Ugrás a tartalomhoz

Minden aktivitás

Ez a folyam magától frissül

  1. Az elmúlt órában
  2. Tisztelt Telekom! Több,mint 20 éve van feltöltős kártyám. Eddig még minden évben sikeres volt az adategyeztetésem az interneten keresztül!Ebben az évben viszont,valami adatvédelmi okra hivatkozva csak személyesen, ügyfélszolgálaton tudom az adategyeztetést elvégezni és senki nem tudja,hogy milyen adatvédelem van a kártyán. Az alkalmazáson keresztül, miután minden adatot beírok kiírja,hogy csak személyesen. Ha felhívom a szolgáltatót,akkor is.Milyen adatvédelem ez? Miért kell az ügyfelet feleslegesen személyes megjelenésre kényszeríteni?Van ennek valami értelme? Vállalkozóként sok veszteséget és kellemetlenséget okoz ezzel a Telekom szolgáltató az ügyfélnek.Azt hiszem felveszem a kapcsolatot a fogyasztóvédelemmel és a médiával...
  3. Tisztelt Telekom! Több,mint 20 éve van feltöltős kártyám. Eddig még minden évben sikeres volt az adategyeztetésem az interneten keresztül!Ebben az évben viszont,valami adatvédelmi okra hivatkozva csak személyesen, ügyfélszolgálaton tudom az adategyeztetést elvégezni és senki nem tudja,hogy milyen adatvédelem van a kártyán. Az alkalmazáson keresztül, miután minden adatot beírok kiírja,hogy csak személyesen. Ha felhívom a szolgáltatót,akkor is.Milyen adatvédelem ez? Miért kell az ügyfelet feleslegesen személyes megjelenésre kényszeríteni?Van ennek valami értelme? Vállalkozóként sok veszteséget és kellemetlenséget okoz ezzel a Telekom szolgáltató az ügyfélnek.Azt hiszem felveszem a kapcsolatot a fogyasztóvédelemmel és a médiával...
  4. Tegnap
  5. mnsrnr

    RCS iPhone készüléken

    Szerintem annyira nem vészes a helyzet, mert több országban nincs, mint van RCS üzenet iPhone-on a Deutsche Telekom hálózatán 🟢 van: 1. Csehország (T-Mobile) 2. Németország (Telekom) 3. Görögország (Cosmote) 4. Szlovákia (Telekom) 🔴 nincs: 1. Horvátország (Telekom) 2. Montenegro (Telekom) 3. Észak-Macedónia (Telekom) 4. Ausztria (Magenta) 5. Lengyelország (T-Mobile) 6. Magyarország (Telekom)
  6. Utolsó hét
  7. Kedves Fórum tagok! Magyarországon sajnos ez egy rossz divat. Addig amíg nincs baj, botrány, vagy hasonló addig el van mindenki a langyosban. Ha baj van már akkor hirtelen megoldanak bármit de szó szerint bármit néhány óra leforgása alatt. itt is így lesz. Valaki rálép valakinek a diójára és meg lesz csinálva. Addig is fizesse mindenki az sms/mms díjakat. Ez a dolgozunk rajta szlogen ez meg senkit nem fog már megnyugtatni. Szerintem őszintébb az hogy ha majd a Department vezető leosztja a feladatot amit delegál a részlegvezetőnek aki majd delegálja a csoportvezetőnek aki meg majd leosztja Kiss Pistának aki több másik emberrel együtt bekapcsolja az RCS checkboxot a rendszerben ha van hozzá jogosultsága amit az IT engedélyezett hasonló vonalon és ticketen keresztül 400 jóváhagyó ember bevonásával akkor majd aktiválják. Addig marad minden. Egyet jegyezzen meg mindenki amig a telekomnak bevétele van az sms és mms szolgáltatásból nem érdeke más funkció bevezetésének.
  8. Szia @JOHn1986! Elmondásod alapján csalási próbálkozásnak tűnik, kérjük, hogy ne dőlj be nekik. Ha privát üzenetben elküldöd nekünk a hívó- és a saját telefonszámodat, továbbítjuk biztonsági csoportunknak. Honlapunkon: https://bit.ly/3OyUmTH, https://bit.ly/2yvt4rr összegyűjtöttünk pár hasznos tippet, amire érdemes figyelni, hogy biztonságban tudhassuk személyes adatainkat. ^Lia
  9. Szia Balázs! Kérjük, hogy privát üzenetben írd meg nekünk a pontos lakcímedet (utca, házszám vagy emelet- és ajtószám) és utánajárunk a lehetőségeknek. Együttműködésedet köszönjük! ^Lia
  10. Azzal kerestek kettő, számomra ismeretlen telefonszámról, hogy én kerestem őket néhány perce és ezért visszahívtak. Visszakeresve a számokat a híváslistámban, én ezen számok irányában nem indítottam hívást. Mi lehet a probléma?
  11. Kedves Péter! Megértjük álláspontodat, de türelmedet kérjük még egy kicsit. Köszönjük! ^Lia
  12. Kedves @Tamás0730! Bár a tavaszi bevezetés ígérete nem valósult meg, a háttérben zajlanak a fejlesztések. A szolgáltatás összetettsége és a több szereplőtől (hálózat, készülékgyártók) való függés miatt a bevezetés csúszhat. A legfrissebb és legpontosabb információkért érdemes figyelemmel kísérni a Magyar Telekom hivatalos weboldalát. Türelmedet és megértésedet köszönjük! ^Lia
  13. Tisztelt Telekom Fórum szakértő! Hetvehelyen jelenleg *** internet szolgáltatás érhető el, amely optikai szálon működik. Tehát a faluban már kiépített optikai infrastruktúra található. Érdeklődni szeretnék, hogy van-e lehetőség arra, hogy a Telekom szolgáltatása is elérhető legyen ezen a hálózaton keresztül. Tudomásom szerint korábban előfordult, hogy a Telekom vagy más szolgáltatók bérelték egymás hálózatát (például a ********-tól, illetve fordítva). Amennyiben lenne rá lehetőség, szerintem sok helyi lakos igénybe venné a Telekom internetet Hetvehelyen. Kérem, tájékoztassanak, hogy ez a megoldás megvalósítható-e, illetve van-e kilátás rá a közeljövőben. Köszönöm előre is a válaszukat és a segítségüket! Üdvözlettel, B.Balázs
  14. Csak egy kérdésem lenne. Hogy lehet az, hogy az "anya cégnél" Németországban már működik az RCS? Amúgy már tavaszra ígértétek. Van egy közmondás: "Szegény ember, aki még ígérni sem tud"
  15. Szia @Bajnóczi Csaba, Azonnal utána nézünk a megrendelésednek, kérjük, privát üzenetben küldd el nekünk a megrendelés számát vagy az MT azonosítódat, amihez az igényleadás történt. ^Oszkár
  16. Értem,köszönöm.. Azonban nekem.2025.07.01 az android biztonsági frissítésem.. Azóta eltelt pár hónap már
  17. dy23d

