Legutóbbi Bejegyzések

témák mutatása

Ez a folyam magától frissül   

  1. Tegnap
  2. Üdvözlök mindenkit! Kérdésem a következő lenne, nem rég van nekem az új Telekom tv ezzel az androidos beltéri egységel. Meg vagyok vele elégedve nagyon szép a képe meg minden jó vele csak az nem tetszik, hogy nem lehet a csatornákat a saját ízlésem szerint sorba rakni. Lesz erre lehetőség valamikor? Köszönöm mindenkinek
  3. vlan

    Sziasztok, 5655v2 modemet kaptam Tőletek, de hardvere kicsit gyenge az én elvárásaimhoz. Tekintettel arra, hogy nem hibás az eszköz, nincs rá csere. Ez teljesen érthető, bár jó lenne ilyen esetekre egy termék az árlistátokban Telefonon azt a tanácsot kaptam Tőletek, hogy tegyem bridge üzemmódba, és használjam a saját routerem (MikroTik hEX S) autentikációra és forgalomszabályzásra. Ez tökéletesen működik is, kivéve IPTV szolgáltatást. Sajnálatos módon Router és TV között 1db LAN kábel biztosítja a hálózatot (ezen belső hálózat+internet van jelenleg), így nem tudom azt megtenni, hogy Sagemcom és TVBOX közé még egy plusz kábelt kihúzzak (bridge üzemmód miatt) a szolgáltatás biztosításához. Mikrotik Router kezel VLAN szolgáltatást és Multicast rendszert is menedzsel, így meg tudnám oldani az adatforgalmat, ha kapok hozzá technikai segítséget. Támogató segítségetek előre is megköszönöm! üdv, Robi
  4. Szia! A pingel kapcsolatos témában, korábban több posztban is történt jelzés. Jelenleg mi is vizsgáljuk az ügyet. A vezetékes internetre vonatkozó hibát, okozhatja, ha több eszköz került csatlakoztatásra. Ha változatlan számú eszközzel tapasztalod a hibát, érdemes elvégezni időszakosan a digitális elosztón egy újraindítást. Így frissen csatlakozik szolgáltatásod a hálózathoz. A legtöbb esetben ez megoldja a probémát. Bízunk benne, hogy válaszunkkal segítségedre lehettünk! ^Oszkár
  5. Szia! Sajnáljuk, hogy továbbra is tapasztalod a hibát. Külön megoldást sajnos nem tudunk javasolni számodra, viszont a jelzett hibát újra továbbítani van lehetőségünk. Kérjük, privát üzenetben küldd el 9db számból álló MT azonosítódat és kapcsolattartási mobilszámodat. ^Oszkár
  6. Szia! Az ezzel kapcsolatos hírekért minden esetben javasoljuk követni a gyártó hivatalos oldalát. Ha az eSIM képesség Magyarországon is bővül, akkor ott azonnal feltüntetik. ^Oszkár
  7. Szia! Ellenőriztük készletünk, a készülék még van készleten rendelhető. Ameddig kosárba tudod rakni és el tudod indítani a rendelést és a rendelés sikeres a készülék biztosan kiszállításra fog kerülni (mobil havidíjas előfizetéssel történő rendelés). Ha ezt már nem tudod megtenni, akkor a készlet elfogyott. Ebben az esetben kifutó készülékeinkből már új szállítmány nem várható. Bízunk benne, hogy válaszunkkal segítségedre lehettünk! ^Oszkár
  8. Sziasztok! Telekom TV felületünkön tegnapi napon egy központi hiba okozta a jelzett problémákat. Visszajelzés alapján a hiba javítása megkezdődött dolgoznak rajta. Érdemes időszakosan újra próbálni, hogy tapasztaltok-e változást. Sajnáljuk az okozott kellemetlenséget! Köszönjük @Zsolt Zavodnyik a javaslatodat. Továbbítjuk illetékeseink irányába! ^Oszkár
  9. Szia! Szolgáltatásaink fejlesztésén folyamatosan dolgozunk. Telekom TV GO szolgáltatásunkkal kapcsolatban javasoljuk, hogy kövesd figyelemmel közösségi csatornáink. Minden friss hírt, beleértve a platfrom bővítést is azonnal fel fogjuk tüntetni. Megértésed és együttműködésed köszönjük! ^Oszkár
  10. Szia! Sajnáljuk, hogy problémát tapasztalsz! Kérjük, privát üzenetben küldd el nekünk a szolgáltatáshoz tartozó 9db számból álló MT azonosítódat és kapcsolattartási mobilszámodat. Ellenőrizzük szolgáltatásod nyilvántartásunkban! Együttműködésed köszönjük! ^Oszkár
  11. Szia! Ellenőrzésünk alapján a Klub rádió elérhető webrádió kínálatunkban. A teljes listát itt találhatod meg: https://www.telekom.hu/static-la/sw/file/IPTV_radioadok_lista.pdf. A frissítés, újraindítás után, elképzelhető, hogy átrendelésre került a lista. Javasoljuk, hogy külön keresés nélkül nézd végig a listát. ^Oszkár
  12. Szia! Illetéseink újabb információt a fejlesztéssel kapcsolatban nem küldtek. Korábbi üzenetünkben megadott várható időpont továbbra is változatlan. ^Oszkár
  13. Annyit vettem észre, hogy kihúzott UTP kábel és tiltott wifi mellett bejön a menürendszer, és ha van telepítve VLC akkor USB-ről lehet használni akkor is, ha kijelentkeztetett. Mondjuk mivel nasról kodiztam volna, ez itt sajnos nem volt opció. Ettől függetlenül kíváncsi lennék, hogy hogyan meccsezné le a T a tartalomszolgáltatói és ügyfelei felé, ha egy milliós nézettségű adás alatt platformszinten hullana ki az egész rendszer úgy, hogy már nincs a régi platform.
