Hart

Tag
  • Tartalmak

    6
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Hart a fórumon

  • Rang
    Tudományos tag
  • Születésnap 03/02/82
  1. A support tökéletesen orvosolta a helyzetet! Törölhető a poszt ✅️
  2. Mai napon telefonon érdeklődtem hátha tudnak már valamit. Semmire nem látnak rá a központban, én menjek be személyesen és kérjem meg az ottani ügyfélszolgálatot, hogy vezessenek fel információkat, hol tart az ügy. A telefonos kolléga azt mondta nem kapok új eszközt, hanem a régit kapom vissza, miközben tanúm van rá, hogy személyesen azt mondták elállás, vagy új eszköz. A 151/2003. IX.22.7 szerint is 72 órán belül jelzett hibára, rögtön biztosítani kell másik eszközt. Szóval úgy gondolom erről most már tudnia kell a fogyasztóvédelemnek is, mert egymás szavait hazudtolja meg a Telekom. Az meg nevetséges, hogy nekem kell személyesen bemenni és megkérni az ottani kollégákat legyenek szívesen vezessék fel az ügymenet jelenlegi állását, hogy a tisztelt központ is rá tudjon látni, 2022-ben. Még a gyártónak sem tudnak üzenni, mert gyakorlatilag nincs felvezetve az ügymenet. Valaki adhatna valami központi email címet ahol segítenek, mert az ugyfelszolgalat@telekom.hu címről sem kapok választ, telefonon meg pláne nem. A héten bemegyek személyesen, de lehetne kicsit rugalmasabb is a Telekom, legalább az információk felvezetését illetően.
  3. A kálvária április elején kezdődött. Sajnos szerződés hosszabbítással magentában vettem egy Asus TUF laptopot telekom boltban ami gyári hibás volt kezdetektől fogva. Azért boltban, mert az új szerződéshez SIM kártyacserét kért a rendszer és személyesen kellett bemennem, és ha már ott voltam meg is rendeltem. Azt hittem úgy is él majd a 14 napos elállás, de nem. Szerencsére azonnal észleltem a meghibásodást és 72 órán belül visszavittem az ügyfélszolgálatra ahol rendeltem. A gyári hibát dokumentáltam és bemutattam, bár nem kérték. Készült átvételi elismervény részletes hibaleírással. Az üzletben komplett elállást, vagy új készüléket ajánlottak. Azonos ÚJ készüléket választottam, ami nem volt raktáron. Majd hívnak ha lesz. Eltelt egy hét , de senki nem jelentkezett. Rákérdeztem ügyfélszolgálaton, ahol nem is látták, hogy egyáltalán én leadtam eszközt. Sikerült nagy nehezen kideríteni, hogy igen leadtam. A bolt azóta sem reagált vissza, hol tart az ügy. Az ügyintéző akinél rendeltem szintén nem válaszol. Ott volt a csütörtök, és a szombat, válaszolhatott volna. Az ügyfélszolgálat nem tud érdemben intézkedni, mert nem tudják mi van a leadott eszközzel. Interneten utána nézve a 72 órán belül jelzett gyári hiba esetében 151/2003. (IX. 22.) 7. § -ra hivatkozva nem vagyok köteles megvárni a gyártó/nagyker/support visszajelzését, és az előző laptop lezárását. Kértem az ügyfélszolgálatot az eredetihez teljesen hasonló eszközre írjuk át a szerződést, ami raktáron is volt, és rendben vagyunk. Erre nem voltak hajlandóak hivatkozva arra, hogy meg kell várni az előző laptop ügyének lezárását. Tehát sem új laptopot nem kaptam ez idáig, sem a típushoz közel azonosat sem szeretnének adni. A hibát 72 órán belül jeleztem, a készülék gyári hibás amit dokumentumokkal igazoltam, mire kell nekem várnom akkor? Egyáltalán meddig kell várni, mire mozdul valaki ez ügyben? Kristály tiszta az ügy, gyári hibás termékkel. Bizonyíthatóan gyári hibás, a rendeltetésszerű használatot egyértelműen akadályozza mert az egyik legfontosabb egység gyári hibás benne, ami a normál biztonságos működést akadályozza. A héten panaszkönyv lesz az első, és fogy.védelem. Ti várnátok még, vagy mit tennétek? A számlák nincsenek függesztve, természetesen azok jönni fognak, ahogy a szerződés is élő, és a folyószámlámon is ott egy tetemes összeg a laptop ára. Laptop viszont fizikailag nincs a kezemben.
  4. Üdvözlet! Szeretnék majd szolgáltatást frissíteni, és új eszközt is vásárolni. Viszont egyre jobban fogynak a készletek, és utánpótlás nincsen. A jelenleg NEM elérhető státusz akár hónapok is lehet?
  5. Szia Kaon CG3002 Telekom modemben hol kapcsoltad be a UpnP-t? Én nem találom sehol.
  6. Üdv! Pár napja kötötték be nekem koaxon (3ker) az 1000/200-at. Minden tökéletes lenne, de konzolon 100% pocket loss-ot jelez teszt során. Megnéztem a routerben, és a "dropp"-nál sajnos tényleg magas értékek vannak mindegyik eszköznél, még az androidos smartbox-nál is. Az ügyfélszolgálaton kívül, és port nyitásokon kívül mit lehet tenni? Előre is köszönöm ha van bárkinek hasznos tanácsa.