    KAON CG 3006 Port nyitási probléma

    Teljes mértékben egyetértek Gáborral a CG 3006 modemmel kapcsolatos problémák kapcsán. Nálam is hasonló helyzet alakult ki – a számítógépen minden zökkenőmentesen működik, a sebesség és a ping stabil, miközben az Xboxon a NAT típus gyakran nem nyitott, és a sebesség drasztikusan csökken.
  18. Tisztelt Telekom! 2025.10.14-én rendeltem egy a táegyban jelzett készüléket 10.17-i házhozszállítással. Mivel nem érkezett meg, megkeresésemre közölték, hogy informatikai hiba történt és felvesznek egy hibajegyet, bla-bla-bla Úgy gondolom ezzel a semmitmondó válasszal az ideiglenes készlethiányukat szeretnék leplezni. Az oldalon viszont jelenleg is elérhető a készülék. Valós a feltételezésem?
  19. Kedves Barsi Péter! Teljesen megértjük, hogy izgatottan várod a legújabb szoftverfrissítést a Xiaomi készülékedre, és szeretnéd a lehető leghamarabb megkapni. 😊 Mielőtt egy új szoftververzió eljuthat a te telefonodra, a gyártónak (esetünkben a Xiaominak) el kell küldenie azt hozzánk, hogy alaposan letesztelhessük. Ez egy fontos lépés, mert így tudjuk biztosítani, hogy a frissítés tökéletesen és stabilan működjön a hálózatunkon, és ne okozzon semmilyen problémát a használat során. Egyeztettünk munkatársainkkal, és jelenleg még nem kaptuk meg a legújabb szoftvercsomagot a Xiaomitól tesztelésre. Amint ez megtörténik, a kollégáink azonnal megkezdik a munkát. Biztosíthatunk róla, hogy amint egy frissítés átmegy a tesztjeinken és megkapja a jóváhagyást, a lehető leggyorsabban elérhetővé tesszük. 👍 Köszönjük szépen az eddigi és további türelmedet! ^Szilvia
  20. Kedves thomile! A Telekom TV GO sajnos valóban nem működik a szóban forgó eszközön és egyelőre pontos információval az elérhetőségéről nem rendelkezünk. Jelenleg is folyamatosan dolgozunk újabb eszközök támogatásán, bízunk benne, hogy a későbbiekben itt is elérhetővé válik. Pillanatnyilag számítógépen, a telekomtvgo.hu oldalon, illetve Android és iOS operációs rendszerrel rendelkező telefonon és tableten (kizárólag a Telekom TV GO alkalmazást használva) támogatott a lejátszás. Türelmedet és megértésedet nagyon szépen köszönjük! ^Szilvia
  21. Hello! Olyannal kapcsolatban érdeklődnék, hogy kb mikor lesz elérhető a kédszülékemre a xiaomi hyperos 3? Készülékem: Xiaomi 15 Ultra VOAEUXM jelenlegi verzió: 2.0.204.0.voaeuxm Már jóideje nem kaptam frissítést a készülékre. Miért lehet ez egyébként?
  22. Teo