  14. Utolsó hét
  15. Sziasztok! A Oneplus 8T készülékkel szemezgetek, de amikor a készülékekre keresek a webshopon az van odaírva, hogy Készlet: Jelenleg nem kapható Ezzel ellentétben, ha rámegyek a telefonra magára, vagy az érdekel gombra ott már azt írja, hogy a kiszállítás folymatos, persze fel van tüntetve hogy kifutó termék, valamint engedi a kosárba is rakni. Most akkor mi az igazság, ha kosárba rakom és megrendelem szerintetek mennyi az esélye hogy meg is jön? Vagy hogy van ez? Előre is köszi! (Igy, kifutó termékként amúgy meddig lesz elérhető egyébként? Ha egyáltalán most az még)
  16. Tisztelt Telekom! Új ingatlant vásárolunk, mely nemsokára készen lesz és ide szeretnénk Internetet beköttetni. A cím nem szerepel az Önök szolgáltatási listáján (gondolom, mert új az ingatlan). A kérdésem az lenne, hogy mennyi idő és anyagi ráfordítás szükséges, hogy az optikai kábelt behúzzák az ingatlanba (ház)? A kivitelezőtől az azt információt kaptam, hogy az utcában a kábelük jelen van. (Budapest, XVIII. kerület Termény utca). Köszönettel, Judit
  17. Nekem is ugyam ez a hiba. Az osszes eszkoz kijelentkezett, meg a telefonon is
  18. Ha esetleg olvassák az illetékesek! Nagyon szuper lenne, ha a Smartbox egyéb funkcióit lehetne használni hasonló esetben. KODI, YouTube, Twitch, gyakorlatilag mindent kiváltottunk a Smartbox-szal, de most hogy az IPTV központi hiba miatt nem működik, gyakorlatilag használhatatlan az egész doboz.
  19. Sziasztok, Ilyenkor mi újság? Az ügyfélszolgálatot nem érem el, legalábbis 15 perce zenél a 1414 Üdv, Zsolt
  20. A legjobb az, hogy már telefonon sem lehet elérni a szolgáltatót! Egyszerüen kikapcsolták a lehetőséget. Én ezt a szolgáltatást minősíteni sem tudom annyira gáz! El is döntöttem, hogy az első adandó alkalommal mennek a kukába, mert az a *****domb odavaló! Mindigtv-s kártyával és a TV-re kötött adathordozóval azt veszek fel amit akarok és oda pörgetem ahava akarom. A Netflixen pedig szabadon válogathatok a kínálatból reklámok nélkül, ha egy filmet szeretnék esetleg megnézni. Hozzáteszem fele ennyiért. Azt azért megkérdezném, hogy hűség idő alatt le lehet mondani a szolgáltatást ara hivatkozva, hogy elégtelennek minősítem és mivel nem tájékoztattak a korlátozásokról, gyakorlatilag át lettem verve?
  21. Köszi a választ! Emiatt a videó miatt gondolom, hogy kellene itthon is működnie: Spanyolországban (és egyéb más országokban is sikeresen használják ) " A B20 támogatás ahhoz kell, hogy a készülék EU-ban (is) működjön az egyes 4G GSM hálózatokon." - igen, ezért mertem megvenni ezt az órát, mert bár kínai belpiacos, a chipset támogatja a B20-at és reménykedtem, ha a spanyol kollegának megy, akkor nekem is fog itthon. Van szerinted remény számomra?
  22. Csoda történt, több, mint egy hónapja van nálam ez a doboz, tegnap először engedett felvenni olyan műsort, ami érdekel is.
  23. Ugyanezt a bugot tapasztalom. Korábban elég volt ha visszatekertem fél percet, akkor timeshiftelve lejátszotta unicastként, viszont most a visszatekerésbe is belefagy.
  24. Szia Tázy! Tiszakécskén alvállalkozónk építi több ütemben a hálózatot, ezért a pontos ütemezéshez sajnos nem férünk hozzá, de idén (várhatóan év vége felé) és 2022-ben a teljes települést lefedő hálózat megfog épülni. ^Timi
  25. Azért az elég érdekes, hogy a környező országokra (SK, CZ, HR) megy android tv -n az ottani tv go. 2021-ben, mindenképp fizess valami gagyi set top box-ert, még váletlenül se használhasd a saját tv boxodat!
  26. Sziasztok! Néhány napja kaptam meg a SmatBox-ot a Telekomtól. A problémám, hogy egyetlen egy TV műsort sem tudok nézni rajta, amely aktuálisan meg. A rögzített vagy archívált műsorokat viszont lejátsza. Az alkalmazásban a csatorna lista előjön, sőt az aktuális műsort is mutatja, de nincs kép. Próbáltam gyári visszaállítással újra beállítani a készüléket, de az eredmény ugyanaz. Valaki tapasztal hasonló hibát? Esetleg van rá valami megoldási javaslat vagy várjam meg a szerelőt?
  27. Arra lennék kíváncsi, hogy a telekom IPTV halózatáról a Klub rádiót adják még? Újraindítottunk itthon mindent, és csak interneten keresztül tudjuk hallgatni, az IPTV-s beltérin nem. Előre is köszönöm a választ.
  1. További aktivitások betöltése