldani. Végigcsináltuk amit írtál az előző bejegyzésben nagyon hasznos volt köszönjük. Sajnos a 44158 port viszont még mindig zárva a portchecker.co alapján és az eszköz sem üzemel megfelelően amihez szükségünk lenne rá. Annyival egészítettük még ki az útmutatódat, hogy statikusra állítottuk az eszköz IP-jét (más oldalakon ezt javasolták mindenhol). Mit gondolsz mit lehetne még megpróbálni? Köszönöm szépen, Márk
  24. Szia! A modem használati útmutatóját ide kattintva érheted el. Javasoljuk, hogy indítsd újra az eszközt, 2-3 perc áramtalanítás szükséges, hogy frissüljenek az adatok. A wifin mért sebesség 450-500 Mbit/s, így az általad a speedtest eredmény megfelelő. A műszaki feltételeket itt tekintheted meg. ^Noel
  25. Szia! Jelenleg a csatornasorrendet nem tudod módosítani, ezen fejlesztésünk jelenleg még folyamatban van és egy későbbi frissítéssel lesz elérhető. Megtörténtéig türelmedet kérjük és köszönjük. ^Noel
  26. Szia Norbert! Társaságunk jelenleg nem tervez fejlesztés a címeden és településeden, azonban 2024-ig terven vannak korszerűsítéseink országosan. A műszaki lehetőségek nekünk is határt szabnak, illetve a pályázatok elnyerésével (SZIP) és az önkormányzatok/NMHH engedélyével tudunk csak korszerűsítéseket elvégezni. Településenként is lehetnek emiatt eltérések, utcák szerint. Javasoljuk, hogy kövesd figyelemmel ide kattintva pontos cím megadása után, mikor érkezünk el hozzád a legkorszerűbb hálózatunkkal. Együttműködésedet és megértésedet köszönjük. ^Noel
  27. Szia Krisztián! Település esetében címre lebontva nem kaptunk tájékoztatást, azonban ide kattintva tudod időszakonként pontos cím megadása után leellenőrizni, mikor érkezünk el hozzád a legkorszerűbb hálózatunkkal. Együttműködésedet és megértésedet köszönjük. ^Noel
  1. További aktivitások betöltése