    Telekom TV Go applikáció Android TV-re.

    Kedves thomile! A tvgo szolgáltatást 2014-ben indította a Telekom. Azóta igérik hogy televíziós platformokra is kifejlesztik az alkalmazàst. Azóta eltelt cirka 11 év és semmilyen érdemi előrelépés nem történt. Nem hiszem hogy a fejlesztők ennyire ********* a cégnél, sokkal inkább a plusz pénzért kiadott további beltéri egységek által termelt nem kis bevétel lehet a háttérben. Viszont ha nincs igazam a pénzéhséggel kapcsolatban akkor lehet hogy már akár a XXV. században elérhetővé válik az áhított szolgáltatás.
  23. thomile

    Telekom TV Go applikáció Android TV-re.

    Kérdés! Már 1 év is eltelt az igérettel, hogy Android Tv-én is használható lesz a Telekom Tv go.... De még mindig nem sikerült! Persze, ez csak a Telekomnál van így, más szolgáltatóknál tökéletesen működik! Szóval! Mikor lesz elérhető Android Tv-re is a szolgáltatás?
  24. Kedves @gabka913! Szívesen utánanézünk kérdésednek, ehhez kérjük, hogy privát üzenetben írd meg nekünk az érintett konkrét címedet (házszámmal vagy emelet- és ajtószámmal). Együttműködésedet köszönjük! ^Lia
  25. Üdv, Több hónapja, 2025 július óta ki van építve az optikai hálózat az utcánkban. Előfizetni még mindig nem tudunk. Ha jól tudom valami engedélyeztetésre vár ez a szakasz, de irreálisan sok idő eltelt már. Lehet tudni valami pontosabb infót, hogy mikor fizethetünk elő az optikai internetre? Az egész környék erre vár. Dunavarsány Homok utca, Erdőalja utca, Katonarét utca Köszönöm, Gábor
  26. Szia Keneseij! Legfrissebb információnk szerint a településen várhatóan 2026 első negyedésvében lesz üzemelő a hálózatunk. Ennél konkrétabb időponttal egyelőre nem szolgálhatunk, mivel a fizikai infrastruktúra elkészülte után számos további lépés szükséges ahhoz, hogy az előfizetők beköthetők legyenek és ezek között vannak olyanok is, amik idejére nincs ráhatásunk. Köszönjük szépen megértésedet és türelmedet! ^Kata
  27. Kedves @Csehla83! 👋 Biztosíthatunk róla, hogy mi is aktívan dolgozunk az RCS bevezetésén 🚀, és minden tőlünk telhetőt megteszünk, hogy minél hamarabb elérhető legyen az Apple készülékeken 🍎, de ahogy említettük, ez nem csak tőlünk függ. 🤝 Amint konkrét bejelentés érkezik, azonnal tájékoztatni fogunk mindenkit a hivatalos csatornáinkon. 📣 Addig is nagyon köszönjük türelmedet és megértésedet! 🙏 ^Zoltán
  28. Szia Rita! Ahogyan Uzman írta, be kell állítanod az új eszközhöz való csatlakozást. Amennyiben szeretnéd igénybe venni technikus segítségét, 1414-es számunkon kérheted. Ha ügyintézőnk úgy ítéli meg, hogy telefonon megoldást tud nyújtani neked, akkor megpróbál díjmentesen segíteni. Ha ez nem lehetséges, akkor felajánlja a helyszíni munka megrendelését. További részleteket és a díjazást honlapunkon olvashatod.^Kata
  1. További aktivitások betöltése
×
×
  • Új...